Ik typte eerst nee maar bedenk me wel dat de huizen achter misschien houtkachels kunnen hebben. De geur lijkt wel echt binnen te zitten maar het ruikt het sterkst in de hal waar ook de voordeur zit dus misschien komt het toch van buiten.
Ik kwam vandaag zoân boze tegen, die had als bio âja nu zijn de rollen eens omgedraaid!! dus geef me je beste opening zin! je moet minimal zo lang zijn om mij te daten en je mag niet boven de 85kilo wegen! heerlijk eens de trut uithangen op het internet! nou succes ermee! Oh en wil je mij op date hebben? minimaal een restaurant wat duur is!â
Jaaaaa Herman . Ik volg zijn wielrenpodcast en vind hem zo leuk en sympathiek
Wat superfijn
Vind het nog steeds echt knap hoe je het allemaal hebt gedaan en doorstaan
Nee sommige kunnen zich vermommen als gewone man, dat zijn akelige verrassingen
Kan niet slapen omdat mijn rechtervoet zo ongelofelijk jeukt
Dit is nog erger dan wakker worden omdat je moet plassen.
Ik heb een afspraak gemaakt voor microbladen en nu appt die meid me met wat vragen? Ik vind dat echt heel raar. Dan mail of bel je toch. Of ben ik te ouderwets
Ja ik vind je dan wel ouderwets haha
Haha ik kreeg laatst zelfs een voicebericht via whatsapp van een kapper
Vind dat zelf trouwens prima hoor, wel chill juist over whatsapp
Altijd fijn zoân dag met teveel pijn om te functioneren. Te weinig lepels vandaag.
Gedwongen rustig aan doen dan maar. Hopelijk is het morgen wat beter.
Dankjewel Hoe gaat het bij jou?
Wel prima. Net een kaasbagel gegeten dus mijn leven is weer compleet. Nadeel is dat ik zo vier van die dingen kan eten en ik pas twee uur daarna mij misselijk voel.
Gahhh ik ben dus al een maand aan het wachten om een ingreep voor mijn oog ingepland te krijgen blijkt dat hier gewoon een super lange wachttijd aan verbonden is die enkel erger gaat worden omdat de professor waarbij ik in behandeling ben gewoon over een maand vertrekt? Nu ga ik dus waarschijnlijk nog bijna een halfjaar met dit probleem rondlopen terwijl dat helemaal niet zo voorzien was.
Ik heb mezelf maar getrakteerd op McDonaldâs om alle gevoelens straks door te kunnen spoelen.
Ik heb vandaag mn dag niet. Alles valt uit mn handen, heb al een plant kapot gemaakt, laat net een saucijzenbroodje vallen dus alles zit onder de kruimels, kom steeds als ik thuis ben er achter dat ik nog iets cruciaals mis van de supermarkt (fus daar ben ik ook al 3x geweest vandaag). Schiet echt niet op zo haha
Is er in België niet zoiets als wachttijdbemiddeling?
Tijd voor een dutje
Goed idee! Ik was begonnen aan een kruimelcake bakken maar ik had moeten weten dat dat niet ging⊠overal liggen kruimels. Pro: heb wel cake na mn dutje
Uit ervaring weet ik dat mailen vaak zinloos is, zo vaak beland je in de spam of reageren mensen nergens meer op. Appen is vaak veel handiger
Ik ben mân gordijnen aan het wassen.