Omg zo stom ik zat op de andere zijde van het perron omdat daar zon is en ik had niet door dat mijn trein op de andere kant dus er al was omdat hij heel kort was. En dan zag ik net te laat dat hij er was en ging vertrekken… Zo dom!!!
As het zulk lekker weer is, voel ik me vet onrustig om erop uit te moeten gaan & naar buiten te moeten. Terwijl ik eigenlijk wilde chillen vanmiddag.
Ik heb gewoon alle gordijnen dichtgedaan. Dan zie je het weer niet en kan je gewoon lekker chillen.
Love de herfst, al vind ik het iets minder leuk als mijn hond tussen de herfstbladeren haar behoefte doet en ik bij het opruimen steeds ‘Waar is Kakje’ moet spelen
Ik heb echt een goede dag vandaag. Eerst gesport, sauna en gedoucht. Daarna boodschappen gedaan, de was aangezet wat nu buiten aan het drogen is. En vanavond kijken bij onze pup😍
Ik had hier ook last van. Heb net met de fiets even wat boodschappen gedaan, buiten geweest, beetje bewogen en klaar
Ik heb een zieke kater en wens echt een druilerig dag in plaats van deze happy vibes.
Haha nee wat dom; na het snijden van een hete peper in m’n gezicht gewreven en nu staat mijn hoofd in de fik.
Same. Kaars en deken op me. Lekker podcast op en haken. Vind het best boor vandaag. De was opvouwen komt morgen wel😅
Vrolijke nationale krokettendag allemaal
Ik ga vanavond naar Guus Meeuwis hahaha help
Ik ben vooral van mening dat als je dat van jezelf weet je gewoon minder afspraken van tevoren moet plannen zodat je kort van tevoren kan bepalen of je er zin in hebt, dan heb je er anderen niet mee
Aahh ik heb gisteren echt het leukste huisfeest ooit gehad. 40+ mensen bij de host in een flatje, het was (leuke) chaos, zoveel mensen leren kennen en iedereen hield van dezelfde muziek. Nu helemaal gesloopt maar nog steeds aan het nagenieten
Ik heb vandaag een boudoirshoot gedaan als kerstcadeautje voor mijn vriend. Kreeg vanmiddag al gelijk een kleine sneak peek en echt . Kan niet wachten op de rest van de foto’s. Fun fact: de fotograaf was @Bridgetogantry.
Hoe was het feest?
Ja iets te goed dus, meine gute.
Dat lijkt me echt fantastisch om een keer te doen.
Ik kreeg net een baby van 1 maand in mn armen geduwt. Ik weet niet hoe maar ze leeft nog.
Ik kan mijn fotograaf 100% aanbevelen! Ze is echt je allergrootste cheerleader tijdens de shoot. Ik weet niet of je me volgt op insta maar er staat een foto in mijn story als je een idee wil krijgen van haar stijl.
Ik:
Als je het echt wil, dan moet je het zeker doen. Het gevoel achteraf, en jaren later zelfs is geweldig! Cadeautje aan jezelf!