Wat je even kwijt wil #62

Jaa haha. Een hele vind ik te duur :joy:

2 likes

Ja en je mag ook een huis laten bouwen in de vorm van een eekhoorn

7 likes

ā€œHet FF huis.ā€ Heb je rtl of sbs al gemaild voor een format? ā€œEen forum, veel gebruikers. Waar ergeren ze zich nu Ć©cht aan in elkaars gezelschapā€

10/10 denk dat het verkoopt.

19 likes

Kan ik dan wat geld lenen? De kans dat je het terugkrijgt is trouwens nul

2 likes

De zw&k in een schuur, de boulevard types in de serre en de beuty bloggers in de badkamer?

2 likes

Ja, verdikkie gewoon een aparte zender

1 like

Het opbiecht zonder omg topic zit in de kerk, maar ā€˜s nachts loopt iedereen toch te omgā€™en, want iedereen vertelt het toch door.

De geheime lounge zit in de grote kledingkast op zolder want die bestaat niet.

:joy: Goed idee voor een show

9 likes

Hierdoor herinner ik me iets. Op mijn toenmalige werk kwam iemand een brief afgeven. Ze wilde er nog iets bij schrijven en leende mijn pen.
Toen ze weg was las ik een stukje om te zien waar de brief heen moest en zag toen de woorden ā€˜ā€¦besmettelijke ziekte aan mijn handenā€¦ā€™
:slightly_smiling_face:
Pen ging de vuilnisbak in en heb op het toilet niet alleen mā€™n handen 100x gewassen maar ook met mā€™n gezicht onder de kraan gehangen en met zeep bewerkt. Krijg tijdens het typen van dit alweer jeuk

8 likes

Vanavond een nieuwe auto gekocht en net bij thuiskomst heeft mijn vriend te horen gekregen dat ons bod op een huis geaccepteerd is!!!

Na een jaar heel veel bezichtigen en geboden te hebben op een aantal woningen ĆØindelijk! En dit was voor ons ook nog het mooiste huis van allemaal. Fuck wat ben ik blij

140 likes

ING gooit de prijs voor mijn betaalpakket ff met 34% per maand omhoog :upside_down_face:

1 like

Heb je haar adres? Kun je een kaartje sturen?
Jezelf niks verwijten hoor :heart: fijn dat je zon goede klik had met haar

1 like

Ik heb een tijd geleden een aanvaarding op insta dm gehad met een bepaalde (kleine) winkel en nu krijg ik ineens elke keer ads van hun spullen haha

Vandaag gaan we weer vissen. En mn oma gaat ook mee. Ze was al half 6 wakker en zit al een uur klaar buiten te wachten haha.

41 likes

Yay Casey Lowry komt naar Nederland. Me favo gitaarfeminist op tiktok

5 likes

Zo leuk!! Love zijn lach en giecheltjes ook

3 likes

WƔƔrom lijken alle stinkende mensen zich altijd te verzamelen in de trein in de spits. Ik ga echt over mā€™n huig

6 likes

Meh, ik kreeg geen leenfiets bij de fietsenmaker. Ik moet nu met de bus weer terug šŸ«¤

3 likes

Ik krijg fomo van al je Griekenland verhalen, klinkt zo leuk en gezellig :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Heel irritant. Ik vlieg vandaag naar italie voor werk maar ik weet nog niets. Heb nog geen vlucht, geen hotel. Dus ik voel me echt heel erg gestresst omdat ik misschien elk moment moet gaanšŸ˜µā€šŸ’«

3 likes

Mijn buren hebben een nieuwe puppy, dus mijn hond is heel nieuwsgierig door de haag aan het gluren. Hoor ik ze opeens heel enthousiast tegen de puppy zeggen ā€œKijk daar heb je de buurman!ā€

88 likes