Wat je even kwijt wil #63

Haha ja wij hadden gister ook onze kerstborrel en wij moeten via intranet per dag aangeven wanneer we op kantoor komen werken, vandaag bijna niemand :sweat_smile:
En ik twijfelde om na de borrel mee te gaan naar de kroeg bij ons om de hoek, toen riepen collega’s gelijk ja kan makkelijk! Morgen rustig aan en gewoon half uurtje later inloggen vanuit huis, dat ziet niemand :joy:

5 likes

Oke, mijn zusje heeft mijn moeder om te testen ook al 2 dagen geleden rare vragen gestuurd en nog nergens een verbaasde reactie. :thinking:

Ondertussen zei mijn oma dat het niet intern kon zijn omdat niemand van ons zulke onbeschofte vragen stelt. Mijn moeder reageerde daarop met de vraag wat hier onbeschoft aan was.

Ik denk dat we de dader in het vizier hebben :nerd_face::nerd_face::nerd_face:

49 likes

Wat een heerlijk verhaal is dit :joy: Ik verheug me nu al op een uitgebreid verslag van jullie kerst waarin het duidelijk wordt wie het was en hoe de rest daarop reageerde

11 likes

Ik deed zonet de check-in voor mijn vlucht van morgenmiddag. Het belangrijkste voor mij is dat ik een stoel aan het gangpad heb, maar nu blijkt dat ik toevallig ook een een gangpad-stoel heb met Extra Leg space. Ik ben 1m63 en heb echt korte benen, maar ik heb het maar zo gelaten. Lekker veel plek voor mijn rugzak tussen door te stallen.

7 likes

Een tijdje geleden postte iemand in het opbiecht topic iets over een dure fles champagne, daarop gebaseerd heb Ik nu een nieuwe suggestie voor een topic: het snobbiechttopic! Een topic waar je al je humblebrags en snob berichtjes in kwijt kan. Lijkt me leuk om te lezen en soms moet je je humble brag gewoon even kwijt zonder een asshole te lijken :joy:

7 likes
6 likes

Ooooh damn hahahah thanks!!

2 likes

Ik voel me zoooo kut (fysiek en mentaal). Ik denk dat ik mezelf maar even bij elkaar raap en dan naar de supermarkt ga voor comfortfood. Hopelijk kan ik daarna nog wat nuttigs doen

9 likes

Urgh er komen steeds meer negatieve kanten bij kijken zeg

1 like

Het is godverdomme veuls te koud voor een panty

4 likes

Haha ik vind het echt cute hoe je dit zo vol enthousiasme brengt :joy:

3 likes

Nou maar echt :weary:
Andere kant vertik ik het om een wollen van Snag te bestellen :sweat_smile:

1 like

Ik heb gewoon een zwarte trainingsbroek over mijn panty en jurkje gedaan vanmorgen en ben zo van/naar werk gegaan, heb toch een lange jas dus niemand die het zag en het was lekker warmmmmmmm.

5 likes

Ik ging net naar de koopavond in m’n dorp en alles was met lichtjes enzo versierd en door de speakers buiten klonk kerstmuziek en ergens werd er ook op de midwinterhoorn geblazen. En allemaal mensen gezellig aan t winkelen (voor zover dat gaat in mijn dorp). Had echt ff t gevoel dat ik in Stars Hollow (Gilmore Girls) was hahahaha

48 likes

Hahaha ik ook! Heerlijk hoe dit voor zoveel chaos zorgt!

Mijn oma had ook nog de vraag gekregen “lik je wel eens je bord schoon?” Dus ik heb het vermoeden dat ook mijn kleine zusje in het complot zit! :joy:

14 likes

Net Here I Am escape room gedaan in katwijk en omg zo leuk

3 likes

Nav mascha die een kopje koffie onder de douche drinkt: ik heb net een glas wijn ingeschonken en ga die meenemen richting de badkamer. Douchen en wijn drinken, top combi

37 likes

Ik heb echt een flinke salaris verhoging gekregen, nog nooit zo’n percentage erbij gekregen :sob::orange_heart: en dat terwijl dit mentaal echt mijn pittigste (half)jaar is geweest. Ben zo blij!

103 likes

Jaa dit doe ik ook wel eens voor een feestje, heerlijk. Vroeger ook wel eens een biertje meegenomen om in te komen voorafgaand aan een date haha

3 likes

MAAAAAR ik heb, om dit te compenseren, 3 weken niet gedoucht

5 likes