Yay Casey Lowry komt naar Nederland. Me favo gitaarfeminist op tiktok
Zo leuk!! Love zijn lach en giecheltjes ook
Meh, ik kreeg geen leenfiets bij de fietsenmaker. Ik moet nu met de bus weer terug 🫤
Ik krijg fomo van al je Griekenland verhalen, klinkt zo leuk en gezellig
Heel irritant. Ik vlieg vandaag naar italie voor werk maar ik weet nog niets. Heb nog geen vlucht, geen hotel. Dus ik voel me echt heel erg gestresst omdat ik misschien elk moment moet gaan😵💫
Mijn buren hebben een nieuwe puppy, dus mijn hond is heel nieuwsgierig door de haag aan het gluren. Hoor ik ze opeens heel enthousiast tegen de puppy zeggen “Kijk daar heb je de buurman!”
haha wut? dit is wel next level, hoe kan dit
Ennn huissleutel kwijt + ov-chipkaart. Klote ov
Helaas niet de 25.7 mil gewonnen. In mijn hoofd het geld al uitgegeven.
Wil jouw familie nog een random niet griekse volwassene adopteren? Je vakantie klinkt heel fijn, lekker eten en familie die zo lief en blij is.
blijkbaar zijn italianen erg tranquilo aan hahaha
Dit keer is het niet klote ov , maar klote jas. Die is vrijwel nieuw en ik had niet door hoe diep de zakken zijn
Avonturen heeft deze meid zeg
Misschien wilt mn fam wel maar ik wil de aandacht die ik krijg niet delen
Ondertussen een vlucht en hotel rijker. Still got some time.
Ik ga vanmiddag als lunch een mega dikke gore VEGGIE burger bij de burger king halen. Zit me nu alvast te verlekkeren aan het menu op de site, can’t wait
Aahhh het is gewoon gelukt, heb niet eens een tegenbod gekregen en gaat waarschijnlijk al deze maand in. Echt blij dat ik dit heb gedurfd.
Ook weer een reminder voor iedereen die ook twijfelt over salarisonderhandelingen enzo
Ben echt brak na een weekend weg en het is compleet drama op werk met een stille reorganisatie die voor veel stress en onzekerheid zorgt en echt allemaal geen zin in dit.
Het is echt belachelijk
Jullie duimen lijken geholpen te hebben😍