Wat je even kwijt wil #62

Sinds m’n kat dood is dumpt een andere kat hier z’n muizenlijken :cry: tot nu alleen complete lijken, maar trof net alleen voorkant en uiteinde aan, waarom vreten ze hem dan tenminste niet in het geheel op.

1 like

Zodat jij ook nog een stukje hebt om te eten.
:nauseated_face:

Lijkt me echt horror om dat steeds tegen te moeten komen.

2 likes

Misschien is dat wel een vriend van je overleden kat en heeft die de opdracht gekregen om voor jou te zorgen :pleading_face:

75 likes

Ja of die kat weet niet dat hij dood is en denkt; misschien is hij ziek, ik zal hem wat eten brengen nu hij zelf niet kan jagen🥺

23 likes

Ik ben stiekem zo blij dat mijn katten niet buiten komen en nooit met iets aan komen zetten. Vroeger deed 1 van de 2 het wel met van die pomponnetjes, die stopte 'ie in mijn moeders bed, maar dat is schattig. En eentje kwam vroeger altijd met ‘gevangen’ bladeren aanzetten. Maar dode muizen zijn niet schattig. :cry:

1 like

@Druppels wat een verdrietige ideeën :crying_cat_face:

2 likes

Vanochtend uit de nachtdienst gekomen en door omstandigheden nog niet geslapen. Alles gaat mis.

Eerst m’n gouden kettinkje wat ik kapot trek, daarna m’n AirPods case die in de wasmachine beland.

:+1:

4 likes

Mijn auto heeft nog 2 weken apk en rijd dit bakkie al 8 jaar lang met veel plezier maar ga vanavond toch een proefrit maken in een nieuwe auto die ik hopelijk ook ga kopen.

7 likes

Ik ben m’n AirPods kwijt en haat mezelf dat ik te lui was om ze te koppelen aan find my iPhone :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb gemaild om volgend jaar een (perfect!) appartement over te kunnen nemen van vrienden die gaan verhuizen duim voor mij

65 likes

Duim voor jou!

17 likes

Recent nam ik een ijsbad en nu wil ik dit thuis ook gewoon kunnen doen. Stukken fijner dan die koude douche (qua prikkels want douchen is gewoon kut door de stralen). Nu ben ik op missie naar plek waar zo’n ding kan staan en hoe ik aan zoveel ijs kom :smile:

4 likes

Is een regenton misschien een idee. Daar kan je zo hop in een keer in en t neemt niet veel plaats in beslag.

5 likes

Of het forumbadje! En in de winter wordt het vanzelf een ijsbad haha.

6 likes

Ik had echt 3 minuten geleden een mailtje gestuurd dat ik een foutje had gemaakt in mijn bestelling. Maar aangezien ze rond dit tijdstip pakketjes verzenden dacht ik oke bel toch maar even. Zegt die man echt ja ik ben er net mee bezig. Like what? Echt 2 a 3 minuten nadat ik het mailtje had verzonden. Netjes hoor. :grin:

3 likes

Zeg me dat ze in nl ook koffie delivery hebben. Dat je iemand belt om ff een frapjetje te brengen.

1 like

Nog niet op boten denk ik

3 likes

Dat is randstadluxe

3 likes

Kut randstad hahah

1 like

Mijn vriend en ik hadden zaterdag een waterpijp gerookt. En sowieso is alles dan al grappig, maar toen vroeg hij me randomly, compleet ongerelateerd uit het niets:’ Wie is Jan Smit?’, met zn rare Engels Nederlandse accent. Ik lag gewoon languit op de grond te lachen :joy: Ik kon niet meer. Blijkbaar had ie een of ander clickbait artikel voor zich met die titel hahaha

17 likes