Wat je even kwijt wil #62

Yay Casey Lowry komt naar Nederland. Me favo gitaarfeminist op tiktok

5 likes

Zo leuk!! Love zijn lach en giecheltjes ook

3 likes

Meh, ik kreeg geen leenfiets bij de fietsenmaker. Ik moet nu met de bus weer terug 🫤

3 likes

Ik krijg fomo van al je Griekenland verhalen, klinkt zo leuk en gezellig :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Heel irritant. Ik vlieg vandaag naar italie voor werk maar ik weet nog niets. Heb nog geen vlucht, geen hotel. Dus ik voel me echt heel erg gestresst omdat ik misschien elk moment moet gaan😵‍💫

3 likes

Mijn buren hebben een nieuwe puppy, dus mijn hond is heel nieuwsgierig door de haag aan het gluren. Hoor ik ze opeens heel enthousiast tegen de puppy zeggen “Kijk daar heb je de buurman!”

88 likes

haha wut? dit is wel next level, hoe kan dit

7 likes

Ennn huissleutel kwijt + ov-chipkaart. Klote ov

1 like

Mss werkt de vriend van @Karl_Lagerfeld bij HR.

70 likes

Helaas niet de 25.7 mil gewonnen. In mijn hoofd het geld al uitgegeven.

6 likes

Wil jouw familie nog een random niet griekse volwassene adopteren? Je vakantie klinkt heel fijn, lekker eten en familie die zo lief en blij is.

5 likes

blijkbaar zijn italianen erg tranquilo aan hahaha

Dit keer is het niet klote ov , maar klote jas. Die is vrijwel nieuw en ik had niet door hoe diep de zakken zijn :woman_facepalming:t2:

Avonturen heeft deze meid zeg

2 likes

Misschien wilt mn fam wel maar ik wil de aandacht die ik krijg niet delen :joy::innocent:

7 likes

Ondertussen een vlucht en hotel rijker. Still got some time. :ok_hand:t3:

7 likes

Ik ga vanmiddag als lunch een mega dikke gore VEGGIE burger bij de burger king halen. Zit me nu alvast te verlekkeren aan het menu op de site, can’t wait :heart_eyes:

41 likes

Aahhh het is gewoon gelukt, heb niet eens een tegenbod gekregen en gaat waarschijnlijk al deze maand in. Echt blij dat ik dit heb gedurfd.

Ook weer een reminder voor iedereen die ook twijfelt over salarisonderhandelingen enzo

73 likes

Ben echt brak na een weekend weg en het is compleet drama op werk met een stille reorganisatie die voor veel stress en onzekerheid zorgt en echt allemaal geen zin in dit.

2 likes

Het is echt belachelijk :smiling_face_with_tear:

3 likes

Jullie duimen lijken geholpen te hebben😍

19 likes