Wat je even kwijt wil #62

Ik vind het ook vrij bizar daar de politie voor te bellen / c.q. te verwachten dat de politie dit gaat opruimen?
:exploding_head:

Ik had even schoonmaakhandschoenen aangetrokken en een vuilniszak binnenstebuiten gepakt, drol erin. In de container buiten en daarna een flink heet sopje eroverheen zwabberen.
Maargoed blijkbaar ben ik dan levensgevaarlijk bezig.

11 likes

Ooooo dat had ik niet meegekregen, gezien de foto verwijderd is. Hahahahaha.

Nee oké dan wordt het “ stop het in een vuilniszak en gooi het ondergronds in de container” wel een beetje een luguber advies. :sweat_smile:

2 likes

Hahahahh denk je dat hier een foto gepost werd van een naakt iemand die op een stoep aan het kakken was? :rofl:

Zou me toch niet eens verbazen eigenlijk.

13 likes

En die zak kan toch openspatten :woman_shrugging:
Lijkt me nou niet hygiënisch voor de mensen bij het afvalbedrijf dat ook nog afval moet sorteren. Hetzelfde geldt voor naalden en glas, dit moet op een bepaald manier verpakt worden.

1 like

Dan gooi je die zak leeg in de wc en spoel je het door. Het is poep mensen, heel vies, maar geen chemisch afval.

5 likes

Het is geen chemisch afval maar kan wel net zo gevaarlijk zijn. Er zitten veel bacteriën en andere ziekteverwekkers in poep. Daarnaast hebben mensen die voor iemands voordeur poepen vaak ook andere problemen en is de kans op drugsresten en andere verontreinigingen in de ontlasting groot. Het doorspoelen in je eigen wc vind ik echt een slecht en goor idee.

17 likes

Ik zou echt nog liever zelf voor iemands voordeur poepen dan dit opruimen zonder de juiste bescherming

30 likes

Ah snap ik, ik had vorige week ook voor het eerst een bordspelavond met vreemden en vond het heel spannend maar het was heel leuk! Scheelt juist dat je een spel gaat doen en dus niet eens heel veel small talk hoeft te doen :sweat_smile:

Voor mij was t wel bij mensen in mijn flat dus dat maakte de stap wel wat kleiner, dus misschien niet helemaal vergelijkbaar.

3 likes

Waarom gaat het zoveel over poep op zondagochtend :nauseated_face:

6 likes

Nou, dan toch maar gewoon ín de vuilniszak laten dan hè en die weggooien. Huishoudhandschoenen aan, lekker kokhalzen en gaan.

Door het uit te werpen! Ik vind uitwerpsel echt een van de beste eufemismen ooit.

2 likes

Aaaanyway. Hebben wij ook wat te vertellen als we op een congres voor forumbeheerders aan de bar hangen.

10 likes

“en wat was er bij jullie aan de hand deze week?”

“Een heel gesprek over poep”

“Serieus?”

“Het was spetterend”

15 likes

Wilde vandaag het huis goed schoonmaken maar heb heel erg last van pms dus jank al als ik er alleen maar aan denk. Heb nu maar een glas rode wijn ingeschonken en bitterballen in de oven gedaan. Lijkt me een betere invulling van de dag :tipping_hand_woman:t2:

27 likes

M’n workbestie is morgen niet op kantoor dus nu heb ik ook totaal geen zin :pleading_face:

5 likes

Ik heb zure mandarijnen gevonden en ben er echt zielsgelukkig mee (die zijn echt lastig te vinden!). Jammer dat ik maar een kilo kocht om ze te proberen en het groentenwinkeltje bijna 20 km hiervandaan is.

15 likes

ik ben hier bijzonder goed in😪 alle mandarijnen die ik koop zijn zuur😡

8 likes

Ik heb zo’n zin in een goeie zure mandarijn :pleading_face: allemaal leuk en aardig dat de kruidnoten alweer een hele poos in de winkels liggen maar het sinterklaasseizoen begint voor mij pas echt als de mandarijnen weer te eten zijn

13 likes

Ooh wat leuk dat je hierheen bent gegaan!! Ik zat ook te twijfelen te reageren maar toch weer te awkward turtle

1 like

Oh zo spannend, morgen hoor ik of ik naar blink-182 ga. Ik kan me het haast niet voorstellen maar als ik wel een tikkie krijg morgenochtend gil ik alles bij elkaar. :partying_face:

5 likes