Wat je even kwijt wil #62

Ja ik zou het ranken ietsje boven die keer dat m’n kapper me had geknipt als Hillary Clinton (en ik daarna naar Australië ging en op al m’n foto’s een vrouw van 40 lijk), maar verder wel redelijk afradend.

Ik had eigenlijk dezelfde huid- en haarkleur die ook nog eens dezelfde keur waren als mijn klik laminaat en de textuur van m’n haar was vrij… crunchy? Vooral aan de wortels

16 likes

Ben ik het helemaal mee eens maar als ik dit dan op mezelf projecteer en ik weet dat er een aannemer voor de deur gaat staan die ochtend doe ik toch op z’n minst kledij aan en zorg ik ervoor dat ik voor de dag kom alsof ik zelf naar kantoor ga…

2 likes

Ben in juni ofzo tegen een vangrail gereden en had behoorlijke schade aan de lak van m’n auto aan de voorkant (gigantische schaafplek) en zou ongeveer 300 kosten om te maken maarja t was zo lelijk dat ik dat maar heb laten doen. Nu kreeg ik de factuur, 255 :partying_face::partying_face:

9 likes

Ah shit he… beterschap! Ik heb tot nog toe alleen wat keelpijn en een ‘mweh’ gevoel, niet echt pijn oid maar gewoon een beetje onrust in m’n lijf. Heb jij veel klachten?

4 likes

Blue is weer allemaal nieuwe muziek aan 't maken en het is echt heerlijk

4 likes

Dit is wel een rare post geworden nu @Bill :joy:

13 likes

Ik kijk One Tree Hill en nu komt bij een verdrietige scène een van m’n favoriete liedjes voorbij (Landslide van Fleetwood Mac); janken :pleading_face:

3 likes

Ik ben er nog steeds niet overheen dat ristorante pizza’s veranderd zijn :cry::cry:

15 likes

Ik had in het begin benauwd en een beetje een schrale keel, daarna hoesten en nu voelt het meer als een verkoudheid. Hoop dat het hierbij blijft. Beterschap!!

1 like

Ik ga het zo hard missen om elke dag naar knoflook te stinken. Ik haat het ook dat ik in nl standaard minder knoflook ergens in moet doen omdat er altijd een tatta loopt te janken.

9 likes

Haha je wil niet weten hoe vaak dit voorkwam toen ik dat werk nog deed. ‘Omg ga NU m’n vriend bellen dat ik een D-cup heb!!!’

13 likes

Heb nog nooit meegemaakt dat ‘vernieuwde receptuur’ geen synoniem was van ‘we hebben je lievelingseten fucking smerig gemaakt’

45 likes

Ben Camp Rock aan t kijken, wat een belevenis

4 likes

Zo ja inderdaad. Het is altijd slecht nieuws

Omg deze mensen bij 2voor12 zijn echt zo ontzettend slecht :sob:

9 likes

Ik ging die nieuwe Netflix film met Mila Kunis kijken (Luckiest Girl Alive), nietsvermoedend en denkend dat het een of andere romcom zou zijn waar ik hersenloos naar kan kijken. Kon namelijk wel wat luchtigs gebruiken deze week. Well, ze hadden wel even een disclaimer erbij kunnen zetten dat het best wel een intense film is… :persevere:

8 likes

Oh ik wilde hem net aanzetten. Intens op welke manier?

1 like

Ik zit ook echt maximaal geïrriteerd te kijken. Slechtste lui van de laatste jaren zelfs?!

4 likes

Trauma gebeurtenissen

TW

Groepsverkrachting die best wel expliciet in beeld wordt gebracht en een school shooting

4 likes