Wat je even kwijt wil #62

Zit ik eindelijk ‘what’s left’ te kijken drukt mijn kat de tv uit. Ook hij kan de val van links niet aan zo lijkt het. (Hij stond gewoon op de afstandsbediening)

Samenvatting

Er wordt een gevaarlijk spel gespeeld :rage:

5 likes

ik doe een kort project voor mn opleiding en nu zijn we in een gemeentelijke rel beland en heeft een ambtenaar ons uitgenodigd om officieel deel te nemen aan de public hearing

… maar ik denk niet dat ze het vanuit interesse doen maar ons willen gebruiken voor de belangen van één van de betrokken groepen??

enerverend avontuur

2 likes

Noooo, gooi ik overdatum kippenbouillon blokjes door mijn dat bijna klaar is. :weary:

2 likes

Ja ik heb al zitten zoeken via google. Het gaat om kippenbouillon (edit: oh zei ik al haha). Ik ging even proeven en dacht mehhhhh nee, en toen THT datum checken.

Nou goed, zal zo proeven en anders is het chips als avondeten. :raising_hand_woman:t3:

1 like

Juli 2022. Het is kerrierijst met alleen rijst en kip haha.

Ik moet nog koken maar voor ik kan koken moet ik een hele berg afwassen en ik heb daar toch zó geen zin in…

Denk niet dat het aan de houdbaarheidsdatum ligt :grimacing:

25 likes

Oooh gemeen, zo ken ik jou niet bunny :laughing:

5 likes

Ik woon nog geen week in m’n nieuwe huis en ik heb mijn eerste huilbui al gehad. Helemaal top. :+1:t2:

4 likes

Ik weet niet precies wat je context is waaruit je dit post, maar verhuizen is altijd ingrijpend en ik heb zelf denk ik nog nooit zo’n eerste week doorgemaakt zonder minstens drie huilbuien. Is denk ik helemaal niet vreemd! Hoop dat je je snel wat beter voelt wel

18 likes

Ja sorry, ik hoop dat @Bergson het niet erg vind. Moest even opkomen voor een onschuldig bouillonblokje.

9 likes

Ik vind het jammer dat we geen forummer hebben met de naam @Bouillonblokje

6 likes

Haha nee hoor. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heb het op inmiddels. Het smaakte niet als normaal maar goed, het was niet heeeel vies. Beetje gek bijsmaakje.

1 like

Ik heb vandaag heerlijk een zet was in de zon laten drogen buiten, morgen het beddengoed.

2 likes

Ik heb deze week een gesprek (kort) gehad nav intake bijpsycholoog, een afspraak bij de praktijkondersteuner, bij de fysio en bij een coach op werk. De helft moet nog, andere helft heb ik gehad. Ben kapot en heb dit echt niet heel handig gepland. Dus wilde vanavond even een chill avondje alleen en iets doen waar ik zin in had (selfcare :grimacing:), maar ben nu alleen maar onrustig :sob:

4 likes

Ik heb gisteren mijn eigen methode toegepast op een stuk gevulde speculaas en daar heb ik nu spijt van :sob: ik zou het zo uit de vuilniszak vreten

11 likes

Lewis Capaldi’s humor :ok_hand:t2:

1 like

We kunnen een anti-schrokbak voor je regelen

16 likes

Haha ïk leef daarin.

6 likes

Moest hier zo hard om lachen,
zie het helemaal voor me :joy::heart:

7 likes