Wat je even kwijt wil #62

Ik zet het nu binnen en dan met een ventilator erop, dat werkt wel goed!

5 likes

Ik zag op tiktok laatst zo’n wasrekken met overtrekzakken waar dan hete lucht in werd geblazen.

1 like

Ik ben op vakantie in Engeland met mijn gezin en nichtjes en het huis wat we huren is zooo mooi en ruim. Wil hier wel wonen! Maar wat maken kleine kinderen een geluid zeg :sweat_smile:

9 likes

Koop voor een keer is cappuccino op het station zit er geen koffie in maar alleen melk…kwam daar alleen pas achter toen ik al in de trein zat :frowning:

4 likes

Weet niet of het al gedeeld is maar er is een amber alert afgegeven

9 likes

Dat vond ik zo’n vreemd verhaal, het is echt een hele drukke weg en fietspad en dat dan niemand je ziet. Echt een verschrikkelijk idee. Hopelijk loopt dit verhaal beter af.

2 likes

Jaaa hier net zo. Ik ben toch overstag gegaan voor een droger want de was begon te stinken terwijl het dan nog niet droog was. En met 3 kinderen en 2 vrouwen in een huis, gaat het me allemaal iets te snel haha.

5 likes

Mijn vriend kwam laatst met een elektrisch droogrek van de Action aanzetten. Misschien is dat wat? Weet niet wat het verbruik ervan is, maar ik vond het heel fijn voor handdoeken, ondergoed etc. Met kleding ben ik bang dat er een vouw in komt.

3 likes

Ik ben net terug na ruim een week met vriendinnen weg en ik wil nu alweer terug :sob:. Echt zo een leuke tijd gehad. Gelukkig vertrekken we donderdag weer voor nog 2 nachtjes met elkaar weg.

Nu eerst maar het leed dat je koffer uitpakken heet oplossen.

17 likes

Die was echt in een kwartier helemaal uitverkocht. Ik hoop dat ze er meer bestellen

1 like

Heb ik online gezien inderdaad, en over getwijfeld.
Ik las meerdere reviews van mensen die niet heel enthousiast waren (voornamelijk over de grootte van het rek).
Ik heb nu besloten om maar iets vaker de airco op ontvochtigen te zetten als het echt heel nat is buiten en ik veel was heb. Inmiddels is er hier wel een zwak zonnetje dus kan het rek in de zon vandaag. Maar ik hou wel buienradar goed in de gaten. :sweat_smile:

2 likes

Hier wilde ik ook over klagen, ben blij dat ik niet de enige ben. Bij mij blijven broeken met zakken zo lang nat dat het soms niet eens fris meer ruikt.

In mijn studeerkamer is een luchtvochtigheid van 80% momenteel en niets lijkt te helpen, dus ik heb maar een luchtigontvochtiger besteld.

1 like

Waar ben je geweest als ik vragen mag? Zoek een leuke locatie voor een vriendinnenvakantie

2 likes

Ik heb altijd totaal geen energie in mijn pms. Hopelijk word ik snel ongesteld :pray: te veel deadlines deze week om hier last van te hebben.

1 like

We hebben een roadtrip door Duitsland gedaan! Berlijn was ik al vaker geweest maar blijft een favoriet qua steden.

1 like

Oh dat klinkt erg leuk!!

4 likes

Ik ben in België in een stad waar veel Nederlandse studenten zijn en heb vandaag al 3 keer gehad dat ik iets tegen iemand zei en ze terug praten in Engels? :sob: En ze spraken zelf gewoon Vlaams/Nederlands. Alsof ze dan een soort error hebben en het accent niet kunnen plaatsen ofzo

3 likes

Denk dat ze willen dat je hen dan makkelijker verstaat. Ik let met Nederlanders heel hard op hoe ik dingen articuleer uit vrees dat jullie me niet zouden begrijpen. Denk dat ze dan denken van laat het ons gewoon in Engels doen.

1 like

ik laat al weken mijn stagiaires al mijn werk doen, zit vandaag al uren in de zon op m’n balkon een beetje te niksen terwijl zij werken. is dit een biecht? kweenie maar life is good

70 likes

haha ik heb juist het omgekeerde meegemaakt. Toen ik als Belg in Nederland was en gewoon Nederlands (Vlaams) sprak, antwoordden veel mensen in het Engels.

1 like