Heel herkenbaar en biet stom!
Ik ga dadelijk naar een yoga studio voor het eerst om te kijken. Nooit yoga gedaan, Ken de weg amper, weet nirt of je zo maar naar binnen kan etc. Dus alweer lekker nerveus.
Ik ben een weekend weg maar ik wil zo graag naar huis hahaš„²
Het is echt een prachtige herfstdag vandaag
Hier in the south is het grijs en druilerig.
waarom heet het een retraite als het maar 1 dag is eigenlijk?
Wanneer je een offerte voor zonwering goedkeurt en betaald in de herfst, terwijl je er eigenlijk de komende maanden weinig aan hebt Volgend jaar bedank ik mezelf als het hier geen 33 graden meer is
Morgen is mān relatie vier weken uit en ik zit nu op mijn (gratis opgehaalde) bankje in mān nieuwe woning en ik voel me goed. Ben zo trots op mezelf. En ik heb zulke lieve vrienden en familie die me met alles helpen en me elke dag appen/bellen. Zo fijn!!
hier nu ook
Luchtbed in de woonkamer opgeblazen omdat het kan. Kei chill.
Pff ik had een opruimaanval en heb al mijn badkamerkastjes leeggeveegd en nu zit ik uitgeput in de zooi en heb natuurlijk geen zin meer. Maar ik heb net ook al mijn hele kapstok/schoenen area opgeruimd en uitgezocht dus ik ga wel tevreden met mezelf zijn straks. Mensen kunnen gewoon hun jas kwijt als ze bij me op bezoek komen!
Ik heb net serieus āheel veel kracht, geduld en wijsheidā op een kaart geschreven. @FredPaillet Dank voor de inspiratie.
Ben al 2 dagen emo omdat ik morgen ga. Maar een ding ga ik niet missen. En dat is dat mn oma sochtend kapot vroeg door mn kamer schuifelt terwijl ze tegen de kat āāFluistertāā en dan als ze uit mn kamer is gaat ze āāāzingenā""
Verder harstikke naar mn zin gehad en niet om strandbedjes hoeven vechten.
Ik ben helemaal verbaas dat Amerikanen blijkbaar niet weten hoe ze met āonzeā tampons om moeten gaan omdat er niet zo applicator bijzit.
Ik had net mijn eerste oliebol, zo lekker.
Ik vind het altijd zo chill om met klm naar huis te vliegen. Voelt meteen al als thuiskomen
Er is kermis in de stad en we gaan eerst uit eten en daarna door naar vrienden om wat te drinken en spelletjes te doen. Nu ga ik natuurlijk wel een grote zak popcorn oid kopen op de kermis om vanavond lekker te kunnen snacken
Ik heb net mān trouwjurk uitgezocht!!! Was een heel leuke ervaring, iedereen (incl mezelf) moest janken.
Spannend welke kant het op gaat vallenš
Ik drink voor het eerst in jaren optimel, omdat ik er opeens kei veel zin in had, maar daar zit ook veel minder smaak aan dan vroeger zeg