Ik denk niet dat het hier echt aan de orde is als ik het goed begrijp, op zich ben ik wel goed verder geholpen sinds het eerste contact maar nu is het dus blijkbaar gigantische chaos bij hen op de afdeling omdat die professor vertrekt per januari zonder lange opzegtermijn en een algemene achterstand, ik denk dat ik sowieso onbedoeld een stok in hoenderhok heb gegooid want de assistent leek nog niet eens te weten dat hij vertrekt.
Het is ook niet dat het echt ene hoogdringende ingreep is, ze kunnen me momenteel verder helpen met een verslechterd zicht en regelmatige irritaties. Ik moest vooral even luchten omdat het zo teleurstellend is, gelukkig is de mcdonalds bijna onder en kan ik verder met mijn dag.
Eerst was een kerstboom of kerstversiering echt geen optie want teveel verandering en teveel extra prikkels in woonkamer. Maar ik ben erachter dat een mini boom zonder versiering/lampjes wel lukt (meer als extra kamerplant sorry haha). Dus de pot heeft kerstversiering (rendieren) en we hebben een mini boom.
Echt veel meer kerst in huis dan ooit zo… (overwinning)
Ik wilde COD MW 2 voor de ps4 kopen voor een verjaardag morgen maar in elke winkel sold out nu reis ik tijdens mijn tussenuur een uur om hem nog ergens op te halen, zodat ik hem op tijd heb. Wat een gedoe, geen idee dat ie zo populair was.
Oef dit lijkt me echt vervelend, sterkte!
Ik ben niet per se heel dringend op zoek naar een andere baan, maar ik zag een maand geleden een vacature waar ik heeeeel enthousiast van werd. Ik voldeed niet echt aan de eisen maar heb toch maar een brief gestuurd. Zou binnen twee weken wat horen maar niet gehoord. Krijg ik gisteren ineens een mail met een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek OMG.
In een jelly baff?
Kan je hem niet digitaal kado geven?
Gatver de conducteur die wat omroept bij mij in de trein zit denk ik wat te eten (een fruitella of zo) want hij zit mega te smakken tijdens het praten en dat over zo’n harde microfoon
Alle leuke collega’s nemen ineens tegelijk ontslag. Ik snap dat je een nieuwe stap in januari wil, maar laat me niet alleen
Mijn moeder belt me heel vaak als ze dropjes heet, trek dat ook altijd zo slecht
Pfff voel me echt opgezwollen door mn ongesteldheid. En door die kak hormonen ben ik ineens na mijn succesvolle date mega onzeker over alles.
En ik moet tot overmaat van ramp speciaal naar de supermarkt voor maandverband want dat is bijna op.
Ik moet een energiebijdrage betalen van 1,50 bij mijn bestelde pizza??
Ik verwacht eigenlijk dat dit wel meer gaat gebeuren. Dan wel zo expliciet dan wel door gewoon in het algemeen de prijzen te verhogen. Juist bij bakkers en andere tenten met ovens ed gaan de kosten enorm omhoog.
Ja snap het ook wel, maar is de eerste keer dat ik dit zo zie ipv dat de producten duurder zijn
Haha ik kom hem zo vaak tegen met zijn wielren fiets op Utrecht centraal hij heeft meestal ook echt een vage outfit aan, een spijkerbroek en dan van die funky fietsschoenen er onder haha
Ik liep vanmorgen naar de bus toe en ik zag dus een man een beetje vaag staan doen achter een brievenbus op een plein waar een supermarkt zit. Toen ik dichterbij kwam zag ik dus dat ie met zichzelf stond te spelen. Er liepen dus moeders met kleine kinderen op dat plein. Mijn eerste reactie was: ‘Hé vieze goorlap’ te roepen. Hij schrok zich rot en fietste weg. Heb meteen de politie gebeld. Had een duidelijk signalement. Hopelijk hebben ze hem te pakken gekregen. Viespeuk.
Mijn ouders zijn in een soort youtube loophole van molukse hiphop belandt
Kom zo weinig in mn eigen stad dat ik zojuist gegoogled heb op leuke winkels in …
ja ik vind dit niet normaal
Het is nog steeds 15 maart 2020 hoor