Kan je hem niet digitaal kado geven?
Gatver de conducteur die wat omroept bij mij in de trein zit denk ik wat te eten (een fruitella of zo) want hij zit mega te smakken tijdens het praten en dat over zo’n harde microfoon
Alle leuke collega’s nemen ineens tegelijk ontslag. Ik snap dat je een nieuwe stap in januari wil, maar laat me niet alleen
Mijn moeder belt me heel vaak als ze dropjes heet, trek dat ook altijd zo slecht
Pfff voel me echt opgezwollen door mn ongesteldheid. En door die kak hormonen ben ik ineens na mijn succesvolle date mega onzeker over alles.
En ik moet tot overmaat van ramp speciaal naar de supermarkt voor maandverband want dat is bijna op.
Ik moet een energiebijdrage betalen van 1,50 bij mijn bestelde pizza??
Ik verwacht eigenlijk dat dit wel meer gaat gebeuren. Dan wel zo expliciet dan wel door gewoon in het algemeen de prijzen te verhogen. Juist bij bakkers en andere tenten met ovens ed gaan de kosten enorm omhoog.
Ja snap het ook wel, maar is de eerste keer dat ik dit zo zie ipv dat de producten duurder zijn
Haha ik kom hem zo vaak tegen met zijn wielren fiets op Utrecht centraal hij heeft meestal ook echt een vage outfit aan, een spijkerbroek en dan van die funky fietsschoenen er onder haha
Mijn ouders zijn in een soort youtube loophole van molukse hiphop belandt
Kom zo weinig in mn eigen stad dat ik zojuist gegoogled heb op leuke winkels in …
ja ik vind dit niet normaal
Het is nog steeds 15 maart 2020 hoor
Ja mijn bakker bakt niet meer op zondag vanwege de energiekosten, kwam ik laatst achter. Snap ik helemaal overigens! (En beter deze oplossing dan de prijs omhoog gooien want die broden (zuurdesem) zijn toch al achterlijk duur.)
Spotify wrapped dag is echt mijn minst favoriete dag van het jaar
Emmeloord.
O, het was zeker niet de bedoeling om de zin af te maken. Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen flauw idee heb in welke provincie Emmeloord ligt.
Hahah dat is echt een wens van mij
Kut, deze verjaardag duurt zo lang
Als je zoekt naar leuke winkels in emmeloord kun je lang zoeken
maar voor de mensen die er toch heen gaan: Bloos is wel vaak leuk!
Ik slaap in een hostel maar het is echt verschrikkelijk. Ik ben in veel hostels geweest en echt niet moeilijk maar alles hieraan is gewoon kut.