Ja pas op, zodra je thuis bent niet meer!
Geen last van.
behalve als het vieze chips is
Ja dat is altijd zo’n teleurstelling. Koop je iets nieuws… denk je oeh lekker voor vanavond en dan trek je het open tijdens een serie ofzo en denk je na 2 chippies oke bah next.
Heb wel uitgelegd dat antisemtisme er ook mee te maken heeft. Maar hoe en wat kan ik ook niet precies uitleggen.
Lucky! Ik denk bij thuiskomst en na gegeten te hebben: Jezus waarom heb ik dít meegenomen?
Ik vraag me ook echt af hoe lang we die topics nog in leven gaan willen houden hoor.
Hoe bedoel je dan? In principe is het toch gewoon hetzelfde als hier op het forum posten? Maar misschien probeer ik mezelf in te dekken omdat ik zelf al lang post een paar subs.
@Ainu Ik lees zelf soms mee op Tattle en vind die pesttopics (want dat zijn het) gewoon bizar. Veel van de mensen daar hebben een lelijke foto van hun favoriete influencer om op te haten als profielfoto, dus daar begint het al mee. Er worden daar dingen geschreven waar je hier in no time een waarschuwing of ban voor zou krijgen, daar krijg je likes.
Ik heb nooit spijt van de producten zelf. Wel dat ik altijd een paar dingen extra meeneem. En dan na 1 ding zoiets heb van ja… zit wel vol nu. En dan zit ik met al die andere shit .
& @Bill hmm ja daar hebben jullie wel gelijk in, ik zit zelf meer in discussie subs maar zie het bijvoorbeeld wel vrij fel in de bravo subs waar ik dus niet meer veel post omdat het toch altijd hetzelfde gezeik en gehaat is terwijl eigenlijk niemand het eens is wat ze willen. De andere subs die ik zelf gebruik zijn eerder niche discussie-gebaseerd zoals r/jrpg en satelliet subs van Drag Race.
Anderzijds vind ik het forum hier ook niet per se zo verheven hoor, je ziet toch nog wel af en toe trol-avatars voorbij komen, ik denk sowieso dat er nog steeds een grote verborgen wereld zit in die blogger topics , al open ik ze zelf nooit.
Ik ben vandaag bij het huis van mijn ouders, omdat ik vandaag voor ze zou koken. En suburbia is echt fascinerend. Er is een soort strijd gaande tussen verschillende buren en hun bladblazers. Nu is eentje bezig alle blaadjes naar de ene kant aan het blazen. Zometeen als deze naar binnen gaat, geef ik het 5 minuten voor de volgende alle blaadjes weer naar de andere kant gaat blazen. Ik heb geen Netflix nodig zo.
Ik wil echt heel graag een keer mijn vriend zijn haar krullen met een kleine krultang, maar het mag nooit. Echt zo flauw, gun mij gewoon m’n pleziertje.
Ik kreeg de tip ook via het forum en het werkt zo goed!
Ik ben vanmorgen gewoon twee keer bijna flauwgevallen op werk (zag en hoorde al niets meer). Beide keren zittend terwijl ik aan het praten was. En was alleen aan het werk met 10 kinderen… Durf niet eens naar huis te rijden nu, en heb de hele middag bij mijn ouders geslapen.
Hahaha ze hebben er voor de vorm nog een verliren dertiger/veertiger tussen gestopt
Deze week duurt zo lang. Het is pas woensdagavond
Ik heb na 7 weken vakantie weer gewerkt en ik zou nu al naar bed kunnen wat mij betreft ik ben niet gemaakt om te werken
En ik voel dat ik weer verkouden wordt. Het enige wat ik mis van de lockdown is, dat ik niet verkouden werd in die periode.
O, en de anderhalf meter. Graag geen nekhijgers in mijn buurt alsjeblieft
Haha dit vroegen leerlingen aan mij vandaag: Mevrouw, is de aarde rond of plat??