Wat je even kwijt wil #62

haha wut? dit is wel next level, hoe kan dit

7 likes

Ennn huissleutel kwijt + ov-chipkaart. Klote ov

1 like

Mss werkt de vriend van @Karl_Lagerfeld bij HR.

70 likes

Ik ben ziek en mā€™n douchecabine wordt vandaag eeeeeindelijk vervangen dus er is hier iemand bezig maar ik wil gewoon in bed liggen :sob: (ik woon in een studio)

1 like

Helaas niet de 25.7 mil gewonnen. In mijn hoofd het geld al uitgegeven.

6 likes

Wil jouw familie nog een random niet griekse volwassene adopteren? Je vakantie klinkt heel fijn, lekker eten en familie die zo lief en blij is.

5 likes

blijkbaar zijn italianen erg tranquilo aan hahaha

Dit keer is het niet klote ov , maar klote jas. Die is vrijwel nieuw en ik had niet door hoe diep de zakken zijn :woman_facepalming:t2:

Avonturen heeft deze meid zeg

2 likes

Misschien wilt mn fam wel maar ik wil de aandacht die ik krijg niet delen :joy::innocent:

7 likes

Ondertussen een vlucht en hotel rijker. Still got some time. :ok_hand:t3:

7 likes

Ik ga vanmiddag als lunch een mega dikke gore VEGGIE burger bij de burger king halen. Zit me nu alvast te verlekkeren aan het menu op de site, canā€™t wait :heart_eyes:

41 likes

Aahhh het is gewoon gelukt, heb niet eens een tegenbod gekregen en gaat waarschijnlijk al deze maand in. Echt blij dat ik dit heb gedurfd.

Ook weer een reminder voor iedereen die ook twijfelt over salarisonderhandelingen enzo

73 likes

Ben echt brak na een weekend weg en het is compleet drama op werk met een stille reorganisatie die voor veel stress en onzekerheid zorgt en echt allemaal geen zin in dit.

2 likes

Het is echt belachelijk :smiling_face_with_tear:

3 likes

Jullie duimen lijken geholpen te hebbenšŸ˜

19 likes

Oke een minpuntje. Mn neef is aan het koken en roept de heletijd its a big suprise.
Komt tie aan met spaghetie. Heb zin om het in de zee te pleuren.

(Oke miss is t wel lekker maar spaghettie is geen suprise maar een teleurstelling)

17 likes

Wat fijn! Nieuw jaar, nieuwe en frisse start straks

1 like

Doe es niet zo eng.

Mitchell, de fuck.

Edit: *Bitch niet Mitchell

9 likes

Oke ik neem mn woorden terug. Ineens kwam er een pan met reuze garnalen en een kapot lekkere saus op tafel.

@Zemraluani ja sorry mitchel maar ik vind pasta echt overrated.

12 likes