Wat je even kwijt wil #62

Vandaag online les. Totaal geen zin in. De leraar blijft namelijk maar in herhaling vallen. Dat samen met een monotome stem maakt vaak al dat ik na een half uur zit te gapen. Mn vriend is vandaag thuis en ik heb meer zin om de les te skippen en lekker in Duitsland boodschappen te gaan doen.

2 likes

Kan je niet de les een beetje volgen in de winkel met oortjes in? Ik zou het wel weten

7 likes

mouse clicker ergens downloaden en gaan met die banaan.

4 likes

Maar als je dacht dat het een bij was valt het wel mee toch. Een bij is niet groot.

1 like

Ik ben wel heel benieuwd wat je hier uiteindelijk mee hebt gedaan.

1 like

Kan iemand het licht buiten ff aan doen

26 likes

Zo echt he, super mooie zonsopgang gezien en nu ineens pikkedonker

4 likes

Shit! Misschien helpt het je om te weten dat volgens mij veel mensen hier door heen gaan met beginnen van een nieuwe studie. Ik heb ook bijna m’n BSA niet gehaald omdat ik gewoon echt onderschat had hoeveel je zĂ©lf moet regelen, inplannen, studeren. Niemand helpt je er echt bij.

Is er nog iets te redden voor de tentamens? Alles afzeggen, jezelf opsluiten in de bieb, gestructureerd de stof door?

4 likes

het is zo donker hier in huis maar ik weiger echt om lampjes aan te zetten. :sweat_smile:

“Komt het uit dat ik bel?”
Mijn hoofd: “Nee hoor!”
Hoe begin ik een telefoongesprek ongemakkelijk.

5 likes

Ik ga na 18 jaar eindelijk één van mijn favoriete bands ooit zien en nu ben ik al twee uur in een emotie mix van super blij en huilen van blijdschap. :sweat_smile: Moest vanochtend zelfs janken door de zenuwen haha.

Edit: Had vorige week ofzo ook al de bekende blokjesschoenen weer gekocht die ik ook als tiener had. Ik voel me echt weer 16 jaar met een kaartje voor blink op zak en mijn blokjes Vans schoenen haha.

16 likes

Ben zo blij dat we nu nog maar tot 3 werken dit seizoen. Lekker minder lang op mn skijt werk en meer tijd om iets nieuws te zoeken.

7 likes

Heeel herkenbaar. Realiseer me soms nog niet dat ik in feb eindelijk panic ga zien. Paar jaar terug had ik heel stoer die kaartjes gehaald maar totaal niet in staat met depressie en angsten om het te doen. Jankend die kaarten verkocht en nu voelt het als een soort kers op de taart dat ik nu wel kan gaan.

17 likes

Ik heb vandaag echt even m’n dag niet. Gewoon alles gaat mis, slecht geslapen, alles valt of mislukt.

4 likes

Ik had net een regenworm in mijn handen :sob: was buiten met de hond aan het spelen en dacht dat er een stuk touw los was van haar speelgoed, is het een fucking worm. Denk dat ze me 3 huizen verder nog hebben horen gillen haha

14 likes

Teringtrein, heen en terugweg vertraging :sob::sob::sob::sob:

Ik kwam net thuis van werk en liep een beetje door mijn nog donkere huis heen te sloffen. Beginnen de buren ineens echt keihard te boren. Ik maakte gewoon een sprong. Schrok zo hard :joy: Echt jammer dat ik net mijn doggycam had uitgezet. Had wel een leuk beeld geweest denk ik hahaah

4 likes

Heeel veel emmers water :sweat_smile:

2 likes

Én ik ben onderweg m’n chillyfles verloren en er lag een cadeautje van Dolly op me te wachten bij thuiskomst. Nondeknetter wat een kĂștdag :pleading_face:.

2 likes

Ik heb net de televisie van mijn vriend in ons huis geĂŻnstalleerd (we zijn net gaan samenwonen) en het eerste wat ik heb gedaan is dat ik het vreselijke ambilight heeeeel subtiel heb gezet i.p.v. de felle kleuren wat hij altijd had. Fingers crossed dat hij het niet doorheeft. :joy:

18 likes