Wat je even kwijt wil #63

Interessant! Ik heb zelf geen zuur mondje hoor of moeite mijn lippen op elkaar te doen. Maar straks blijkbaar wel een extra gladde kin :sparkles:

1 like

In 2022 is mijn relatie uitgegaan en ben ik na een jaar in een andere stad te hebben gewoond weer terugverhuisd naar mijn oude woonplaats. Heb me zo verdrietig gevoeld maar het is allemaal goed gekomen. Mn ex en ik zijn allebei gelukkiger zo en hebben nog goed contact, ik heb een nieuwe baan, een super leuk appartement, het gaat goed met mijn hondje, ik ben weer heel actief aan het sporten, doe super veel leuke dingen, ik heb leuke dates gehad met leuke mensen en maak me geen zorgen om de toekomst. Ben blij en trots. :heart:

121 likes

Altijd leuk om zo iets te lezen, heel fijn dat het zo goed gaat met je!

3 likes

Ik las te snel en dacht dat je was vergeten welke jongen je leuk vond :joy:

6 likes

Ik wil al een hele tijd mijn blauwgroene muur (peacock pearl, die op mijn muur wel veel blauwer is dan voorbeeld) donkergroen maken. En het is onmogelijk?? Heb al 5 testers geprobeerd… nu ook weer 1… en niks. Het ding is wel dat ik ben uitgeschoten met de verf de 1e keer en er een hele grote vlaag ergens zit die ik niet kan verhullen achter een schilderij… dus ik moet eeecht een keer een andere kleur.

Maar ik weet niet wat?? Ik denk er nu maar aan om gewoon iets heel anders te doen, zoals mintgroen (heb aan de andere kant een zalmroze ‘lambrisering’ en veel groen dus iig een groene tint).

Wat een GEZEUR

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Echt dan denk je wauw wat een mooie kleur op de voorbeeldfoto! En dan smeer ik het op mijn muur en is het gewoon donkergrijs?? Houd op met me.

Als iemand ooit een tip heeft voor een mooie kleur die je persoonlijk gebruikt heb hit me up… geen Classic Car van Flexa ofzo want dat is allemaal een soort poepkleur op mijn muur :rofl:

4 likes

Ik herken je struggle. Ik heb boulder lichen op de muur, hier een voorbeeld foto!

Als je gratis testers wilt (voor verzendkosten) dan kan ik test potjes van de kleuren die ik geprobeerd heb naar je opsturen haha

3 likes

Is het probleem dat het niet goed uitpakt over de huidige kleur heen? Want dan zou je de muur eerst wit kunnen verven en daarna de nieuwe kleur. Dat is alleen wel dubbel werk natuurlijk.

4 likes

Ja ik denk dat dat een probleem is idd, maar no way dat ik het eerst ga witten :sweat_smile: Ik overweeg nu mintgroen haha, want zoveel werk voor net een andere kleur is ook iets waar ik niet zoveel zin in heb :grimacing:

2 likes

Zou toch zorgen dat je de spierspanning daar niet laat verslappen

3 likes

Mooi! En lief dankjewel, ik ga nog even verder kijken maar anders hoor je het wel :blush:

1 like

Daar kan het ook, haalt de spanning eraf waardoor bijvoorbeeld wondjes die heel moeilijk genezen door die spanning een betere kans krijgen om te genezen.

2 likes

Ben ongesteld, heb pijn zelfs na pijnstiller en daardoor stront chagrijnig. Echt nul zin om het eten te maken vanavond en m’n moeder noemt me ‘ongezellig’. Ja mam, wat denk je zelf.

3 likes

Iedereen in mijn team op het werk heeft een cadeaubon gekregen voor het harde werk het afgelopen jaar. Mijn leidinggevende had als suggestie om hem te gebruiken om lekker samen met het team uit eten te gaan.
Nou… nee. :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb er net een nieuwe airfryer van gekocht en eet vanavond dus kapsalon. :grin:

52 likes

@Solee @Coffeedoctor Yep hier ook, eerst met sinterklaas (en m’n verjaardag) een krappe week op bed gelegen, en nu alweer ruim anderhalve week ziek. Koorts gehad, hoofdpijn, ontstoken keel, snotverkouden, spierpijn, ontstoken ogen, ontstoken holtes, hoesten, the whole shebang. Het duurt ook zo lang, beter worden gaat zo langzaam. Had vanochtend maar eens geprobeerd zonder paracetamol (slik ik dus al ruim anderhalve week 3 keer per dag), en dan komt er gewoon weer een flinke hoofdpijn opzetten. Begin nu echt te denken dat ik dit jaar mijn verjaardag, kerst en ook nog oud en nieuw moet missen omdat ik ziek ben, kan me op dit tempo niet voorstellen dat ik zaterdag beter ben. Ben er zo zo zo klaar mee :rage:

1 like

Ik heb wat dingen in onze kledingkast veranderd en wil dat heel graag aan mijn vriend laten zien straks, voel me echt net Bonnie die zo blij dingen aan Nick laat zien waarbij ik normaal altijd met mijn ogen rol. Who have I become.

9 likes

Ik ben moe, mn dr martens pakket is kwijtgeraakt, ik ben moe en ik ben moe. Ik wil echt naar huis

1 like

Ik ook! Week ziek, week half beter en dus maar gaan werken met veel pijnstillers. Toen werd ik weer zieker en nu heb ik al bijna 2 weken een longontsteking, echt als je lang ziek blijft of ziek bent, semi beter bent en weer zieker wordt echt aan de bel trekken hoor! Mijn huisarts zei dat ze dit nu veel vaker zagen na Corona en mensen die nu infectie op infectie oplopen en daardoor dus veel zieker worden. Gaf ook aan dat als ik nu weer beter ben en weeeer ziek word ik meteen aan de bel moet trekken daar. Ik had zelf niet echt aan zien komen dat het zó mis kon gaan zeg maar :sweat_smile:

3 likes

Nou ik heb nu al een angstig hondje in de badkamer omdat een aantal klootviolen niet kunnen wachten om vuurwerk af te steken. Ik hoop dat een paar vingers van hun mee in de lucht vliegen :angry:

1 like

Misschien even naar een duurdere schilderzaak gaan en om kleurvaste stalen vragen? die wijken dan niet af van de kleur op de muur. Is wel duurdere verf maar ik vond het wel fijn dat ik die staal op de muur kon plakken en kon zien hoe hij echt zou worden.

3 likes

Ik lig in bed te scrollen en dut ook een beetje in waardoor ik veel maar half lees.

Ik dacht dus dat hier een topic stond: klaag hier over je secret santa haha. Ik dacht nog ‘damn that’s wild’.

25 likes