Wat je even kwijt wil #63

Heb ik na een minder leuke periode dit weekend feestjes op de planning staan, word ik nu ziek. Ik baal!

3 likes

Ik voel me niet lekker vandaag, dus al mijn afspraken afgezegd en weer in bed gekropen. Heb vervolgens 12 uur aan een stuk verder geslapen :o_o:

Daarna gedouched en wat simpels te eten gemaakt, maar voel me nu helemaal gesloopt omdat ik zo lang geslapen heb en bijna geen daglicht gezien heb vandaag :neutral_face:

M’n huid is ook een drama monenteel, echt lang geleden dat ik zulke uitbraken had. Combi van stress op het werk, heel veel slecht eten en een naderende menstruatie denk ik…

#eindedagboekpost

6 likes

Oh dit is heel ernstig hoor.
Ik heb al sinds 13:00 uur hetzelfde open glas water staan in het ziekenhuis. Ik weet niet of ik dit overleef.

sarcastische inside zelfspot

24 likes

Hoe voel je je? Ben je een beetje ok?

3 likes

Hm nee niet echt. Veel pijn, veel moe.
Slaap elke keer een uur en ben dan weer even 10 minuutjes wakker ofzo voor ik weer wegdraai. Mn saturatie is ook te laag dus hang nog aan het zuurstof. Mag over een half uur weer pijnstillers gelukkig en hoop daarna de nacht door te slapen.

Edit: yay, saturatie is weer goed, ben van het zuurstof af voor de nacht. Heel fijn dit.

7 likes

Heel veel beterschap. Hoop dat de nacht rustig voor je mag verlopen!

4 likes

Beterschap! :hugs:

1 like

Ik ging vandaag met een vriendin lunchen. Ten eerste hadden ze pas bij optie nr 4 plek. Onze eerste keus werkte zelfs met een wachtlijst. Mocht je voor onbepaalde tijd buiten in de stromende regen wachten, no thanks.

Als afsluiter van de lunch wilden we nog een stuk taart. Dus wij naar de bar waar allerlei opties uitgestald stonden. Koos zelf de cheescake en bij de eerste hap dacht ik: dit smaakt naar kots… Nog even mijn vriendin laten testen, maar die zei gelijk hetzelfde.

En toen bedacht ik me later, die cheesecake stond op de bar onder zo’n taartstolp. Ongekoeld. Dat kan toch niet met een product dat zuivel bevat?

3 likes

Bij Salon B werkten zzp’ers die een stoel huurden. Dus dat lag dan volledig aan de persoon die je hielp haha.

5 likes

Ik krijg morgen voor het eerst narcose en ik kan het gevoel van angst om niet meer wakker te worden niet van me af schudden😨

5 likes

Bijna alle kappers werken tegenwoordig met gehuurde stoelen. Maar bij B hadden ze de B academy gedaan en ā€œalleen de allerbestenā€ mochten naar de salon. De 2 die ik heb gehad knipten slecht en vonden zichzelf en het merk Salon B echt geweldig. Het was er wel een specifiek sfeertje. Not my cup of tea.

4 likes

B academy is niet voor niets failliet gegaan en door iemand anders overgenomen 🫠

3 likes

Vriendin van mij had de academy gedaan maar kreeg een burn-out en is toen gestopt als kapster en toen moest ze echt 20k ofzo aan salon b betalen

3 likes

Zet hem op, weet niet of het je helpt maar niet wakker worden gaat echt niet gebeuren. Narcose is superveilig, personeel is goed geschoold en weet precies wat ze doen, ze houden continue je waarden (hartritme, bloeddruk, saturatie ed) in de gaten dus kunnen direct ingrijpen mocht dat al nodig zijn. Dit doen ze dag in dag uit, tientallen mensen per dag. Zeker als jong persoon, die verder gezond is, is het risico op complicaties van de narcose heel erg klein.

Geef ook vooral aan dat je het superspannend vind, daar ben je ook echt niet de enige in dus ze weten heel goed hoe daar mee om te gaan. Vind zelf dat er vaak juist een heel relaxt sfeertje hangt op de verkoever. Ik ken een anesthesioloog die zo’n klein boxje meeneemt en aan elke patiĆ«nt vraagt welk nummer ze willen horen en die dan afspeelt tijdens het starten, vind ik ook wel een leuke.

Nja, lang verhaal maar conclusie: komt goed!

20 likes

Dankjewel! :heart:

4 likes

ik net een reel bekeken met de slechtste remix van back to black ooit, ik denk dat het bedtijd is

1 like

Thuis komen van een super fijne dag en dan gelijk ruzie krijgen met je moeder :-1:t3: Snel maar gaan slapen

5 likes

ik heb mijn computer volledig gereset, dit wil ik niet meer op mijn feed hebben

@Hectometer godverdomme kut, miljaar kon ik het toch niet laten en nu heb ik het volledige gevonden

3 likes

echt een gruwel van jewelste, heb maar snel tears dry on their own opgezet om mezelf te cleansen

6 likes