Dit is wel een rare post geworden nu @Bill
Ik kijk One Tree Hill en nu komt bij een verdrietige scène een van mân favoriete liedjes voorbij (Landslide van Fleetwood Mac); janken
Ik ben er nog steeds niet overheen dat ristorante pizzaâs veranderd zijn
Ik had in het begin benauwd en een beetje een schrale keel, daarna hoesten en nu voelt het meer als een verkoudheid. Hoop dat het hierbij blijft. Beterschap!!
Ik ga het zo hard missen om elke dag naar knoflook te stinken. Ik haat het ook dat ik in nl standaard minder knoflook ergens in moet doen omdat er altijd een tatta loopt te janken.
Haha je wil niet weten hoe vaak dit voorkwam toen ik dat werk nog deed. âOmg ga NU mân vriend bellen dat ik een D-cup heb!!!â
Heb nog nooit meegemaakt dat âvernieuwde receptuurâ geen synoniem was van âwe hebben je lievelingseten fucking smerig gemaaktâ
Ben Camp Rock aan t kijken, wat een belevenis
Zo ja inderdaad. Het is altijd slecht nieuws
Omg deze mensen bij 2voor12 zijn echt zo ontzettend slecht
Ik ging die nieuwe Netflix film met Mila Kunis kijken (Luckiest Girl Alive), nietsvermoedend en denkend dat het een of andere romcom zou zijn waar ik hersenloos naar kan kijken. Kon namelijk wel wat luchtigs gebruiken deze week. Well, ze hadden wel even een disclaimer erbij kunnen zetten dat het best wel een intense film isâŚ
Oh ik wilde hem net aanzetten. Intens op welke manier?
Ik zit ook echt maximaal geĂŻrriteerd te kijken. Slechtste lui van de laatste jaren zelfs?!
Trauma gebeurtenissen
TW
Groepsverkrachting die best wel expliciet in beeld wordt gebracht en een school shooting
â1869âŚdat is de 20e eeuw toch?â
-âNee, de 18e!â
Veeg me op
Edit: whaha die vorige chick deed er 3 minuten over de bloem op te zoeken die haar rmoeder (denk ik?) al goed had.
Deze chick vindt in 2 seconden de uitvinder van de kaasschaaf.
Verschil moet er zijn
Oh wow, thanks. Die sla ik dan toch maar even over
To be fair, volgens mij was die kaasschaven vraag wel een die je op wikipedia mocht opzoeken (wat ik debiel blijf vinden want vroeger mocht dit niet! Had je digitale winkler prins )
Ja vind ik ook stom. Maar hoe die ander die uitvinder van de winkelwagen dan niet kan vinden vind ik best knap haha
Die dochter had ook echt pure paniek in haar ogen de laatste minuten.
En vet betweterig tegen haar moeder over dat vaccin.