Wat je even kwijt wil #63

Hoe opa’s en oma’s (vooral oma’s) ook altijd van iemand waar je het over had de achternaam en beroep van vader wilde weten. Rustaghhh.

Naam en rugnummer avant la lettre.

4 likes

Iemand van hier liked al mn haakdingen op insta en love de support maar weet niet wie t is en dat vind ik zo irritant :joy: Ben je k…t laat me weten.

1 like

Hahaha, ik moet hier veel te hard om lachen. Mijn zus haar kat heet Kevin en zij vertelde vandaag dat er werklui waren om iets te herstellen.Op een bepaald moment roept ze ´kom, Kevin, kom eens hier´ en één van die mannen kijkt verward op en zegt ´euh, ikke?´. Blijkt ie ook Kevin te heten :sweat_smile:.
En dat deed ons weer denken aan het moment dat ze die kat pas had én net bevallen was, en één van onze vrienden in een mail (hij was ziek en stuurde soms een update naar verschillende vrienden) stuurde: “gelukkig is er ook goed nieuws, zo is Kevin deze week geboren” :sweat_smile::sweat_smile:.

(Sorry als dit een gevalletje ´hadjebijmoetenzijn´ is, ik lig hier weer dubbel van het lachen.)

27 likes

Kan je diegene niet via insta vragen wie die is?

8 likes

Wat een geweldige naam ook voor een kat hahaha.

1 like

Vanmiddag hoorde ik geschreeuw buiten, dus ik kijk door het raam. Zie ik een man zijn vrouw uit de auto trekken en toen gingen ze samen naar binnen (paar deuren verder. Weet niet precies welk huis). Ik schrok een beetje en wist niet of ik wat moest doen. Dus dat was ik eigenlijk nog aan het bedenken (want deze situatie triggerde wat bij me. Wil het niet op mezelf betrekken, maar dit was dr reden denk ik dat ik verstijfde). En even later stond er politie voor hun deur en werd hij meegenomen.
Gelukkig is het “opgelost”, maar ik baal dat ik niks heb gedaan, want dat had dus wel gemoeten achteraf.

4 likes

Ik denk dat de wappers op deze manier nog gelijk krijgen, verdiep je in het produceren van je eigen voedsel want over een tijd is de supermarkt alleen voor de elite :money_with_wings::confounded:

Is hij vernoemd?
download

4 likes

Ja dat had ik dus moeten doen idd… ook meteen. Daarom baal ik dat ik niks heb gedaan…

1 like

Ik kan me je gevoel goed voorstellen, maar ik hoop ook dat je een beetje mild voor jezelf kunt zijn w.b. de gedachte dat je de politie had moeten bellen. Je verstijfde vanwege een trigger, dat is niet iets waar je per se direct invloed op hebt en jezelf dit kwalijk nemen of ervan balen levert ook niets op, behalve dat je jezelf er slecht door voelt. De politie heeft die man meegenomen, en de volgende keer (die er hopelijk nooit komt) zul je waarschijnlijk wel bellen, omdat je dit nu hebt meegemaakt.

18 likes

Er zit een dooie spin in mijn chips :face_vomiting:

9 likes

Extra crunchy

3 likes

Haha

3 likes

Ik voel me oud, maar… wie is dat?

Edit: eerder naar dit :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja helemaal eens met @Junebug85 , wees niet te hard naar jezelf. Je hebt niet rationeel in de hand hoe je reageert als iets je triggert, dus geef jezelf een dikke knuffel want die trigger was al kut genoeg (en andere mensen kunnen ook helpen, en hebben ook geholpen in dit geval want de politie was er!)

3 likes

Dit is, uiteraard, Kevin uit de film Up (2009)

1 like

Ik had net pilatesles maar het was zon 45 minuten buikspieroefeningen en ik vond het ook nog eens hartstikke leuk. Ik ben echt gek aan het worden.

Morgen waarschijnlijk huilen van de spierpijn haha

5 likes
  • schrijft film op lijstje en gaat zich beraden over een gebrek aan algemene kennis *
3 likes

Niet doen, dan voel je de spierpijn nog meer. Lachen ook ontwijken.

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #63 (Deel 21).