Ja precies dat, aanrader.
Thanks, ben thuis. Hij is er over 4 uur. Worden lang uren.
Ik ga het binnenkort proberen! Kreeg laatst ook de aanrader; frietjes met kibbeling en pindasaus. Schijnt ook lekker te zijn.
Oehh kan ik me best voorstellen ja.
Heel veel succes en sterkte
Thanks lieve meiden! Sorry ik kom hier echt na 2 jaar weer binnenstormen met mijn ellende, fijn dat ik mijn ei kwijt kan. Ik laat weten hoe deze soap afloopt.
Wow waarom wil ik dit!?
Maakt toch niks uit, een sorry daarvoor is wel het laatste wat je moet zeggen. Ik vind het ook mooi dat je juist deze plek op zoekt en jezelf hier vrij genoeg voelt om je grootste verdriet ooit te delen en ik hoop dan ook dat je je gesteund voelt en dat het je helpt in het vreselijke proces waar je opeens ingeslingerd bent
Ik wil dit
Ik heb lekker uitgeslapen, mijn huis al helemaal opgeruimd + schoongemaakt en nu lig ik lekker te chillen met een borrelplank, wijn, de top 2000 en de kerstpuzzel uit de krant helemaal top dat ik niet naar een of andere vervelende schoonfamilie hoef
Doe dan! Cancel je plannen en bestel een patatje
Ik ben me net toch een partij uitgescholden geworden op het werk, snap dat deze mensen nu door een moeilijke tijd gaan maar dit hoeft echt niet. Ben echt aan het kokenâŠ
Heel veel sterkte!!
Die dead celebrity prank op Tiktok is zo dom en totaal niet grappig.
Het stuk verdriet is er om 6 uur ipv 5. âWas spullen vergeten, dus moest terugâ. Pffff
Uurtje uitstel
Karin Bloemen is op tv en doet een Surinamer na en heeft het over âje mag geen blanke vla meer zeggenâ en dat soortâŠbijzonderheid.
Wat bezielt haar?
Edit: my GOD wat een boomershow dit ik heb plaatsvervangende schaamte.
Ah wat erg! Gebeurt dat vaker? Hoop dat je intussen weer een beetje bent bekoeld!
Ik ga helemaal stuk. Een vriendin van mn moeder stuurt ineens een video van mij van een groep 8 kerst optreden. Mijn blik is echt een combi van ik wil hier niet zijn/ ik ga echt beroemd worden naar dit optreden.