Wat je even kwijt wil #62

Mijn man werkt regelmatig in huizen van dit cliënteel, zeg maar mensen van een wat hogere “stand” dan hij en ik zelf zijn, en hij zegt altijd: die mensen trekken zich nu eens van niks iets aan. Deur openen in ochtendjas en ongekamde haren is meer de regel dan de uitzondering. Lijkt me echt zalig om zo onbezorgd te zijn :see_no_evil:

5 likes

Ik heb echt geen motivatie vandaag. Ik wil gewoon chillen op de bank met midsummer murders op tv,maar nee, ik moet werken en studeren.

4 likes

Ik las “ik ging gisteren mijn baby ophalen via Marktplaats” en was erg verward

11 likes

Op mijn werk staat ook ieder jaar een oliebollenkraam, met echt de lekkerste oliebollen die ik ken.
Vanwege bevallingsverlof kom ik er tot na de feestdagen niet en het is een uur rijden. Nu werkt m’n man op dezelfde plek en ik hoop dat, ondanks dat ik klaag over m’n zwangerschapskilo’s en hij ook wat kilo’s kwijt wil, dat hij een zakje mee naar huis gaat nemen.

Ja ik zou het ook gewoon kunnen vragen aan hem, dat komt in december wel.

9 likes

Ik krijg echt zo’n onheilspellend, naar gevoel bij het horen van dat muziekje onder deze reclame:
Een energiebedrijf levert toch alleen energie? - YouTube
Iedere keer als ik 'm hoor zit ik een beetje te walgen.

1 like

Mn treinreis van vandaag heeft me echt doen beseffen dat ik echt mn rijbewijs moet gaan halen. Wat een gedoe. Echt respect voor iedereen die in deze tijd nog trein moet reizen.

3 likes

Ik lig in bed kamp koningsbrugge te kijken en er zou om 16:00 een monteur komen voor de ventilatie, is hij er nu al ?!?!? Ik heb vandaag weekend meneer

2 likes

Qua files? Neem aan dat t buiten de spits wel meevalt toch. Plus je hebt gewoon meer mogelijkheden. En je zit dan alleen in je auto wat voor mij ook al 10 pluspunten zou zijn.

4 likes

Ik heb van Ottolenghi - OTK - Extra Good gekregen, en ik wil echt een dinertje geven nu. Al de hele tijd aan het bedenken wat ik dan allemaal ga maken eruit. Zo leuk.

9 likes

Ohh pff zo dom. 2e product voor €1 betekent niet (bijna) 50% korting, maar goedkoopste voor €1… pff ik had hier zo veel meer uit kunnen halen :pensive:

1 like

Voor iedereen die van plan is veel boeken te lezen deze herfst/winter, deze man leest jullie er allemaal uit

https://youtube.com/shorts/8CxcI8soxYA?feature=share

10 likes

Ik heb echt gehuild van het lachen :joy:.

5 likes

Zal ik even iets heel triests melden?

Ik heb gister m’n bh maat laten opmeten in 3 winkels en ik voel me nu echt lekkerder nu ik een veel grotere maat heb dan ik dacht.

Fijn weekend allemaal!

49 likes

Ruim 2,5 jaar de dans ontsprongen, maar nu heb ik corona :disappointed_relieved: het moest een keer gebeuren, maar ergens dacht/hoopte ik na al die tijd dat ik het niet zou krijgen

7 likes

Aahww same! Ik verbaas me er ook gewoon over dat ik het nu pas heb. Heb je er erg last van?

2 likes

Proost meid!

afbeelding

10 likes

Meh, ik wil een andere forum naam :sob:

Edit: mijn naam is veranderd. Ben geen Maarten van Rossem meer mensen! @Bill

14 likes

Ja ik kijk nu steeds naar beneden en dan saluteer ik m’n jongens 🫡🫡🫡🫡
dank voor u service

2002 body goals 20 jaar later bereikt hoor. Misschien ga ik nu m’n haar blond verven en kom ik erachter dat dat ook meant to be was.

5 likes

Ik heb wel heel veel ervaring met hoe het is om oranjig-geel haar te hebben met af en toe wat groenige glans erover.

20 likes

Dat je thuis vaker in chille kleding zit en met ongekamd haar is toch bij haast iedereen zo, niet echt voor alleen de rijken

5 likes