Wat je even kwijt wil #62

Ja top! Dan verwijder ik alvast de 6 datingapps van m’n telefoon en zet de Duolingo op Grieks!

5 likes

Vandaag meegedaan aan de EpilepsieLoop in Soesterberg voor onze dochter. Totaal €150.459 opgehaald. Super trots en dankbaar :purple_heart:

85 likes

Ik heb een tijdje bruidstaarten gemaakt. Dat was de eerste paar weken echt fantastisch (want ja, taart) maar uiteindelijk ben je de hele tijd hetzelfde aan het doen en is het gewoon een soort productiewerk. Wel chill dat ik daar toen achterkwam anders was ik misschien nog wel een keer een bakkersopleiding gaan doen.

7 likes

Ik voel me ineens niet lekker. Nu zit ik zielig in bad, welke inmiddels koud is. En ik heb geen zin om er uit te stappen en mij af te drogen. Ugh

1 like

Ik ben eindelijk een keer een avondje alleen thuis, (vriend is op stap)baby ligt boven.
Kijk ik altijd naar uit, maar nu voel ik me ineens een beetje somber. Heb niks te kijken op tv en ook geen zin in snacks ofzo. Beetje online shoppen om dat gevoel weg te halen.

5 likes

Heb je een satisfyer

49 likes

Herkenbaar, hier ook! :raising_hand_woman:t2:
Zelfs zin om nu naar bed te gaan. :joy: #sadlife

1 like

Wel een goeie kamervraag, @Tubing
En anders als de wiedeweerga online kopen
Kracht en wijsheid

9 likes

Herkenbaar! Altijd als ik een avondje voor mezelf heb, heb ik hele voornemens wat ik allemaal kan gaan doen. Maar meestal eindig ik met oude SATC afleveringen kijken, poetsen of een beetje op het forum scrollen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ben weer zo zenuwachtig voor de partij van Badr Hari straks. Hartslag 105, waarom?

2 likes

Hoop je net als ik dat hij een paar flinke klappen krijgt?

10 likes

Nee waarom :pleading_face: nee ben altijd voor Badr haha maar denk dat ie wel echt een kans heeft nu. Ligt eraan wie de eerste goede kans krijgt want beide vechters kunnen dan meteen een goede KO uitdelen… maar denk dat Alistair de techniek van het kickboxen niet echt meer heeft, UFC is zo anders. Wat denk jij?

1 like

Dat Badr trash is en sowieso klappen verdient.

46 likes

Lol :joy:

4 likes

Ik wel ja. Hup Alistair :clap:

4 likes

Wel bang dat er straks weer meeega gevechten uit gaan breken en dat de partij verpest.

3 likes

Ik was voor Alistair maar dit wordt gewoon sneu voor Badr ook. Badr kan beter stoppen, man.

2 likes

Snap niet dat Badr het niet snel afmaakt zoals ie altijd heeft gedaan… hij weet zelf ook wel dat ie ronde 3 niet redt

1 like

Ja het ziet er echt uit alsof ie zijn beste tijd heeft gehad. Zoals ie zat in de 3e ronde toen Alistair er ff op was gegaan. Wat ik overigens het mooiste van de hele wedstrijd vond

4 likes

Nouja omdat ie gewoon niet meer goed genoeg is

4 likes