Wat je even kwijt wil #62

Vanavond een nieuwe auto gekocht en net bij thuiskomst heeft mijn vriend te horen gekregen dat ons bod op een huis geaccepteerd is!!!

Na een jaar heel veel bezichtigen en geboden te hebben op een aantal woningen èindelijk! En dit was voor ons ook nog het mooiste huis van allemaal. Fuck wat ben ik blij

140 likes

ING gooit de prijs voor mijn betaalpakket ff met 34% per maand omhoog :upside_down_face:

1 like

Heb je haar adres? Kun je een kaartje sturen?
Jezelf niks verwijten hoor :heart: fijn dat je zon goede klik had met haar

1 like

Ik heb een tijd geleden een aanvaarding op insta dm gehad met een bepaalde (kleine) winkel en nu krijg ik ineens elke keer ads van hun spullen haha

Vandaag gaan we weer vissen. En mn oma gaat ook mee. Ze was al half 6 wakker en zit al een uur klaar buiten te wachten haha.

41 likes

Yay Casey Lowry komt naar Nederland. Me favo gitaarfeminist op tiktok

5 likes

Zo leuk!! Love zijn lach en giecheltjes ook

3 likes

Meh, ik kreeg geen leenfiets bij de fietsenmaker. Ik moet nu met de bus weer terug 🫤

3 likes

Ik krijg fomo van al je Griekenland verhalen, klinkt zo leuk en gezellig :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Heel irritant. Ik vlieg vandaag naar italie voor werk maar ik weet nog niets. Heb nog geen vlucht, geen hotel. Dus ik voel me echt heel erg gestresst omdat ik misschien elk moment moet gaan😵‍💫

3 likes

Mijn buren hebben een nieuwe puppy, dus mijn hond is heel nieuwsgierig door de haag aan het gluren. Hoor ik ze opeens heel enthousiast tegen de puppy zeggen “Kijk daar heb je de buurman!”

88 likes

haha wut? dit is wel next level, hoe kan dit

7 likes

Ennn huissleutel kwijt + ov-chipkaart. Klote ov

1 like

Mss werkt de vriend van @Karl_Lagerfeld bij HR.

70 likes

Ik ben ziek en m’n douchecabine wordt vandaag eeeeeindelijk vervangen dus er is hier iemand bezig maar ik wil gewoon in bed liggen :sob: (ik woon in een studio)

1 like

Helaas niet de 25.7 mil gewonnen. In mijn hoofd het geld al uitgegeven.

6 likes

Wil jouw familie nog een random niet griekse volwassene adopteren? Je vakantie klinkt heel fijn, lekker eten en familie die zo lief en blij is.

5 likes

blijkbaar zijn italianen erg tranquilo aan hahaha

Dit keer is het niet klote ov , maar klote jas. Die is vrijwel nieuw en ik had niet door hoe diep de zakken zijn :woman_facepalming:t2:

Avonturen heeft deze meid zeg

2 likes

Misschien wilt mn fam wel maar ik wil de aandacht die ik krijg niet delen :joy::innocent:

7 likes