Ik heb net serieus “heel veel kracht, geduld en wijsheid” op een kaart geschreven. @FredPaillet Dank voor de inspiratie.
Ben al 2 dagen emo omdat ik morgen ga. Maar een ding ga ik niet missen. En dat is dat mn oma sochtend kapot vroeg door mn kamer schuifelt terwijl ze tegen de kat ““Fluistert”” en dan als ze uit mn kamer is gaat ze “”“zingen”""
Verder harstikke naar mn zin gehad en niet om strandbedjes hoeven vechten.
Ik ben helemaal verbaas dat Amerikanen blijkbaar niet weten hoe ze met “onze” tampons om moeten gaan omdat er niet zo applicator bijzit.
Ik had net mijn eerste oliebol, zo lekker.
Ik vind het altijd zo chill om met klm naar huis te vliegen. Voelt meteen al als thuiskomen
Er is kermis in de stad en we gaan eerst uit eten en daarna door naar vrienden om wat te drinken en spelletjes te doen. Nu ga ik natuurlijk wel een grote zak popcorn oid kopen op de kermis om vanavond lekker te kunnen snacken
Spannend welke kant het op gaat vallen😝
Ik drink voor het eerst in jaren optimel, omdat ik er opeens kei veel zin in had, maar daar zit ook veel minder smaak aan dan vroeger zeg
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige personen die daardoor eindelijk een tampon kon gebruiken. Het lukt me gewoon niet zonder die huls.
Moet echt een tweede hypotheek nemen voor de boodschappen tegenwoordig. Allejuzus wat duur.
Het is oprecht om te janken😔
Ik voel me echt even opgebrand momenteel. Lekker het hele weekend janken in bed.
Ik schrok deze week ook heel erg toen ik voor een zielig broodje bij de ah to go 4.50 betaalde.
Ohhh neeee ik deed net een like op een foto op insta die ik echt niet moest liken wel meteen verwijderd maar toch
Niet iemand van hier toch he
Nee iemand uit de sportschool die ik niet ken 🫣
TikTok blijft mij pimplepopper-achtige video’s tonen terwijl ik alleen maar receptvideo’s en kattenfilmpjes wil zien. Heb daar ook nooit naar gezocht dus ik snap het niet.
Dan moet je bij die filmpjes op het pijltje rechts onderin klikken en dan “niet geïnteresseerd”. Doe ik ook altijd wanneer ik weer incidenteel op juffentiktok terecht kom.
Ik had dit afgelopen week ook ineens! En anders echt nooit + ik wil het echt niet zien.
Edit: 1 of 2x gedaan wat @Tamara zegt en heb ze geloof ik daarna niet meer voorbij zien komen
Oh dank! Ik zocht zoiets al maar verdroeg het filmpje niet langer (was echt heel ranzig). Ik ga kijken of ik de volgende keer snel genoeg ben voor die functie.