Wat je even kwijt wil #62

Meneer u mag hier niet met uw fiets naar binnen

16 likes

Ooh sorrie!!

18 likes

Mijn vriend en ik kijken een serie uit 2009 en hij zegt zo: ‘De serie is niet eens zo oud, maar drie jaar.’ haha :sweat_smile:

30 likes

En waarom is dat grappig? Dat is toch gewoon zo? :joy:

9 likes

Jammer, volgende keer beter
 of doe jij je hier jonger voor dan je bent en heb je net een een halve millie naar binnen geharkt :biggrin:

3 likes

Deelnemer van miljoenenjacht had gewoon de 5 miljoen in zijn koffert (en deal met 450.000). Ik zit nu al een half uur: omg hij had gewoon 5 mil kunnen winnen so close, vind het dan helemaal sneu ahahah terwijl uberhaupt het geldbedrag wat hij won is al geweldig en ken die hele gast niet. En dan die thuiswinnaar helemaal blij en ik denk dan ja het had ook 5 miljoen kunnen zijn xxxx

3 likes

Ik ging het Googlen omdat mijn eerste reactie ook was: “huh bestaan die echt?” Maar ik noem die beesten al mijn hele leven foarkestekkers” (vrij vertaald: vorkstekers). Nooit geweten dat dat gewoon oorwormen zijn in het Nederlands.

3 likes

Er is eten bij mij bezorgd maar ik heb niks besteld dus wss van een ander in de flat. Heb een berichtje op fb gezet maar hoop maar dat diegene het leest want weggooien is echt zonde. Er zit ook geen papiertje of bonnetje aan dus ik kan ook het restaurant niet bellen voor de naam

2 likes

Zelf opeten dan maar

Durf ik niet als ik niet weet waar het van is

Ik had bezoek en hij ging de deur uit en toen stond het bij mn deur. Er was 10 minuutjes eerder aangebeld maar toen ik opnam zei diegene niks. Als diegene had gezegd dat het van thuisbezorgd was had ik natuurlijk gezegd dat ik niks had besteld.

1 like

Geef me moneyyy ik wil een pixie cut nuuuu

1 like

Vorkstekers klinkt eigenlijk veel leuker :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Wow Ralph Mackenbach doet nu een phd in kernfusie

15 likes

Ik hoor Peter Pannekoek dit uitspreken met daar achteraan: padapedie-PFOEEEEEFFF. :fire: :fire: :fire:

10 likes

Haha de kater is maar tijdelijk :nerd_face:

1 like

Ja best regelmatig dat iemand doorspeelt tot ie z’n eigen koffer open kan maken

1 like

Ik lig al ruim 3 uur wakker van het hoesten. Zo klaar mee.

Ik vond een pixie cut erg chill in onderhoud. Alleen nu ben ik bijna een jaar bezig met het uit te laten groeien en het duurt zo lang voordat je weer een normale lengte heeft. Hopelijk met een half jaartje nu tot aan mijn schouders en dan extensions er in.

2 likes

Ik zit in de trein en draag weer eens een spijkerbroek en riem. Oncomfortabel :joy::joy:

1 like