Wat je even kwijt wil #62

Ik ben waarschijnlijk een van de weinige personen die daardoor eindelijk een tampon kon gebruiken. Het lukt me gewoon niet zonder die huls.

3 likes

Moet echt een tweede hypotheek nemen voor de boodschappen tegenwoordig. Allejuzus wat duur.

5 likes

Het is oprecht om te jankenšŸ˜”

1 like

Ik voel me echt even opgebrand momenteel. Lekker het hele weekend janken in bed.

Ik schrok deze week ook heel erg toen ik voor een zielig broodje bij de ah to go 4.50 betaalde.

2 likes

Weet je ook gelijk hoe goed daar schoongemaakt wordt als ze de onderbroek van een ander gewoon 1.5mnd in het zicht laten liggen :sweat_smile: Fijn idee als je daar nota bene gaat eten haha.

1 like

Ohhh neeee ik deed net een like op een foto op insta die ik echt niet moest liken :sob::sob: wel meteen verwijderd maar toch

5 likes

Niet iemand van hier toch he

1 like

Nee iemand uit de sportschool die ik niet ken 🫣

2 likes

TikTok blijft mij pimplepopper-achtige video’s tonen terwijl ik alleen maar receptvideo’s en kattenfilmpjes wil zien. :sob: Heb daar ook nooit naar gezocht dus ik snap het niet.

3 likes

Dan moet je bij die filmpjes op het pijltje rechts onderin klikken en dan ā€œniet geĆÆnteresseerdā€. Doe ik ook altijd wanneer ik weer incidenteel op juffentiktok terecht kom.

7 likes

Ik had dit afgelopen week ook ineens! En anders echt nooit + ik wil het echt niet zien.

Edit: 1 of 2x gedaan wat @Tamara zegt en heb ze geloof ik daarna niet meer voorbij zien komen

3 likes

Oh dank! Ik zocht zoiets al maar verdroeg het filmpje niet langer (was echt heel ranzig). Ik ga kijken of ik de volgende keer snel genoeg ben voor die functie. :sweat_smile:

3 likes

Je kunt dat zonder af te spelen doen. De thumbnail uit beeld scrollen en dan video verbergen!

2 likes

Weer wat geleerd. :sweat_smile: Ik voel me ook eigenlijk te oud voor TikTok maar ik was om toen ik zag dat enkele favoriete Instagrammers meer content op TikTok zetten.

Ik heb het pijltje gevonden! Daar had ik het niet onder gezocht, dat leek mij enkel een 'delen via WhatsApp ’ etc achtige functie. Goed om te weten dat het daar zit.
En dan is hopelijk vanaf nu de enige geelgroene substantie die ik in filmpjes zie Dijon mosterd ipv iets anders. :crossed_fingers:

1 like

Lol ik dacht aan youtube (wie is er nou oud :nerd_face:) maar goed dat zoiets bij tiktok ook werkt!

2 likes

Ik geloof dat TikTok niet echt een thumbnail heeft maar toen ik probeerde te slepen pauzeerde hij wel, en kon ik alsnog ā€˜niet geĆÆnteresseerd’ kiezen. Dus het afspelen stopt dan wel (al zie je nog een stilstaand beeld).

1 like

Ken je de knop boven het pijltje al? Daarmee kan je filmpjes op slaan. Als je dan op ā€œbeherenā€ klikt kan je ze in een collectie plaatsen. Ik heb bijvoorbeeld een collectie voor koken, bakken, cocktails, maar ook voor dingen die ik een keer bij de toko wil kopen hahaha

Filmpjes pauzeren kan ook door er gewoon 1x op te klikken

En als je die tekst onderin weg wil hebben moet je twee vingers tegelijk op je scherm ingedrukt houden

3 likes

Ik probeer mijn TikTok volgers te verwijderen omdat ik gevolgd wordt door allemaal nepaccounts, maar je mag dus maximaal 100 volgers per 24 uur verwijderen. Ik vind het eigenlijk echt kwalijk, ik wil gewoon van die vage accounts af.

Haha ja ik heb net een slowcooker-collectie gemaakt.
En op FB en Instagram ook, en als ik dan iets wil gaan maken mag ik mezelf ook gaan afvragen in welke app ik het recept heb gezien. :smiling_face_with_tear:

Oeh dat van die twee vingers wist ik niet!

4 likes