Wat je even kwijt wil #63

Ja precies dat, aanrader.

Thanks, ben thuis. Hij is er over 4 uur. Worden lang uren.

8 likes

Ik ga het binnenkort proberen! Kreeg laatst ook de aanrader; frietjes met kibbeling en pindasaus. Schijnt ook lekker te zijn.

4 likes

Oehh kan ik me best voorstellen ja.

2 likes

Heel veel succes en sterkte :heart:

1 like

Thanks lieve meiden! Sorry ik kom hier echt na 2 jaar weer binnenstormen met mijn ellende, fijn dat ik mijn ei kwijt kan. Ik laat weten hoe deze soap afloopt.

52 likes

Wow waarom wil ik dit!?

4 likes

Maakt toch niks uit, een sorry daarvoor is wel het laatste wat je moet zeggen. Ik vind het ook mooi dat je juist deze plek op zoekt en jezelf hier vrij genoeg voelt om je grootste verdriet ooit te delen en ik hoop dan ook dat je je gesteund voelt en dat het je helpt in het vreselijke proces waar je opeens ingeslingerd bent

12 likes

Ik wil dit :sob:

3 likes

Ik heb lekker uitgeslapen, mijn huis al helemaal opgeruimd + schoongemaakt en nu lig ik lekker te chillen met een borrelplank, wijn, de top 2000 en de kerstpuzzel uit de krant :heart_eyes: helemaal top dat ik niet naar een of andere vervelende schoonfamilie hoef

31 likes

Doe dan! Cancel je plannen en bestel een patatje

4 likes

@Era en hoe voel je je?:eyes:

Ik ben me net toch een partij uitgescholden geworden op het werk, snap dat deze mensen nu door een moeilijke tijd gaan maar dit hoeft echt niet. Ben echt aan het koken

15 likes

Heel veel sterkte!!

5 likes

Die dead celebrity prank op Tiktok is zo dom en totaal niet grappig.

3 likes

Het stuk verdriet is er om 6 uur ipv 5. ‘Was spullen vergeten, dus moest terug’. Pffff

6 likes

Uurtje uitstel

5 likes

Karin Bloemen is op tv en doet een Surinamer na en heeft het over “je mag geen blanke vla meer zeggen” en dat soort
bijzonderheid.
Wat bezielt haar?
Edit: my GOD wat een boomershow dit ik heb plaatsvervangende schaamte.

4 likes

Ah wat erg! Gebeurt dat vaker? Hoop dat je intussen weer een beetje bent bekoeld!

2 likes

Ik ga helemaal stuk. Een vriendin van mn moeder stuurt ineens een video van mij van een groep 8 kerst optreden. Mijn blik is echt een combi van ik wil hier niet zijn/ ik ga echt beroemd worden naar dit optreden.

22 likes