Wat je even kwijt wil #62

Ik ben al een week ziek en heb inmiddels alleen nog last van een verkoudheid. Dus ik wou vandaag vanuit thuis gaan werken. Alleen nu heb ik een gigantische koortslip gekregen en voel ik me daardoor weer koortsig. Ik zou me hier normaal niet ziek voor melden, dus ik denk dat ik maar ga werken. Maar vind het toch wel klote om zo weer aan het werk te moeten op deze manier.

2 likes

Ja geen idee eigenlijk. Deze man was wel echt een gokker en hij wist welk nummer hij tot het einde had gehouden en uiteindelijk bleven dus 300k en 5 miljoen over (bod was dan 1.6 miljoen). Hij was na de deal ook een beetje onrustig dus ik denk dat hij vooral de gokker in zichzelf teleur heeft gesteld :money_mouth_face:

4 likes

Altijd fijn wanneer je dezelfde postcode cijfers hebt als de thuiswinnaar :clown_face:

2 likes

En je hebt geen lot zeker haha? Win je ook wat als je alleen dezelfde cijfers hebt?

5 likes

Hele tijd refrein uit een liedje van roy in mijn hoofd:
Dit is echt, (dit is echt) het is geen droom. Het is geen droom.

Kwam op de ig van roy donders en nu blijft dat liedje hangen.

Sinds m’n kat dood is dumpt een andere kat hier z’n muizenlijken :cry: tot nu alleen complete lijken, maar trof net alleen voorkant en uiteinde aan, waarom vreten ze hem dan tenminste niet in het geheel op.

1 like

Zodat jij ook nog een stukje hebt om te eten.
:nauseated_face:

Lijkt me echt horror om dat steeds tegen te moeten komen.

2 likes

Misschien is dat wel een vriend van je overleden kat en heeft die de opdracht gekregen om voor jou te zorgen :pleading_face:

75 likes

Ja of die kat weet niet dat hij dood is en denkt; misschien is hij ziek, ik zal hem wat eten brengen nu hij zelf niet kan jagen🄺

23 likes

Ik ben stiekem zo blij dat mijn katten niet buiten komen en nooit met iets aan komen zetten. Vroeger deed 1 van de 2 het wel met van die pomponnetjes, die stopte 'ie in mijn moeders bed, maar dat is schattig. En eentje kwam vroeger altijd met ā€˜gevangen’ bladeren aanzetten. Maar dode muizen zijn niet schattig. :cry:

1 like

@Druppels wat een verdrietige ideeƫn :crying_cat_face:

2 likes

Vanochtend uit de nachtdienst gekomen en door omstandigheden nog niet geslapen. Alles gaat mis.

Eerst m’n gouden kettinkje wat ik kapot trek, daarna m’n AirPods case die in de wasmachine beland.

:+1:

4 likes

Mijn auto heeft nog 2 weken apk en rijd dit bakkie al 8 jaar lang met veel plezier maar ga vanavond toch een proefrit maken in een nieuwe auto die ik hopelijk ook ga kopen.

7 likes

Ik ben m’n AirPods kwijt en haat mezelf dat ik te lui was om ze te koppelen aan find my iPhone :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb gemaild om volgend jaar een (perfect!) appartement over te kunnen nemen van vrienden die gaan verhuizen duim voor mij

65 likes

Duim voor jou!

17 likes

Recent nam ik een ijsbad en nu wil ik dit thuis ook gewoon kunnen doen. Stukken fijner dan die koude douche (qua prikkels want douchen is gewoon kut door de stralen). Nu ben ik op missie naar plek waar zo’n ding kan staan en hoe ik aan zoveel ijs kom :smile:

4 likes

Is een regenton misschien een idee. Daar kan je zo hop in een keer in en t neemt niet veel plaats in beslag.

5 likes

Of het forumbadje! En in de winter wordt het vanzelf een ijsbad haha.

6 likes

Ik had echt 3 minuten geleden een mailtje gestuurd dat ik een foutje had gemaakt in mijn bestelling. Maar aangezien ze rond dit tijdstip pakketjes verzenden dacht ik oke bel toch maar even. Zegt die man echt ja ik ben er net mee bezig. Like what? Echt 2 a 3 minuten nadat ik het mailtje had verzonden. Netjes hoor. :grin:

3 likes