Wat je even kwijt wil #62

Hahaha goedzo. Ik kwam er pas heel laat achter dus ik likete alleen maar zingen die ik wilde bewaren zodat ik niet te ver terug hoefde te zoeken. Maar nu like ik gewoon alles wat ik leuk vind en doe ik dingen die ik wil bewaren in m’n collecties.

5 likes

Heb jij een android @Tamara? Ik heb alles wat jij (nog) niet, ik moet het filmpje ingedrukt houden om het te verbergen en twee vingers op het scherm doet helemaal niks.
Ik druk een keer op het scherm en kies dan schone modus

1 like

Ja heb idd Android maar heb die functies al heel lang, is niet iets recents ofzo. Ik zie dat filmpje indrukt houden om het te verbergen ook kan bij mij ja, wist niet dat het op die manier ook kon haha

Ik kan die schone modus knop juist niet vinden :joy::joy:

5 likes

Oh dan zal dat het verschil wel zijn, op iPhone gaat het allemaal ietsjes anders.

3 likes

Er is hier gisteren een snackbar overvallen en het zoontje van de eigenaar heeft een vuurwapen tegen zijn hoofd gehad. Klerelijers echt. Helaas hebben ze ze nog niet te pakken en ik ben bang dat dat ook niet gaat gebeuren. Politie was er trouwens binnen 3 min, echt super snel

8 likes

Hahaha hurrrrrlak

2 likes

Kan echt niet tegen de casualness hoe mensen met dit soort bedrijven om gaan
Lekker kopenkopenkopen jongens

50 likes

Ik ben net pas thuis van het werk en moet morgen om half 9 weer beginnen, had me beter op een bedje daar kunnen leggen :joy:

1 like

Heb 1 keer mijn oordoppen niet in gehad bij een feest en jezus ik merk nu pas hoeveel verschil dat eigenlijk maakt. Wat kut dat oorsuizen.

2 likes

Net random een retourtje Parijs gekocht voor begin januari. Waarom niet het nieuwe jaar beginnen in Parijs?

39 likes

Pak een stukje dun karton (cover van een tijdschrift werk prima) vouw er een v-tje van, en schuif dat onder je nagel aan de kant waar het in lijkt te gaan groeien. Doet even pijn, maar zo zou het echte ingroeien nog kunnen voorkomen. Laat dit een paar uur tot een dag zitten. Als het goed is trekt de pijn dan ook weg en voel je dat je nagel weer oké is

6 likes

Dit is mijn derde nacht in m’n nieuwe huis en de derde nacht dat ik om 05.00u wakker ben geworden, waarvan twee keer door lawaai van buiten. Heb gister al oordoppen besteld, maar het duurt nog 5-10 werkdagen voordat die er zijn. :tired_face:

1 like

Dan heb je wel een hele lieve buurman

8 likes

Ik heb echt ellendig geslapen. Eigenlijk voor m’n gevoel gewoon niet geslapen. Dit wordt een hele lange zondag…

3 likes

Ik haat afscheid nemen. Ben jankent door de security gegaan. Straks lekker weer haten op nederland.

41 likes

Ik ben aan het interrailen door Europa en alles is door de herfst nu zo mooi met al die gekleurde blaadjes en bomen :heart_eyes: ik zit nu in een regionale Poolse trein die echt op de meest grauwe mini stationnetjes stopt en zelfs die zijn mooi nu.

88 likes

Zoooo goedemorgen: ik kom thuis van sporten en wat vind ik in de portiek bij mn voordeur? Een verse mensendrol :sob::sob::sob::sob:

Foto verwijderd door moderator

9 likes

Maar dan loop je er wel in zo’n prachtige legging bij

9 likes

Ik ben uitgenodigd voor een spelletjesavond en had na veel twijfelen gezegd dat ik zou komen. Is het niet eens bij die meid thuis maar een volstrekt vreemde. Het is volgende week maar ik hik er nu al zo erg tegenop :sob:

2 likes

Waarom?

3 likes