“en wat was er bij jullie aan de hand deze week?”
“Een heel gesprek over poep”
“Serieus?”
“Het was spetterend”
“en wat was er bij jullie aan de hand deze week?”
“Een heel gesprek over poep”
“Serieus?”
“Het was spetterend”
Wilde vandaag het huis goed schoonmaken maar heb heel erg last van pms dus jank al als ik er alleen maar aan denk. Heb nu maar een glas rode wijn ingeschonken en bitterballen in de oven gedaan. Lijkt me een betere invulling van de dag
M’n workbestie is morgen niet op kantoor dus nu heb ik ook totaal geen zin
Ik heb zure mandarijnen gevonden en ben er echt zielsgelukkig mee (die zijn echt lastig te vinden!). Jammer dat ik maar een kilo kocht om ze te proberen en het groentenwinkeltje bijna 20 km hiervandaan is.
ik ben hier bijzonder goed in😪 alle mandarijnen die ik koop zijn zuur😡
Ik heb zo’n zin in een goeie zure mandarijn allemaal leuk en aardig dat de kruidnoten alweer een hele poos in de winkels liggen maar het sinterklaasseizoen begint voor mij pas echt als de mandarijnen weer te eten zijn
Ooh wat leuk dat je hierheen bent gegaan!! Ik zat ook te twijfelen te reageren maar toch weer te awkward turtle
Oh zo spannend, morgen hoor ik of ik naar blink-182 ga. Ik kan me het haast niet voorstellen maar als ik wel een tikkie krijg morgenochtend gil ik alles bij elkaar.
Valt mij een beetje tegen dat de Valentijn meuk nog niet in de schappen ligt
Welke Arend? Huh hoofdletter niet van mij, telefoon dacht dat ik een meneer bedoelde
Singlesday komt er ook weer aan
Ik wil mijn beddengoed even wassen maar ik lig nu in bed
Grrr
Ik heb net encanto gekeken, ugly cry incoming
Na een gesprek over poep te hebben bijgelezen maakte mijn hoofd hier awkward turd van
Zijn de paaseieren er al?
Nog 1 nachtje werken en dan eindelijk vakantie
Donderdag weer naar Berlijn
Wat brengt jou in Berlijn?
Echt zin in deze avond. Ga lekker in bad en een hele pamper routine doen💕 met maskers, scrubs etccc
Ik heb een pyjama en een fleece hoodie aan en lig onder twee dekens te rillen. Ik had dit late Covid feestje toch graag overgeslagen.
Mijn vriend staat in de keuken kip kerrie te maken en voor vanavond heb ik een zak popcorn van de kermis