Dankjewel! Veel plezier met de volgende klaagposts xoxo
Blijkbaar zit Scrooge ook op FF.
Huh waar komt deze onaardigheid vandaan
Ja echt, waarom is @konijntje hier nog. Ze veroorzaakt alleen maar ambras. Wat haal jij eigenlijk uit het forum @Konijntje?
Oh dat heb ik dan gemist. Maar om zo op een post van 2 dagen geleden te reageren moet t wel diep zitten denk.
Ik denk dat ze hier stoom afblaast ofzo op die manier omdat het in haar echte leven niet zo soepel loopt.
Hopelijk zit die wortel dan nu nog dieper.
Nog nooit van het woord ambras gehoord, maar volgens Google betekent het ophef/ruzie. Dus ik heb wat nieuws geleerd vandaag.
Het is Vlaams haha
Domme Hollander hiero
Ik heb vandaag een vriend bedacht om te antwoorden op al die vragen van bijna dode familieleden en asociale neven. Ging verrassend makkelijk.
Oh mag je alleen binnen 5 minuten op iemands posts reageren? Sorry ben niet zo zielig dat ik elk uur op het forum kijk
Ahh jammer je mist echt veel dan
Sorry maar @moderators. Elke post is om aandacht te zoeken, ruzie te maken. Er zijn mensen voor minder geband.
Wel
Als je niet zo vaak kijkt hoezo kies je er dan voor om t meest nutteloze topic terug te lezen. Ook nog eens die met de meeste (vaak nutteloze) posts.
pardon? mijn dagboekposts zijn altijd het neusje van de zalm voor de literataire forumelite!
Je weet dat je naar het eind vd pagina kan klikken he? Dat doe ik eens in de tijd en dan kom ik toch nog zulke pareltjes tegen
Waar is Youp zijn vader als je hem nodig hebt.