Mijn nek was vanochtend in de kramp geschoten en ik heb er nog steeds last van
• Oktoberfest
Zonder hint?
Zonder hint!
Duolingo moet maar even naar de break-up topic gaan
De supermarkt beneden bij mijn flat gaat over twee weken sluiten maar heeft nu al zoveel lege schappen. Op de laatste zondag dat ze open zijn hebben ze ook een soort leegverkoop van 50% korting maar volgens mij ligt er dan helemaal niks meer.
Berlijn is mijn lievelingsplek en probeer er eens per jaar een aantal dagen door te brengen.
Een weekend weg met mijn schoonfamilie. Maar door de drukte en alle prikkels slaap ik slecht. En het is ook mijn eigen bed niet.
Maar omdat het maar een half uur rijden vanaf huis is heeft mijn man mij al naar huis gebracht.
Ik slaap lekker in mijn eigen bed en mijn man en dochter komen morgenochtend thuis!
Heerlijk zo in mijn eentje op de bank.
Gebeurde mij deze week ook! Schrok me een ongeluk. Gelukkig was mijn bloempotje nog heel. Ik ga toch maar weer boren.
Wat stom! Ik had dit vorige week ook en ik gaf mijzelf de schuld dat Ik het niet goed had ontvet oid wat mijn nieuwe spiegeltje was kapot gevallen ondanks dat het qua gewicht echt moest kunnen en ik de beschrijving had gevolgd.
Ik had vandaag echt een bizar grote spin in huis. Ik twijfelde eerst of het een dikke bij was maar de poten waren gewoon in elkaar. Kan je nagaan.
Ik lig in bed en werd gek van een vlieg die met heel veel herrie rond mijn nachtlampje zoemde. En toen ik net op wilde staan om de stofzuiger te pakken klonk er opeens een soort raar zoemend gesis uit die lamp en zag ik een soort kringeltje rook er bovenuit komen. Dacht even dat die lamp eraan ging maar eh ja einde vlieg dus. Wel chill dat ik nu gewoon kan blijven liggen.
Vieze schijtwekker
Ik ben alweer helemaal levensmoe. Wéér is de trein zoveel minuten te laat (het beginstation en mijn station zit alleen een rivier tussen dus letterlijk paar honderd meter) dat ik m’n overstap vrijwel onmogelijk ga halen . Laatste keer deze schijttrein voor ik uit dienst ga, godzijdank.
Is dat zo’n tesa ding? Ik heb er ook een keer een gebruikt en die moest je 24 uur laten zitten voordat je er iets aan mocht hangen.
Love encanto.
Wekker gezet, mezelf met moeite onder de douche gegooid, kleding voor de kinderen klaargelegd, snel wat make-up op gesmeerd, aangekleed… loop naar beneden om de kinderen klaar te maken, zegt mijn dochter ineens: ‘Huh, moeten we vandaag naar school dan?’
Herfstvakantie.