Ik ben vandaag alleen. En ik vind dat wel oké op zich alleen het idee dat ik vanavond alleen moet eten vind ik wel wat rot. Weet ook niet zo goed wat.
Is dit typisch Vlaams? neemt de Thalys
ja laatst kende niemand dat dus blijkbaar
is gewoon een frikandel in gehaktbalvorm met iets meer kruiden maar iemand noemde het een tulp dus eigenlijk zou het een goed in de markt moeten zijn voor nederland
Lekker sushi of wat anders bestellen!
Wij gaan niks anders doen dan op de bank liggen, chillen en eten bestellen
Klinkt fantastisch idd!
Broodje kroket speciaal of broodje kaassouffle met pindasaus. Ik wil het, ik lust het
Is dit dan een broodje kroket met mayo, curry en ui of wat anders?
veel succes met je thalysrit!
Bedrankt
Ja precies dat, aanrader.
Thanks, ben thuis. Hij is er over 4 uur. Worden lang uren.
Ik ga het binnenkort proberen! Kreeg laatst ook de aanrader; frietjes met kibbeling en pindasaus. Schijnt ook lekker te zijn.
Oehh kan ik me best voorstellen ja.
Heel veel succes en sterkte
Thanks lieve meiden! Sorry ik kom hier echt na 2 jaar weer binnenstormen met mijn ellende, fijn dat ik mijn ei kwijt kan. Ik laat weten hoe deze soap afloopt.
Wow waarom wil ik dit!?
Maakt toch niks uit, een sorry daarvoor is wel het laatste wat je moet zeggen. Ik vind het ook mooi dat je juist deze plek op zoekt en jezelf hier vrij genoeg voelt om je grootste verdriet ooit te delen en ik hoop dan ook dat je je gesteund voelt en dat het je helpt in het vreselijke proces waar je opeens ingeslingerd bent
Ik wil dit