Wat je even kwijt wil #62

De vraag is of ze dat dan gaan horen

1 like

Ik zou gewoon lekker blijven, de scheet is toch uit de fles nu

15 likes

Ik hoop het. Als ik hun herrie hoor moeten ze mijne ook wel horen toch? Vooral omdat ik het tegen het plafond doe, dus hun vloer i guess.

1 like

Is het teveel gevraagd om me dagelijks een foto van mijn pupper te sturen? In plaats daarvan stuurt mijn vader een foto van zichzelf :sob:

2 likes

Misschien wil hij graag uitgelaten wordenā€¦

3 likes

Nou idd letā€™s normalise farts!
Is heel menselijk

8 likes

Doettie maar lekker zelf

4 likes

Dat je wekker gaat en denkt: fuck de auto en en kantoor, ik blijf nog een uur liggen :orange_heart: Toch fijn dat Corona dat teweeg heeft gebracht.

19 likes

dat is het natuurlijk ook maar zou je niet als je een scheet hoort tijdens een les denken ā€˜ha een scheet/oei een scheet/amai een scheetā€™?

6 likes

Ik zou heel ff denken " A lap zeg hey" maar daarna ben ik t ook wel vergeten.

6 likes

Het is nieuwe tatoeage tijd! :smile: Moet er wel 6 uur trein voor over hebben vandaag shhml.

17 likes

Ik had vandaag mā€™n ziekteverzekeringskaart nodig om naar de dokter te gaan, was zaterdag geweest en was even bang dat de doter tien mijn kaart niet had teruggegeven maar ik checkte en gad 'm wel nog bij.
Nu kom ik net terug van de andere dokter, heeft hij mā€™n kaart wel niet teruggegeven zeker, nu mag ik terugkeren :smiling_face_with_tear:

Oh en mā€™n ups pakje van meer dan ā‚¬300 ligt niet in het afhaalpunt waar het zogezegd zou moeten zijn, love it

1 like

Love it wanneer je per ongeluk iemands hand vastpakt in de trein omdat je je vast wil houden aan de railing.

31 likes

Mijn drama hart vindt dit geweldig

4 likes

Ik was mijn portomonee verloren toen ik de hond uitliet, op een veld vlak voor 2 scholen. Ik kwam er pas achter toen ik thuis kwam en kon het moment direct weer plaatsen dat het uit mn zak floepte. Eenmaal daar lag er natuurlijk niks en liepen al die leerlingen buiten vanwege pauze. Ik stond daar een beetje chaggo te zoeken en aan de telefoon te schelden tegen mijn collega over de situatie en toen kwamen er ineens 2 jongens aan! Denk dat ze 13 waren en ze vroegen of ik wat was verloren. Hadden ze hem naar hun docent gebracht :sob::sob: Zo lief! Was zo blij en nu wil ik wat voor ze kopen hahaha. Heb alleen geen idee wie het waren dus dat gaat nog lastig worden.

63 likes

image

84 likes

Mensen die zoiets zeggen projecteren hun eigen angsten op jouw situatieā€¦ oftewel totaal irrelevant. Veel succes met de move!!

Ik ben al meer dan vijf jaar weg uit Nederland en het is een van de beste keuzes in mijn leven geweest :partying_face:

15 likes

Hahaha ik denk dat ze een gat in de lucht springen :joy:

2 likes

Soms is zelfreflectie pijnlijk, maar ook handig.

5 likes

Herkenbaar, maar het brengt je toch weer een stapje verder somehowā€¦

4 likes