Ik heb mn haar in een soort net niet new kids mat laten knippen en het is helemaal enig. En zo’n leuke lieve kapster. Love it
Ben je ook aan de shagggg of heb je een feestje in de nek?
Ik deel met familie een abonnement van tijdschrift.nl, dan kun je o.a. Flair lezen en nog heel veel andere tijdschriften. Misschien ook interessant voor jou, als je digitaal lezen (op tablet ofzo) geen probleem vindt. Kost 10 euro per maand, dus als je het deelt met een andere tijdschriften liefhebber dan is het wel echt een goeie deal
Ik heb net kaneelolie voor in mn diffuser gekocht dus volgens mij valt het allemaal wel mee
Sorry als dit een lyric is dan weet ik het niet
Ik ben lid van de online bibliotheek en dan heb je ook de tijdschriftenbieb-app gratis erbij, en daar staat de flair ook in!
Kerstboom is opgeruimd, takkie kerstslinger en een ander ding laat ik nog hangen/staan. En vanavond naar een vriendin om verlaat sint/kerst te vieren met eten en cadeaus.
Ik werd net in de supermarkt aangetikt door het karretje van een andere vrouw. Helemaal in haar eigen wereld op haar telefoon en met oordopjes in. Toen gebeurde het later weer en vroeg ik zo vriendelijk mogelijk of ze uit wilde kijken en toen was ik zelf een blinde hoer ok.
Net gewinkeld in Leidschendam en lid nu lekker in 't hotel in bad en straks warm en koud buffet, waarna we met de bus naar VVAL worden gebracht. Love deze dag
Nog wat leuks gekocht?
Ahw ik wilde net iets opvouwen maar m’n moeder was aan het strijken. Nu heb ik m’n pink en ringvinger aan t ijzer verbrand EN DAT DOET PIJN
Twee geurkaarsen bij bath and body works in de sale, blij mee
Ik heb vandaag een wandeling gemaakt van 14km en ben kapot. Lig in bed en drink bier. Wilde vanavond een nieuw recept proberen maar heb er een beetje spijt van
Ik heb nu al mega blue monday gevoelens dus ik ga deze avond besteden aan leuke dingen plannen zodat deze maand niet zo’n grijze ellende is. Als iemand nog leuke ideeën heeft hmu
Volgens mij is ons forumflappie uiteindelijk toch nog genuttigd in 2022…
Hoop dat ze gebanned is en niet terug komt als de paashaas ofzo.
Ik voel me een beetje trots op mezelf. 🥹 Zeven jaar geleden had ik (door mijn eigen schuld) geld struggles en ik besef me sinds pas kort dat ik het nu eindelijk best goed voor elkaar heb.
Ik hoef me veel minder druk te maken om boodschappen of een cadeautje kopen voor anderen met kerst.
Alleen sparen blijft nog wel een ding haha.
Dutje doen en daarna een koffie erin knallen?
Weekendje weg/stedentripje
Festivals of evementen opzoeken
Wijn drinken
Ik moet altijd even bijkomen als ik mijn zus heb gezien, ik ken niemand die zo druk is. Ik snap soms niet hoe we dezelfde ouders kunnen hebben
Whut, dit wist ik niet. Ik heb de OB app ook, dus dan kan het?
Edit: Omg volgens mij werkt het, wat een ontdekking