Wat je even kwijt wil #63

Voel me net de vriend van @Karl_Lagerfeld. Zit morgenochtend om 7 uur in de trein voor een stedentrip en heb net het hotel geboekt :hot_face:

36 likes

Hahahahah die zou dat in de trein pas doen zegt ie

59 likes

Damn baas boven baas, heb nu al stress hiervan

5 likes

nou dit is echt vlaamse cultuur hoor, een beetje zoals natalia die regelmatig eens kom zingen brullen op tv

3 likes

Wij zitten na het kerstdiner nu met onze baby in de McDonald’s. Ze was niet in slaap gevallen bij het naar huis lopen en ik heb door alle posts hier al de hele dag trek in McDonald’s. Dus slapen is a future problem.
Mijn man heeft 3 stukken chocoladetaart als dessert op en nu nog een chocolademilkshake besteld :sweat_smile:.

22 likes

Schuldgevoel afkopen.

Kracht en wijsheid toegewenst mijt

11 likes

Wat naar allemaal, al klinkt het wel goed wbt het huis. Misschien nog iets om bij stil te staan, de meubels enzo. Ik hoorde laatst nog iemand bij wie de ex alles mee had genomen en diegene in een leeg huis terecht kwam. Geen idee hoor hoe groot die kans is, maar als je het kan voorkomen. Veel sterkte :orange_heart::cherry_blossom:

2 likes

Het is Jan Smit overkomen een paar jaar terug.

48 likes

Oh echt met Yolanthe toen?

1 like

Ja, alles was weg.

58 likes

De kandelaren, de gastendoekjes

68 likes

EtagĂšres, dekbedden die Willem-Alexander en MĂĄxima ook hebben.

36 likes

Zijden bloemen ter waarde van 2000 euro.

32 likes

Kaasschaven, kerstballen. Echt alles.

33 likes

tijd om lid te worden van de Jan Smit fanclub

4 likes

Ik ga volgend jaar proberen om het toch iets beter voor mezelf te regelen en vrij te nemen tussen kerst en oud&nieuw
 zie wel op tegen werken morgen na zo’n weekend in een bubbel waarbij je nergens over hoeft na te denken :smiling_face_with_tear:

3 likes

@Luzarl door jou wil ik nu ook ergens een hotel met bubbelbad boeken voor nieuwjaar :clown_face:

4 likes

gezellig zullen we samen? Ik neem brabantse worstenbroodjes mee en jij boulets

4 likes

Willen jullie even naar het andere topic pls

1 like

Sextopic?

7 likes