Wat je even kwijt wil #63

Echt een spijker-spijkermat of zo’n drukpuntmat? Die laatste heb ik en vind ik echt fijn om te ontspannen! Zet er meestal vogel-bosgeluiden of brown noise bij aan en ik ben even helemaal weg.

4 likes

Zo’n drukpuntmat noemen ze een spijkermat dacht ik? Flowee

Of bedoel je met echte soort van spijkers (?)
Of zoiets, kende dit nog niet:
Bekijk Lyapko Spijkermat - Massage acupressuur mat - 6.2 mm naalden op: Lyapko Spijkermat - Massage acupressuur mat - 6.2 mm naalden | bol.com

3 likes

Ik ben zo gefrusteerd dat ik al een aantal maanden bijna niet meer slaap. Ben echt kapot moe

3 likes

Ik heb me gisteren in 5 minuten klaar gemaakt dus vandaag denk ik dat ik dat ook wel kan. Heb mijn skincare gedaan en ondergoed aan en ben weer in bed gaan zitten :joy:

5 likes

Ik zit in de wachtkamer van de fysio. En iemand heeft echt zo’n vieze gore scheet gelaten dat ik echt bijna moet kokhalzen. :sob:

1 like

Oh ja dan bedoelen we hetzelfde! Ik ga er meteen al lang op eigenlijk. Tot ik een soort wakker word. Kan een half uur zijn tot een uur.

4 likes

En waar is dat dan? Ik kan alleen de badkamer bedenken.

1 like

In je mond/buik :grin::grin:

Nee, weet niet of ze dat ook bedoelt hoor haha

4 likes

Ik oooook, gaat er maar niet uit. Hey, you, what’s that sound? Everybody look what’s going down. Ahhhh, yes, ain’t that freshhhh? :man_dancing:

Ik: i want a big boy

11 likes

Ik had gisteren kerstdiner met vrienden en had cocktails gemaakt en nu heb ik zo’n kotskater dat ik niet eens m’n tanden kan poetsen zonder over m’n nek te gaan.

10 likes

Er zou iemand iets langs komen brengen dat ik via fb had gekocht, ze zou tussen 8 en 10 komen. Dus ik mijn wekker om 8 uur gezet is er nu nog niemand geweest en ze reageert ook niet :weary: 6 uurtjes geslapen voor niks dus.

4 likes

Volgens mij moet je het ook trainen om het steeds langer te kunnen.

3 likes

Ik wil ook in bad :frowning:

1 like

Tijdens het kerstdiner was mijn moeder buiten even roken, komt ze terug en zegt ze: ik zag net een vallende ster!

Ook toen was hij erbij :pleading_face::dizzy::white_heart:

117 likes

Ja! :relaxed:

2 likes

Zo, echt al weken. “It’s cuffing seaaasonnnn” :musical_note:

6 likes

Burrrrn

35 likes

Hahahaha deze meid

1 like

Ik kreeg mn salaris natuurlijk eerder ivm kerst maar het duurt nu zo lang voordat mn huur wordt afgeschreven en ik erger me eraan dat er een bedrag op mijn rekening staat wat dus niet ‘klopt’

13 likes