Zeg me dat ze in nl ook koffie delivery hebben. Dat je iemand belt om ff een frapjetje te brengen.
Nog niet op boten denk ik
Dat is randstadluxe
Kut randstad hahah
Mijn vriend en ik hadden zaterdag een waterpijp gerookt. En sowieso is alles dan al grappig, maar toen vroeg hij me randomly, compleet ongerelateerd uit het niets:ā Wie is Jan Smit?ā, met zn rare Engels Nederlandse accent. Ik lag gewoon languit op de grond te lachen Ik kon niet meer. Blijkbaar had ie een of ander clickbait artikel voor zich met die titel hahaha
Gisteren naar de sportschool geweest en vandaag voelt mijn lichaam heel zwaar aan. Alsof ik betonblokken ipv benen heb š«
Ik zit met een meisje in de bus die uitgebreid aan de telefoon aan het bespreken is dat meerdere mensen schurft hebben opgelopen na een (slaap)feestje en dat ze nu zelf jeuk heeft aan haar bil Lekkerrr
JA vanavond is het zover, dan steek ik 25 millie in mn zak. Maar ik blijf mezelf, blijf ook gewoon hier posten
Kan niet, ik ben t aan t manifesteren en heb mn huis al uitgezocht.
Same š«£
Jullie mogen een huis op mijn landgoed
Heb wel beschaafd een 5je, daar kan ik prima van leven.
@Viktor zijn daar eekhoorns? Ik tik letterlijk bij funda eekhoorn in en uit die huizen kies ik
Jaa haha. Een hele vind ik te duur
Ja en je mag ook een huis laten bouwen in de vorm van een eekhoorn
āHet FF huis.ā Heb je rtl of sbs al gemaild voor een format? āEen forum, veel gebruikers. Waar ergeren ze zich nu Ć©cht aan in elkaars gezelschapā
10/10 denk dat het verkoopt.
Kan ik dan wat geld lenen? De kans dat je het terugkrijgt is trouwens nul
De zw&k in een schuur, de boulevard types in de serre en de beuty bloggers in de badkamer?
Ja, verdikkie gewoon een aparte zender
Het opbiecht zonder omg topic zit in de kerk, maar ās nachts loopt iedereen toch te omgāen, want iedereen vertelt het toch door.
De geheime lounge zit in de grote kledingkast op zolder want die bestaat niet.
Goed idee voor een show
Hierdoor herinner ik me iets. Op mijn toenmalige werk kwam iemand een brief afgeven. Ze wilde er nog iets bij schrijven en leende mijn pen.
Toen ze weg was las ik een stukje om te zien waar de brief heen moest en zag toen de woorden āā¦besmettelijke ziekte aan mijn handenā¦ā
Pen ging de vuilnisbak in en heb op het toilet niet alleen mān handen 100x gewassen maar ook met mān gezicht onder de kraan gehangen en met zeep bewerkt. Krijg tijdens het typen van dit alweer jeuk