Wat je even kwijt wil #63

Kinktopic

11 likes

maar dan niet bij die van adela

2 likes

die zien er te teleurstellend uit, sorry, het ligt niet aan jou, het ligt aan de worstenboodjes

Ik heb een terugkerende droom waarin ik steeds droom dat er mensen in m’n huis zijn en dan ga ik vaak in m’n slaap allerlei compromitterend materiaal verstoppen, zoals m’n satisfyer. En dan vind ik die de volgende dag op een random plek, in m’n sokkenla of makeuptas of zo. Ik heb dat laatst denk ik weer gedaan, alleen ik kan dat ding deze keer nĂ©rgens meer vinden :angry: Ben echt benieuwd waar die tevoorschijn gaat komen.

17 likes

Ik ga zo naar werk vertrekken, ben benieuwd of er veel volk op kantoor is. Voelt als zondag ook.

2 likes

Mijn nichtje van anderhalf noemt iedere man die ze tegenkomt papa. Ik vraag mij af hoe veel mannen zich de peentjes hebben gezweet hierdoor.

25 likes

Vandaag een halve dag werken na 11 dagen vrij. :sob: Zit nog zo in de vakantiemodus.

7 likes

Iedereen zou vrij moeten zijn tussen kerst en oud en nieuw. Gelukkig hoef ik maar drie uurtjes. Maar eerst mn bed maar eens uit zien te komen.

21 likes

Ik durf te wedden dat de ijstaart versie wel makkelijker te snijden was. :rofl:
Bij ons bleef er niks over waren echt kruimels.
Ben er nog boos over haha

4 likes

Ik heb me verslapen, heb me letterlijk in 5 min klaargemaakt. Ik ga de trein nog gewoon halen ook :sunglasses: loop er wel een beetje veemd bij maar goed

18 likes

De wekker ging en ik had echt zo geen zin om op te staan. Lekker weer uitgezet en ik neem in ieder geval de ochtend vrij. En anders is morgen weer een dag :grin:

6 likes

Ik snap echt niet waarom ik dacht dat het een goed idee was om te gaan werken (op locatie zelfs) vandaag? Had wel in de ochtend twee uurtjes vrij genomen maar waarom in godsnaam niet de hele dag. Was echt te gierig met vakantiedagen.

9 likes

Heb genoeg werk te doen maar al m’n teamies hebben vrij :upside_down_face::upside_down_face: kan mezelf niet zo goed motiveren

2 likes

Dit gaat om het feit dat de chocokoepel snel kapot gaat.
Mijne was ook al gebroken maar dat vond ik niet zo erg. Maar het taartje binnenin was echt heel klein en na ontdooien niet snijdbaar vanwege de weinig vulling etc. Dus het werden mega kruimelige stukjes en het was echt treurig.

Was echt zonde.

Ik had niet genoeg dagen meer om vakantie op te nemen maar op 1 collega na is iedereen vrij. Er is ook gewoon niet genoeg te doen om hele werkdagen mee te vullen dus ik geef mezelf gewoon vakantie hoor, bekijk het maar. Ga er volgende maand toch weg.

24 likes

Ik vind deze dagen tussen kerst en oud en nieuw altijd zo vreemd.

17 likes

TĂ© lief❀

5 likes

Dat is mijn cue om deze weer te posten.

33 likes

Ik heb mezelf vandaag en morgen vrij gegund :grimacing:

1 like

Ik had dat vroeger ook altijd maar ik ga de laatste jaren gewoon werken en dan is alles opgelost

4 likes