Wat je even kwijt wil #63

Ah ja of zo’n Japanse salon waar ze je hoofdhuid helemaal analyseren en stomen enzo, heb dat serieus wel eens gegoogled maar kan in heel Nederland niks vinden :expressionless:

8 likes

Heb je in Rotterdam!
Heet Hair and nature, heb op het forum weleens mijn ervaring gedeeld. Heerlijk.

Er komt ook een nieuwe zaak Tanoshi

6 likes

Geweldig ik heb meteen een behandeling geboekt!
Ik kan trouwens jouw post erover niet vinden. Hoe was het?

5 likes

Ik heb ontstopper gekocht en dan moet je van fles A 1/3 in de gootsteen gieten en van fles B 2/3 deel en als het niet goed werkt kun je het nog eens herhalen, maar dan hou je van fles A 2/3 over en van fles B 1/3. Wie bedenkt dit? Is toch totaal niet handig, maak fles B van groter ofzo.

17 likes

Hahaha hg, ik weet precies wat je bedoelt en wtf ik heb nog steeds een fles in de kast met dat laatste deel :joy::joy:

4 likes

Wat goed!
Je gaat echt genieten, zo relaxt
Vanaf hier:

Die dame is ook heel zorgvuldig en lief

4 likes

Ik was even vergeten hoeveel Argentijnen ik ken maar iedereen op Instagram is aan het feesten, zo leuk. Ik heb niet veel met voetbal of feesten of überhaupt blijdschap, maar dit is toch wel heel leuk om te zien.

1 like

Ja, dat verklaart waarom jij het leuk vindt om te zien :rofl:

14 likes

Hè je hebt niet veel met blijdschap?

3 likes

Ben weer zó kortademig :smiling_face_with_tear: lig er wakker van… Leuk, winter met bacillen en virussen.

Edit: 3 uur later ben ik nog wakker. De wekker gaat om half 6 :sob:

1 like

image

4 likes

Bahhh ik ben al sinds half 5 wakker, als ik om half 6 niet slaap, ga ik maar gewoon klaar maken voor werk :smiling_face_with_tear:

2 likes

Heb hetzelfde. Op een gegeven moment kom je op een punt waarbij verder proberen te slapen geen zin meer heeft en je maar gebombardeerd wordt tot het hebben van een enorm lange dag.

3 likes

Haha herkenbaar. Ik heb laatst over mijn studiebegeleider gedroomd en nu kan ik hem niet meer normaal aankijken😅

1 like

Nou ik mag straks met m’n zieke hoofd naar de huisarts. Had gisteren toch maar even gebeld, om te overleggen omdat ik al een maand hoest en het alleen maar erger wordt (nu zo’n 2 keer per minuut en regelmatig tot kokhalzen aan toe) en ik mocht langskomen, superfijn.

Vandaag is de dresscode op kantoor foute kersttruien omdat we vanmiddag kerstpakketten krijgen. Ik hoop maar dat ik niet de enige ben die zich er aan gehouden heeft :nerd_face:

12 likes

Wij krijgen gisteren om 5 uur een mailtje of we vandaag een kersttrui konden aandoen, heb niet eens een kersttrui :frowning:

4 likes

Tot nu toe (bijna) iedereen, yay!

4 likes

Dat was wel op het forum maar bleek diegene uiteindelijk niet rottend eten ergens te hebben liggen wat dus naar ui stonk?

2 likes

Ik zag dit gister op de beste social media

1 like