Wat je even kwijt wil #62

Hij heeft niet meer die power die hij altijd had.

Rico komt weer ffe stoer doen hoor. Wat gestaged dit. Nu heeft Glory “toevallig” weer een partij

3 likes

Echt jammer dat deze sport zoveel teringkneuzen aantrekt wel

15 likes

Terwijl er tussen de vechters zoveel respect is. Zo vervelend die fans

2 likes

Oh, gelukkig vind ie dit zelf ook. :laughing:

1 like

Ben weer eens alleen op een feestje en de zaal is vet leeg en ongemakkelijk zo.

1 like

Oke ik ben bij mn schoonouders voor een zeer uitgebreid diner en net wilde ik water inschenken uit een fles maar toen was het vodka dus ik spuugde het terug in mn glas en 30 sec later zag ik mn vriend dit glas terug gieten in de vodka fles

37 likes

Omg de duim @Evert i c u :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

19 likes

Hahahahahah omg hoe kom je ook hierachter

11 likes

Ik klikte per ongeluk op de naam en dan wordt de avatar HUGE

Wel props voor de moeite die wss 99.99% niet ziet

11 likes

Nou dit kan je met 92 KO’s ook niet zeggen hoor. De laatste tijd, ja, maar hij is wel 1 van de besten ooit uit de K1 tijd.

3 likes

Mag ik vragen waarom je hem zo steunt? Ooit het kopje “legal issues” op zijn Wikipedia gelezen? :smiling_face_with_tear:

6 likes

Haha steunt, omdat ik zijn KO’s benoem? Ben geen fan van zijn persoon inderdaad maar wel van hem als vechter. Zal het nooit opnemen voor zijn persoonlijkheid hoor :joy: dus daarin ben ik het wel met je eens @anon3219017

4 likes

Er zijn heel veel mensen (introverts?) die het chill vinden als mensen last minute afzeggen maar ik vind dat zĂł ongelofelijk asociaal en vervelend

Gewoon careless met mijn tijd omgaan, terwijl ik echt tijdgebrek heb

31 likes

Ik ga straks naar de film en het kost gewoon 15 euro!?!?

4 likes

waar zijn de tijden dat dit 6 euro kostte met m’n XXXS pas

5 likes

We hebben gister het hele dak vol zonnepanelen gelegd en nu schijnt de zon en ben ik echt helemaal blij en wil ik ineens wasjes draaien en de vaatwasser aanzetten😂

24 likes

Gewoon niks hoeven doen is toch ook lekker? Ik heb soms ook in mijn hoofd dat ik “nuttig bezig” moet zijn, maar echt lopen chillen in PJ’s af en toe is echt heerlijk (en nodig!)

7 likes

Hahaha ik realiseerde me daardoor ook echt dat ik nu officieel heel volwassen ben omdat dit mij dus geluk brengt in het leven😂

1 like

Er ligt een dood muisje in mn vakantietuin. Mist een pootje. Ik laat m liggen want misschien wil iemand anders m nog vannacht.
En kuteksters hebben mn eekhoorn weggejaagd.

1 like