Wat je even kwijt wil #62

Ik vraag me bij dit soort artikelen wel altijd af of het nou echt veel vreselijker is dan bijvoorbeeld een H&M of Zara?

4 likes

Omdat ik de host eigenlijk al niet eens goed ken, dus dat is al uit mijn comfort zone. Maar als het dan ook nog eens plaatsvind bij iemand die ik al helemaal niet ken vind ik dat echt niet fijn. Buiten dat om doe ik vrijwel nooit iets in weekenden omdat ik die dagen echt heel erg nodig heb om bij te komen van de werkweek. Dus ik heb spijt dat ik heb toegezegd.

Ah thanks voor de tip, ik had inderdaad al geen idee wat ik hiermee moest…

Gemeente is inderdaad niet open dus misschien bel ik dan wel even de politie? Voelt wel erg overdreven

1 like

Oke, het is vooral het onbekende wat het spannend maakt. Ik ben best vaak naar spelletjesavonden geweest(ook met onbekende) en ik vond dat iedereen altijd erg open was en je deelt al een interesse in spelletjes. En ja kan altijd na een spelletje weg!

3 likes

Ja ik ben echt een angsthaas voor het onbekende, haha. Maar ik heb besloten om wel te gaan en het gewoon te proberen. Het is tenslotte maar 1 zaterdagavond en misschien wel heel leuk. Maargoed, ik maak het voor mezelf groter dan dat het is! Fijn dat jij leuke ervaringen hebt met spelletjesavonden, dan moet het goedkomen :blush:

4 likes

Na maanden gaat het hier nog over een foto van een poepluier omdat een moeder onzeker was (ook vies ja), maar deze foto kan wel? Had het zo ook wel geloofd :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Nee. Alleen hebben we helaas geen automatische poepfotodetectie.

16 likes

@Vaslav je post is aangepast.
Geen uitwerpselen meer posten aub.

33 likes

Ik vind het ook vrij bizar daar de politie voor te bellen / c.q. te verwachten dat de politie dit gaat opruimen?
:exploding_head:

Ik had even schoonmaakhandschoenen aangetrokken en een vuilniszak binnenstebuiten gepakt, drol erin. In de container buiten en daarna een flink heet sopje eroverheen zwabberen.
Maargoed blijkbaar ben ik dan levensgevaarlijk bezig.

11 likes

Ooooo dat had ik niet meegekregen, gezien de foto verwijderd is. Hahahahaha.

Nee oké dan wordt het “ stop het in een vuilniszak en gooi het ondergronds in de container” wel een beetje een luguber advies. :sweat_smile:

2 likes

Hahahahh denk je dat hier een foto gepost werd van een naakt iemand die op een stoep aan het kakken was? :rofl:

Zou me toch niet eens verbazen eigenlijk.

13 likes

En die zak kan toch openspatten :woman_shrugging:
Lijkt me nou niet hygiënisch voor de mensen bij het afvalbedrijf dat ook nog afval moet sorteren. Hetzelfde geldt voor naalden en glas, dit moet op een bepaald manier verpakt worden.

1 like

Dan gooi je die zak leeg in de wc en spoel je het door. Het is poep mensen, heel vies, maar geen chemisch afval.

5 likes

Het is geen chemisch afval maar kan wel net zo gevaarlijk zijn. Er zitten veel bacteriën en andere ziekteverwekkers in poep. Daarnaast hebben mensen die voor iemands voordeur poepen vaak ook andere problemen en is de kans op drugsresten en andere verontreinigingen in de ontlasting groot. Het doorspoelen in je eigen wc vind ik echt een slecht en goor idee.

17 likes

Ik zou echt nog liever zelf voor iemands voordeur poepen dan dit opruimen zonder de juiste bescherming

30 likes

Ah snap ik, ik had vorige week ook voor het eerst een bordspelavond met vreemden en vond het heel spannend maar het was heel leuk! Scheelt juist dat je een spel gaat doen en dus niet eens heel veel small talk hoeft te doen :sweat_smile:

Voor mij was t wel bij mensen in mijn flat dus dat maakte de stap wel wat kleiner, dus misschien niet helemaal vergelijkbaar.

3 likes

Waarom gaat het zoveel over poep op zondagochtend :nauseated_face:

6 likes

Nou, dan toch maar gewoon ín de vuilniszak laten dan hè en die weggooien. Huishoudhandschoenen aan, lekker kokhalzen en gaan.

Door het uit te werpen! Ik vind uitwerpsel echt een van de beste eufemismen ooit.

2 likes

Aaaanyway. Hebben wij ook wat te vertellen als we op een congres voor forumbeheerders aan de bar hangen.

10 likes