O dat wist ik geeneens vond het altijd al zo overhyped
Afgezegd op het laatste moment, had een enorme kookcrisis thuis en stress. Hij staat nu op 1 januari. Nee, niet 's ochtends live op tv te zien
Ik ook zeker niet achteraf! Ik had toen ook balayage gedaan maar je zag het amper, zo zonde van mijn geld
Ik heb daar precies dezelfde ervaring, je ziet weinig verschil en je betaalt zoveel geld
Al twee dagen schaatsen aan, meest favoriete achtergrondgeluid
Om deze reden heb ik er een tweede rekening naast! Ik laat precies het bedrag van mijn vaste lasten staan op de ene en de rest maak ik over naar de ander. Dan ākloptā het altijd en hoef je ook niet meer te rekenen met wat er nog vanaf gaat.
Meh ik wil graag erwtensoep eten maar die is nog helemaal bevroren want komt uit de diepvries. En dat ontdooien duurt heel lang, en ik heb het gevoel dat het goor is als ik dat ontdooi in de magnetron
kan prima, en zodra er een beetje is ontdooit kun je het ook in een pan doen en zachtjes op het vuur zetten. Dan smelt het ook sneller.
Ja die rekening heb ik ook maar daar staat het nu dan ookal een dikke week op
Heb ik na een minder leuke periode dit weekend feestjes op de planning staan, word ik nu ziek. Ik baal!
Ik voel me niet lekker vandaag, dus al mijn afspraken afgezegd en weer in bed gekropen. Heb vervolgens 12 uur aan een stuk verder geslapen
Daarna gedouched en wat simpels te eten gemaakt, maar voel me nu helemaal gesloopt omdat ik zo lang geslapen heb en bijna geen daglicht gezien heb vandaag
Mān huid is ook een drama monenteel, echt lang geleden dat ik zulke uitbraken had. Combi van stress op het werk, heel veel slecht eten en een naderende menstruatie denk ikā¦
#eindedagboekpost
Oh dit is heel ernstig hoor.
Ik heb al sinds 13:00 uur hetzelfde open glas water staan in het ziekenhuis. Ik weet niet of ik dit overleef.
sarcastische inside zelfspot
Hoe voel je je? Ben je een beetje ok?
Hm nee niet echt. Veel pijn, veel moe.
Slaap elke keer een uur en ben dan weer even 10 minuutjes wakker ofzo voor ik weer wegdraai. Mn saturatie is ook te laag dus hang nog aan het zuurstof. Mag over een half uur weer pijnstillers gelukkig en hoop daarna de nacht door te slapen.
Edit: yay, saturatie is weer goed, ben van het zuurstof af voor de nacht. Heel fijn dit.
Heel veel beterschap. Hoop dat de nacht rustig voor je mag verlopen!
Beterschap!
Ik ging vandaag met een vriendin lunchen. Ten eerste hadden ze pas bij optie nr 4 plek. Onze eerste keus werkte zelfs met een wachtlijst. Mocht je voor onbepaalde tijd buiten in de stromende regen wachten, no thanks.
Als afsluiter van de lunch wilden we nog een stuk taart. Dus wij naar de bar waar allerlei opties uitgestald stonden. Koos zelf de cheescake en bij de eerste hap dacht ik: dit smaakt naar kots⦠Nog even mijn vriendin laten testen, maar die zei gelijk hetzelfde.
En toen bedacht ik me later, die cheesecake stond op de bar onder zoān taartstolp. Ongekoeld. Dat kan toch niet met een product dat zuivel bevat?
Bij Salon B werkten zzpāers die een stoel huurden. Dus dat lag dan volledig aan de persoon die je hielp haha.
Ik krijg morgen voor het eerst narcose en ik kan het gevoel van angst om niet meer wakker te worden niet van me af schuddenšØ
Bijna alle kappers werken tegenwoordig met gehuurde stoelen. Maar bij B hadden ze de B academy gedaan en āalleen de allerbestenā mochten naar de salon. De 2 die ik heb gehad knipten slecht en vonden zichzelf en het merk Salon B echt geweldig. Het was er wel een specifiek sfeertje. Not my cup of tea.