Wat je even kwijt wil #62

Ik vind het jammer dat we geen forummer hebben met de naam @Bouillonblokje

6 likes

Haha nee hoor. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heb het op inmiddels. Het smaakte niet als normaal maar goed, het was niet heeeel vies. Beetje gek bijsmaakje.

1 like

Ik heb vandaag heerlijk een zet was in de zon laten drogen buiten, morgen het beddengoed.

2 likes

Ik heb deze week een gesprek (kort) gehad nav intake bijpsycholoog, een afspraak bij de praktijkondersteuner, bij de fysio en bij een coach op werk. De helft moet nog, andere helft heb ik gehad. Ben kapot en heb dit echt niet heel handig gepland. Dus wilde vanavond even een chill avondje alleen en iets doen waar ik zin in had (selfcare :grimacing:), maar ben nu alleen maar onrustig :sob:

4 likes

Ik heb gisteren mijn eigen methode toegepast op een stuk gevulde speculaas en daar heb ik nu spijt van :sob: ik zou het zo uit de vuilniszak vreten

11 likes

Lewis Capaldi’s humor :ok_hand:t2:

1 like

We kunnen een anti-schrokbak voor je regelen

16 likes

Haha ïk leef daarin.

6 likes

Moest hier zo hard om lachen,
zie het helemaal voor me :joy::heart:

7 likes

Ik kwam hier de eerste twee uur niet eens door zonder enooooorme jankbui :joy:

2 likes

De optie ‘verminder witpunt’ heeft mijn leven echt goed gedaan. Zoveel minder hoofdpijn!!

5 likes

Mijn transitie naar bejaarde is gestart, ik heb vanavond een aquarobics-les gedaan.

12 likes

Ik viel net :triumph: ik heb niks maar vind dat altijd zo ongemakkelijk

2 likes

Wtf, mega hard vuurwerk, flinke knallen. Kind wakker, hond onrustig :rage:

3 likes

Doordat ik half onoplettend deze twee berichten las dacht ik heel even dat @Luzarl zo hard viel dat @GEEZ een knal hoorde en schrok??? Ik moet echt stoppen met forummen om kwart over 2 's nachts

9 likes

Dit is wel een van de betere filmpjes die ik de afgelopen tijd heb gezien, echt álles klopt. :joy: Die instructrice die op een gegeven moment staat te hakken aan de kant, die deelnemers die alleen wat op en neer hupsen, de muziek, de special effects, enige commentaar dat t niet lang genoeg duurt :sob:

5 likes

Nederland in beweging aan de amfetamine

1 like

21k weergaven, hoeveel daarvan ben jij?

4 likes

Ik heb dit ook meteen geprobeerd op mijn iPhone en wat een verademing! Thanks voor de tip

Het is super vol in de trein, dus ik ben in de eerst klas gaan zitten. Maar nu ben ik de hele tijd bang dat de conducteur komt :neutral_face:

5 likes