Ah dank! Dan sla ik hem over
Goffer nu wil ik weer een ladyphone!
Ik was blijkbaar ook helemaal vergeten hoeveel tijd ik daadwerkelijk nodig heb om van mn eigen voordeur tot het spoor te komen dus had mn trein ook meteen gemist. Toon was meteen gezet š«
Voor mijn gevoel heb ik dus echt goed geslapen, maar ik ben nu we echt super moe en heb onwjs hoofdpijn. Hierdoor komt er op werk ook niks uit mn handen en kan ik me echt nergens op focussen. Echt top dit
Binnenkort gaan ze blijkbaar 14 weken lang werkzaamheden uitvoeren in het complex, schuren en schilderen etc. ik hoop zo dat het niet teveel geluidsoverlast is want 14 weken is echt heel lang.
ik heb besloten dat ik mijn kerstboom gewoon lekker heel januari nog laat staan
ik vind hem zo gezellig en ik kan nog geen afscheid nemen
dit heb ik ook en volgens mij omdat mijn wekker ging tijdens een droom, dan is je rem-slaap onderbroken. was dat bij jou ook?
Geen idee eigenlijk. Ik droom zoveel en ik hoor mn wekker voor mijn gevoel altijd in een droom, haha
Niet jouw probleem. Moet hij zelf maar regelen dat hij ergens kan overbruggen.
Ik ken de situatie niet maar als dit een vervelende huisgenoot is zou ik gewoon aangeven dat jullie deze datum hebben afgesproken.
Precies, als hij zijn huur al heeft opgezegd, ook al is dat bij jou en niet bij de verhuurder, dan moet 'ie gewoon dan eruit @buffel . Niet jouw probleem. Is ook vast wel iets tijdelijks te vinden om die periode te overbruggen. Je zou hem eventueel tegemoet kunnen komen door tijdelijk nog wat van zijn meubels te bewaren, zodat hij daar geen opslag voor hoeft te huren oid, maar zou hem wel duidelijk maken dat hij er gewoon uiterlijk 31 januari uit moet zijn
Oh ja, dan is het wel anders. Zou dan inderdaad nog even doorbijten. Misschien kunnen jullie er afspraken over maken dat hij wat vaker bij zijn vriendin blijft, zodat jullie een paar dagen per week iig al wel het huis voor zijn 2en hebben?
Hoe is deze situatie eigenlijk gekomen? Heb er nu best vaak over gelezen maar snap het niet zo. Kan me niet zo goed voorstellen dat de partner van mijn huisgenoot intrekt en dat ik dan mag vertrekken maar misschien is het in goed overleg gegaan natuurlijk
Had hij gewoon een contract en heb jij hem toen verzocht het huis te verlaten omdat je wil samenwonen? Want ik heb in die situatie gezeten (ik was je vriend) en dat was behoorlijk kut.
Ik had net alleen katten grit nodig en het was ook echt nodig, zeg maar.
Maar toen stond ik in de supermarkt en kwam ik er achter dat ik mijn portemonnee was vergeten nou vet balen, tot ik met het plan kwam om dan maar rond te gaan lopen om te kijken of ik een bekende zag. Helaas niet in de supermarkt, maar bij de auto kwam ik een vriendin van mijn moeder regen en nu heb ik toch kattengrit
Ik snap alle mitsen en maren van dit verhaal. Maar uiteindelijk is dit niet helemaal hoe huur werkt en ben je dus niet zo coulant. Sterker nog: je hebt geluk dat hij nu gaat.
Ik vind dat hij er anders ook gewoon misbruik van maakt? Als iemand aangeeft dat je tijdelijk mag huren kun je niet opeens zelf de spelregels veranderen. Ik vind haar hartstikke redelijk geweest.
Oh het is echt een everyones the asshole situatie. Maar als een vriend uitnodigt om je rekening samen te betalen wetende dat de kans op een nieuw huurhuis in de stad klein is en vervolgens met je vriend die op dat moment gewoon een huis heeft gaat samenwonen denk ik dat het goed is om je een beetje gedeisd te houden. Of iig te erkennen dat je dit rommeltje echt zelf gemaakt hebt en je blij mag zijn dat hij gaat. Het was zijn goed recht geweest om tot de laatste dag te blijven zitten.
Nee zo werkt het niet als hij (via de bank) huur betaalt. Na een tijdje krijg je dan gewoon huurbescherming (en terecht).