Veel kracht en wijsheid , ik zit zelf maar een beetje in de retail maar ben al twee weken aan het talmen voor een mailing omdat ik marketing haat
Al mijn collega’s gaan nu al naar huis en nemen afscheid met ‘Fijne wedstrijd!’
Gelukkig dat mijn werkveld er alleen tussen zit voor dat bedrijf. Helaas afhankelijk van andere bedrijven. Ik zit nog steeds te hopen op de dag dat ik de irritatie punten daar weg kan halen.
Mijn werkgever heeft ons allemaal vrij gegeven vanaf 15.15u
Oeh zou dit betekenen dat het rustig is in de winkel dadelijk.
Dat wordt de rode zee bevaren
Hier hangt een groot scherm in de pantry
en liggen er borrelnootjes en andere hapjes. En mijn collega’s zitten daar dus voetbal te kijken terwijl ze allemaal aan het schreeuwen zijn
Dacht even dat je bedoelde dat de borrelnootjes aan het schreeuwen waren
Als dat zo was, zou ik even langs de huisarts gaan
Edit: Je hebt je zin aangepast. Flauw hoor
Of de Beppy gebruiken als je dat prettig vindt! En anders lekker glibberen
Oh haha ik was net aan het wandelen in het bos en vond het al zo rustig
Heb een pakketje aangenomen voor de buren maar nu al spijt want wil eigenlijk in bed chillen
Ik had net m’n laatste reconstructie behandeling en op de achtergrond hadden we de radio opgezet met voetbal en het was gewoon echt gezellig daarbinnen. Beetje grappen maken met elkaar daar. Voelt op deze manier helemaal als een moment om niet zomaar te vergeten, voel me er half melancholisch door
Het gaat super goed, en zo voel ik me ook! Echt zo fijn om weer écht te kunnen lachen, echt blij te kunnen zijn en naar dingen uit te kunnen kijken. Had het gemist en ben er meer dan klaar voor allemaal weer
Oeh kijk nou, dit is volgens mij wel een goede vervanger:
https://www.ad.nl/show/top-2000-a-gogo-gaat-door-met-presentator-herman-van-der-zandt~a90351cc/
Jammer dat ze de quiz niet ook met een vervanger doen! Ik heb niks met de top 2000 maar vind die quizzen vaak wel leuk, hou sowieso van muziekquizzen
Ook handig om te weten waar je dus niet je boodschappen wil halen of je haren wil laten knippen. Jammer dat je die app dan moet downloaden.
Ik heb nog een beter idee. Kunnen we niet alle fvd’ers op Urk pleuren en daar een muur omheen bouwen? Eventueel ook nog gracht erbij graven
En vergeet niet dat hij dit alles onder de noemer Forumland
doet
Er komt in die app ook een datingfunctie dus ik denk dat ik hem moet installeren om een cross-check te kunnen doen met Tindermatches
Zo vreemd, het ruikt al twee dagen lichtjes naar rook/verbrand in mijn huis en ik snap niet waar het door komt. Ik heb al aan mijn apparaten geroken (), en er is niks verbrand dus ik begrijp niet waar het vandaan komt?
Iemand met een houtkachel in je omgeving? Ruik je het sterker als je een raam open doet?