Oh ja dat kan! Dat doe ik zelf ook, probeer echt zo ‘duidelijk’ mogelijk te praten om miscommunicatie te voorkomen, maar ik dacht dus dat zij er van uit gingen dat ik geen Nederlands sprak ofzo
Ik ben vergeten een kaart ontwerp te sturen naar de drukker. Dus nu snel even gedaan
Ondertussen heb ik vandaag twee uur gelopen en ben ik bekaf. Gelukkig de hond ook
Edit: en blijkbaar hebben de Teletubbies nu een tiktok 🫠
Grootste nachtmerrie kwam vandaag uit. Liep mijn werk binnen en overal stonden en zaten studenten in pak
Hier is het ook al zo’n drama. Als ik het nodig heb, trek ik het inmiddels maar vochtig van de lijn en trek ik het maar aan. Mijn planten gaan er wel lekker op trouwens. Ik overweeg inmiddels wel bijna een droger, zeker omdat ik klein woon.
Ik heb voor het eerst in tijden weer eens een bereikbaarheidsdienst en was echt even vergeten hoe onrustig ik daarvan word. Continu op m’n telefoon kijken of ik geen gemiste oproep heb, durf amper naar de wc En slapen is al helemaal een ramp.
Blij als t morgenochtend 9.00uur is (en ik gewoon overdag op m’n werk kan verder werken )
heel herkenbaar. ik vergelijk dit altijd met “Je zit bij de bushalte maar je weet niet hoe laat de bus komt en je wacht maar maar er is geen bus die komt” vooral als mensen zeggen; maar zo erg is storingsdiesnt toch niet?
Voor die paar centen ben ik veel te onrustig, is het mij eigenlijk niet waard. Levert meer onrust op dan geld. maar goed, het “hoort” erbij…
Haha ja dit, maar als je pech hebt komen er 3 bussen tegelijk
En dat je voor het bereikbaar zijn zo goed als niet betaald wordt helpt idd ook niet mee
God ja, alles of niets… Heel herkenbaar. of op tijdstippen waarvan je denkt; ga eens slapen… En dan eens per 3/4 weken helpt dan ook niet altijd mee agenda technisch.
Zit ik eindelijk ‘what’s left’ te kijken drukt mijn kat de tv uit. Ook hij kan de val van links niet aan zo lijkt het. (Hij stond gewoon op de afstandsbediening)
ik doe een kort project voor mn opleiding en nu zijn we in een gemeentelijke rel beland en heeft een ambtenaar ons uitgenodigd om officieel deel te nemen aan de public hearing
… maar ik denk niet dat ze het vanuit interesse doen maar ons willen gebruiken voor de belangen van één van de betrokken groepen??
enerverend avontuur
Noooo, gooi ik overdatum kippenbouillon blokjes door mijn dat bijna klaar is.
Ja ik heb al zitten zoeken via google. Het gaat om kippenbouillon (edit: oh zei ik al haha). Ik ging even proeven en dacht mehhhhh nee, en toen THT datum checken.
Nou goed, zal zo proeven en anders is het chips als avondeten.
Juli 2022. Het is kerrierijst met alleen rijst en kip haha.
Ik moet nog koken maar voor ik kan koken moet ik een hele berg afwassen en ik heb daar toch zó geen zin in…
Denk niet dat het aan de houdbaarheidsdatum ligt
Oooh gemeen, zo ken ik jou niet bunny
Ik woon nog geen week in m’n nieuwe huis en ik heb mijn eerste huilbui al gehad. Helemaal top.
Ik weet niet precies wat je context is waaruit je dit post, maar verhuizen is altijd ingrijpend en ik heb zelf denk ik nog nooit zo’n eerste week doorgemaakt zonder minstens drie huilbuien. Is denk ik helemaal niet vreemd! Hoop dat je je snel wat beter voelt wel
Ja sorry, ik hoop dat @Bergson het niet erg vind. Moest even opkomen voor een onschuldig bouillonblokje.