Wat je even kwijt wil #62

“1869…dat is de 20e eeuw toch?”
-“Nee, de 18e!”

Veeg me op

Edit: whaha die vorige chick deed er 3 minuten over de bloem op te zoeken die haar rmoeder (denk ik?) al goed had.
Deze chick vindt in 2 seconden de uitvinder van de kaasschaaf.
Verschil moet er zijn

4 likes

Oh wow, thanks. Die sla ik dan toch maar even over

3 likes

To be fair, volgens mij was die kaasschaven vraag wel een die je op wikipedia mocht opzoeken (wat ik debiel blijf vinden want vroeger mocht dit niet! Had je digitale winkler prins :smiling_face_with_tear:)

2 likes

Ja vind ik ook stom. Maar hoe die ander die uitvinder van de winkelwagen dan niet kan vinden vind ik best knap haha

1 like

Die dochter had ook echt pure paniek in haar ogen de laatste minuten.

En vet betweterig tegen haar moeder over dat vaccin.

4 likes

Ooooh vandaar :slightly_smiling_face:
Jammer hoor, ik vond jouw naam echt een van de leukste op een of andere manier.

2 likes

Ik acht de kans dat dit ook een wikivraag was, maar zij dat gewoon niet doorhad súperaannemelijk

2 likes

Ik heb zo veel gehuild bij oth, succes haha

2 likes

I know, kijk al voor de tweede keer en ben bij seizoen 7 haha

1 like

Ik mis de ribbel ketchup chips van lays :frowning: deze normale zijn niet hetzelfde

5 likes

was net bij vrienden eten en ik deed mn telefoon aan de lader, zag ik opeens mijn? onderbroek daar onder de radiator liggen liggen? maar volledig in het zicht. ben er voor het laatst 1.5 maand geleden geweest en ben daar toen ook naar de sauna geweest dus mijn theorie is dat die toen uit mn tas gevallen is¿? en ze het maar hebben laten liggen???

17 likes

Weet je zeker dat het de jouwe was? Anders komt er straks iemand in het ongemakkelijke momenten-topic posten: ‘Er kwam een vriendin eten en de onderbroek die ik gisteravond tijdens de hete seks van me af geslingerd had lag nog op de vloer, beetje gênant, maar toen zag ik ineens dat zij hem sneaky in haar zak stak? Is dit een fetish? Moet ik hem terugvragen? Het was wel m’n favoriete onderbroek…’

42 likes

ja haha het was één met hele specifieke opdruk en een klein gaatje op een plek waar ik het ook had😪

3 likes

Ik probeerde te slapen maar werd wakker van een vrouw die de hele tijd door een megafoon aan het roepen was vlakbij. Ik was vet geïrriteerd want hallooo er proberen hier mensen te slapen! Toen hoorde ik sirenes en dacht ik, chill, de politie komt er een eind aan maken. Bleek de vrouw met de megafoon van de brandweer te zijn en aan het omroepen dat iedereen in het complex bij mij aan de overkant naar buiten moest omdat er op de begane grond een uitslaande brand was. Oepsiee

23 likes

Zou je de volgende keer de trigger erbij kunnen zetten? Ik zie mensen dit heel vaak doen maar een tw is toch juist bedoeld om mensen die gevoelig zijn voor dat specifieke onderwerp te waarschuwen

1 like

Zoiets heb ik ook eens meegemaakt. Hoorde allemaal geluiden en hard gepraat, dus mijn man uit het raam kijken zegt hij nee is niks alleen een beetje mistig buiten.
Paar minuten later werd er op de deur gebonkt dat we onze woning moeten verlaten vanwege brand in de flat, stond de woning tegenover ons in brand. Flat was een soort vierkant met binnentuin. Dat was dus die mist waar hij het over had pfff.

5 likes

Nee huh is deze weg? :weary:

1 like

Echt zo stom dat ik zenuwachtig ben voor een retraite waar ik voor rust zou moeten komen.
Slecht geslapen erover en gedroomt dat mensen in de groep me raar of stom gaan vinden.
Terwijl ik weet dat ik een x uur later hier ga posten hoe geweldig het is geweest. Fuck my brainnnnnn

6 likes

Ja het is nu met normale chips :frowning:

Oh wacht ik zie nu dat er ook een versie bestaat met die nieuwe max ribbelchips, misschien is dat iets beter

Maar de originele ketchup ribbelchips is verdwenen ja

2 likes

Ah dat is toch prima? Heel veel mensen vinden nieuwe dingen proberen spannend en dat is oke. Dit klinkt al heel retraite achtig, maar alle gevoelens mogen er zijn!

Veel plezier en ik ben idd benieuwd hoe leuk het was!

3 likes