ik vermoed die vage ziekte genoemt racisme?
Mijn kerstmuts past zo mooi mij mijn huidige avatar dat ik overweeg om m zo te bewaren
Offf een hoofddeksel ĂŒberhaupt
Ik wil rendier oortjes als we verzoeknummers mogen indienen
Mân vriend had de robotstofzuiger op de eerste verdieping aangezet. Daarna kom ik boven, brandt op elke kamer het licht; hij had bedacht dat de stofzuiger anders niks kon zien. OkĂ© dan.
Ahh super bedankt om zo mee te denken!!
Mijn moeder is vertatiaans, we hebben viennetta ijs als toetje
Stiekem wel vies lekker.
Helaas komt het steeds vaker voor, collega is tijdje geleden nog soort van bedreigd geworden.
Het gaat weer, ben net thuis en heb nog even gebeld met mijn manager om te ventileren. Morgen wel één en ander aanpassen in de planning want wil die man niet tegen komenâŠ
Waarom schelden ze dan? Omdat er volgens hun uets niet goed is of wat. Ik kan me echt niks bedenken waarom ik iemand zou uitschelden bij een begravenis.
Dit was tijdens rouwbezoek. Deze meneer was boos omdat zijn zus de opdrachtgeefster is, wat dus betekend dat ik alleen maar in opdracht van de zus dingen mag uitvoeren. Ook bijvoorbeeld sieraden retour geven, dat mag ik alleen overhandigen aan de zus. Nou blablaba. Meneer was het dus ergens niet mee eens, en ik benoemde dat ik zonder de zus niets mocht doen⊠Enja toen was ik een kutwijf en een loeder, en weet ik veel allemaal⊠En toen ik benoemde dat ik zo géén gesprek met hem ging voeren kwam het tot een handgebaar en toen ben ik weg gelopen.
de 95 jarige opa van mn vriend heeft voor het eerst from scratch! zijn beroemde huisgemaakte kroketten vegetarisch gemaakt omdat ik er was en meteen de beste vegakroketten uit mijn beperkte leven
Hahaha o maar in de handleiding van mijn robot staat ook dat ie het beste kan navigeren in een verlichte ruimte. sick of all the lies
Smash bombe taart van de AH. Is echt geen 10tje waard. Zogenaamd voor 6 personen maar dat ding is een miniatuur taart.
Bleh had me erop verheugd maar ben nu geërgerd
Ik voel me een beetje ontstemt zo maar lekker vroeg slapen
Waarom kom ik er nu pas achter hoe veel beter mijn leven is met een elektrische deken. Mijn kat is het er mee eens.
Heeft het een reden dat je je ontstemd voelt?
Ik voel me een beetje verdrietig en overprikkeld door kerst. Heel leuk gehad hoor maar blijft sad dat dit de vierde kerst is dat ik âalleenâ ben en niemand heb om mee te nemen. Dus ik ga zo lekker slapen en hopelijk voel ik me morgen weer beter!
Ik wil ook nog een sollicitatie de deur uit doen morgen dus genoeg te doen.
Ik vind dit echt heel leuk
Huis
Samenvatting
Oke, hebben het gesprek gehad en ik heb goed uitgelegd waarom ik het huis wil hebben en ik heb mijn âbriefâ voorgelezen en toen moest hij heel hard huilen (terecht). Hij wist niet dat deze plek zo diep zat (duh, uutje) en dat begreep hij. Hij kwam met tegenbod:
- hij het huis, ik al het spaargeld + gedeelte borg
Dan denk ik ja lekker, heb ik nog geen huis. Ik heb tegen hem gezegd dat ie van mij 2 maanden heeft om wat anders te zoeken. Is zijn voorwaarde:
- zijn naam van het contract
- zijn spullen mee
- helft spaarrekening + gedeelte borg huis terug
Fair enough. Het ziet er naar uit (heb gezegd dat ik over zijn aanbod 1 nacht ga slapen) dat ik het huis heb. Worden veel broodkruimels eten, maar hé boeiend.
Voor de rest allebei veel huilen.
Dat loopt hopelijk met een sisser af. Zorg wel dat je alles zwart op wit hebt, want hij heeft je al een paar nare streken geleverd.