Als er ooit een kapsalon komt waar je met niemand hoeft te praten en je alleen hoeft aan te geven wat je wilt en het krijgt… Ik zou extra betalen
mensen afluisteren in de trein is echt mijn #1 hobby
Ik heb begin december griep gehad maar ervaar nu een pijnlijk gevoel in mijn huid echt wtf gewoon
Er zijn al wat kappers en ketens met een stiltestoel! Misschien ook bij jou in de buurt?
Ik heb exact hetzelfde sinds gisteren. Eerst heb ik standaard griep met verkoudheid gehad. Vannacht ineens koorts en alles doet pijn (corona test negatief) baal hier zo van
Bij Cosmo hebben ze dat! Silent treatments
Ga anders naar een dove/slechthorende kapper . Ik ben zelf doof en een van de voordelen is geen small talks tijdens het knippen
Nog wat interessants gehoord?
En @Coffeedoctor, same hier! Paar weken terug koorts en spierpijn en alles. Week ziek geweest. Nu alweer 1,5 week enorm verkouden, keelontsteking en zo veel hoesten dat mijn ribben inmiddels gekneusd zijn. Beide keren negatieve coronatest. Ik was al boos om mijn immuunsysteem, maar ik ben dus niet de enige.
nee behalve dat ik me kapot erger aan een groepje (nederlandse) meiden die allemaal in kaapstad zijn geweest maar het consistent “cape town” noemen
Sommige mensen hebben een kinspier die wat te gespannen staat, daardoor kan je bijv hebben dat je actief je lippen op elkaar moet doen om je mond dicht te hebben, kan je een beetje een ‘zuur’ mondje hebben of dat je huid daar een beetje sinaasappelschil-achtig is door de spanning die erop staat
Mijn kapster vertelde de vorige x dat dr date haar gedumpt had omdat ze een te hoog libido had. Toen zat ik wel even met m’n mond vol tanden
Ik voel me verder vooralsnog prima maar dit is vaak wel een teken dat ik ziek wordt. Beter van niet want oud en nieuw haha, doe maar daarna.
Het lijkt mij ook niet erg handig om te praten in gebarentaal met een schaar in je hand.
Hoeft ook niet!!! Heel belangrijk om te onthouden.
Ik las kringspier en ik was even enorm in de war. Tijd voor koffie.
Ja dat zal
Interessant! Ik heb zelf geen zuur mondje hoor of moeite mijn lippen op elkaar te doen. Maar straks blijkbaar wel een extra gladde kin
In 2022 is mijn relatie uitgegaan en ben ik na een jaar in een andere stad te hebben gewoond weer terugverhuisd naar mijn oude woonplaats. Heb me zo verdrietig gevoeld maar het is allemaal goed gekomen. Mn ex en ik zijn allebei gelukkiger zo en hebben nog goed contact, ik heb een nieuwe baan, een super leuk appartement, het gaat goed met mijn hondje, ik ben weer heel actief aan het sporten, doe super veel leuke dingen, ik heb leuke dates gehad met leuke mensen en maak me geen zorgen om de toekomst. Ben blij en trots.
Altijd leuk om zo iets te lezen, heel fijn dat het zo goed gaat met je!