Dit was tijdens rouwbezoek. Deze meneer was boos omdat zijn zus de opdrachtgeefster is, wat dus betekend dat ik alleen maar in opdracht van de zus dingen mag uitvoeren. Ook bijvoorbeeld sieraden retour geven, dat mag ik alleen overhandigen aan de zus. Nou blablaba. Meneer was het dus ergens niet mee eens, en ik benoemde dat ik zonder de zus niets mocht doen… Enja toen was ik een kutwijf en een loeder, en weet ik veel allemaal… En toen ik benoemde dat ik zo géén gesprek met hem ging voeren kwam het tot een handgebaar en toen ben ik weg gelopen.
de 95 jarige opa van mn vriend heeft voor het eerst from scratch! zijn beroemde huisgemaakte kroketten vegetarisch gemaakt omdat ik er was en meteen de beste vegakroketten uit mijn beperkte leven
Hahaha o maar in de handleiding van mijn robot staat ook dat ie het beste kan navigeren in een verlichte ruimte. sick of all the lies
Smash bombe taart van de AH. Is echt geen 10tje waard. Zogenaamd voor 6 personen maar dat ding is een miniatuur taart.
Bleh had me erop verheugd maar ben nu geërgerd
Ik voel me een beetje ontstemt zo maar lekker vroeg slapen
Waarom kom ik er nu pas achter hoe veel beter mijn leven is met een elektrische deken. Mijn kat is het er mee eens.
Heeft het een reden dat je je ontstemd voelt?
Ik voel me een beetje verdrietig en overprikkeld door kerst. Heel leuk gehad hoor maar blijft sad dat dit de vierde kerst is dat ik ‘alleen’ ben en niemand heb om mee te nemen. Dus ik ga zo lekker slapen en hopelijk voel ik me morgen weer beter!
Ik wil ook nog een sollicitatie de deur uit doen morgen dus genoeg te doen.
Ik vind dit echt heel leuk
Huis
Samenvatting
Oke, hebben het gesprek gehad en ik heb goed uitgelegd waarom ik het huis wil hebben en ik heb mijn ‘brief’ voorgelezen en toen moest hij heel hard huilen (terecht). Hij wist niet dat deze plek zo diep zat (duh, uutje) en dat begreep hij. Hij kwam met tegenbod:
- hij het huis, ik al het spaargeld + gedeelte borg
Dan denk ik ja lekker, heb ik nog geen huis. Ik heb tegen hem gezegd dat ie van mij 2 maanden heeft om wat anders te zoeken. Is zijn voorwaarde:
- zijn naam van het contract
- zijn spullen mee
- helft spaarrekening + gedeelte borg huis terug
Fair enough. Het ziet er naar uit (heb gezegd dat ik over zijn aanbod 1 nacht ga slapen) dat ik het huis heb. Worden veel broodkruimels eten, maar hé boeiend.
Voor de rest allebei veel huilen.
Dat loopt hopelijk met een sisser af. Zorg wel dat je alles zwart op wit hebt, want hij heeft je al een paar nare streken geleverd.
En kon hij nu wat meer uitleg geven over jou en zijn gevoelens. Waarom heeft hij het uitgemaakt?
Ik kan niet zo goed tegen huilen als je mij bewust kwetst zonder reden of zo.
Klinkt tbh als een goede deal, zeker als je aan het huis gehecht bent. Zorg inderdaad dat je het zwart op wit hebt t.z.t.
Goed onderhandeld!
Ik ben sinds vrijdag thuis en ik bedenk met net dat ik nog geen slok water heb gedronken. Alleen maar paar koffie en een glas cola. Whoooops
Ik heb aan hem gevraagd of hij voor mij zijn gevoel op papier kan zetten wat er in hem om gaat en wat de reden is. Mijn hoofd is momenteel echt een vergiet en ik onthoud niks.
Samenvatting
Het voelt zo vertrouwd nu we weer samen in huis zijn, net alsof de tijd even stil staat en er niks aan de hand is. We praten thanks god op een normale manier tegen elkaar. Ik heb tegen hem gezegd dat ik boos ben, hem letterlijk haat voor hoe hij dit heeft gedaan.
Vind dit zo naar en kut van hem. Jou met zo’n gevoel opzadelen en dan proberen om gewoon te doen alsof er niets is gebeurd. Wat met jou en jouw gevoelens, jouw gedachten?
Want wat wil hij nu eigenlijk dat jullie buddy buddy blijven of hij dan toch van de kans gebruik maakt om de hele situatie anders aan te pakken in zijn voordeel met huis.
Haha ja echt he? En ik dacht dat het een ijstaart was (want het zat in de vriezer) blijkt dat dat je dat ding 4 uur van te voren uit de vriezer moest halen. Wij hebben dus de ijstaart versie gegeten!
Ik snap het allemaal niet. Hij zegt dat ie alles heeft gegeven en dat nu veel pijn om mij zo uit m’n leven te scheuren want ik ben nog steeds de belangrijkste persoon erin. En dat ie onwijs veel om mij geeft en dat ie dat niet kan geven voor altijd en DAT is het gevoel aka de twijfel. Denk dat ik me er maar bij neer moet leggen ofzo. Ik heb echt geen flauw idee, kan ook niet meer denken momenteel.
Blabla chocoladevla. Gelukkig ligt er nog een Dyson Airwrap onder de kerstboom voor mij (jaja je twijfelt maar koopt wel een cadeau van €500).
Hahaha hoe kom je hier nu weer aan
En zo’n heerlijke Jambers-stem
“Maarten volhardt”
Goed gedaan