Ik heb lekker uitgeslapen, mijn huis al helemaal opgeruimd + schoongemaakt en nu lig ik lekker te chillen met een borrelplank, wijn, de top 2000 en de kerstpuzzel uit de krant helemaal top dat ik niet naar een of andere vervelende schoonfamilie hoef
Doe dan! Cancel je plannen en bestel een patatje
Ik ben me net toch een partij uitgescholden geworden op het werk, snap dat deze mensen nu door een moeilijke tijd gaan maar dit hoeft echt niet. Ben echt aan het kokenâŠ
Heel veel sterkte!!
Die dead celebrity prank op Tiktok is zo dom en totaal niet grappig.
Het stuk verdriet is er om 6 uur ipv 5. âWas spullen vergeten, dus moest terugâ. Pffff
Uurtje uitstel
Karin Bloemen is op tv en doet een Surinamer na en heeft het over âje mag geen blanke vla meer zeggenâ en dat soortâŠbijzonderheid.
Wat bezielt haar?
Edit: my GOD wat een boomershow dit ik heb plaatsvervangende schaamte.
Ah wat erg! Gebeurt dat vaker? Hoop dat je intussen weer een beetje bent bekoeld!
Ik ga helemaal stuk. Een vriendin van mn moeder stuurt ineens een video van mij van een groep 8 kerst optreden. Mijn blik is echt een combi van ik wil hier niet zijn/ ik ga echt beroemd worden naar dit optreden.
ik vermoed die vage ziekte genoemt racisme?
Mijn kerstmuts past zo mooi mij mijn huidige avatar dat ik overweeg om m zo te bewaren
Offf een hoofddeksel ĂŒberhaupt
Ik wil rendier oortjes als we verzoeknummers mogen indienen
Mân vriend had de robotstofzuiger op de eerste verdieping aangezet. Daarna kom ik boven, brandt op elke kamer het licht; hij had bedacht dat de stofzuiger anders niks kon zien. OkĂ© dan.
Ahh super bedankt om zo mee te denken!!
Mijn moeder is vertatiaans, we hebben viennetta ijs als toetje
Stiekem wel vies lekker.
Helaas komt het steeds vaker voor, collega is tijdje geleden nog soort van bedreigd geworden.
Het gaat weer, ben net thuis en heb nog even gebeld met mijn manager om te ventileren. Morgen wel één en ander aanpassen in de planning want wil die man niet tegen komenâŠ
Waarom schelden ze dan? Omdat er volgens hun uets niet goed is of wat. Ik kan me echt niks bedenken waarom ik iemand zou uitschelden bij een begravenis.