Wat je even kwijt wil #63

Ik heb zondag mijn huis gepoetst maar nu schijnt de zon naar binnen dus ik zie overal stof :angry:.

Ik heb de zonneschermen maar naar beneden gedaan.

18 likes

Als ik op teams kijk ben ik volgens mij echt een van de weinige die aan t werk is deze, een hoop grijze en paarse bolletjes bij namen.
En als mn wifi zo kut blijft doen als nu, dan ga ik ook niet werken vrees ik, haha

3 likes

Heerlijk. Ik ben aan het reintegreren dus in t kader daarvan ga ik toch gewoon maar. Gelukkig inmiddels al wakker en houden de meeste mensen ook nog een beetje vakantie. Tot nu toe simpele vragen of echt gekke dingen. Net wilde iemand ook een transcript van de chat terwijl ik niets had gezegd behalve dat ik m niet verder kon helpen, en dat ie moest bellen.

3 likes

Ontslag ingediend :partying_face: :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

133 likes

Haha bij mij ook, ik zie 1 collega online.

Ugh nu al spijt dat ik morgen en donderdag geen vrij heb genomen.:expressionless: Ben zo’n tatta met vakantiedagen opnemen.

20 likes

Ik had vanmorgen spijt dat ik geen vrij had genomen, dus nu heb ik morgen lekker alsnog vrij genomen. :partying_face:

4 likes

Ja hier ook, lekker rustig dagje vandaag!

2 likes

Same here, deze werkdagen duren gevoelsmatig ook veel langer. :sweat_smile:

2 likes

Ik vind het juist heerlijk om te werken nu. Er is bijna niemand en het werktempo ligt veel lager. Iedereen zit in dezelfde chill modus, echt gezellig vandaag.

19 likes

Volgend jaar doe ik veel nieuwe avonturen. Ik ga in mijn eentje naar een georganiseerde trailrun-vakantie in de Ardennen. :partying_face:

87 likes

Ik probeer al dagenlang de kro te bereiken omdat ze mijn moeder betalingsherinneringen blijven mailen maar ik kom gewoon niet door de wachtrij heen. Echt super super super irritant

2 likes

Jaaaa! Was ook mijn motivatie om ze niet op te nemen hoor. Waarschijnlijk ben ik mezelf dankbaar als ik die dagen heel goed kan gebruiken voor een echte vakantie.

4 likes

Ergens voelt het gewoon beetje nutteloos ofzo. Normaal stroomt mn mailbox vol en heb ik daardoor veel te doen. Nu heb ik heel de dag nog geen mail gehad.
Maar ik zie het ook wel als een kans op alles bij te werken en het nieuwe jaar met een schone lei en georganiseerd te beginnen

3 likes

26 likes

Eigenlijk ben ik die 2e altijd wel.

13 likes

Ik moest vandaag naar het gemeentehuis om de trouwdag vast te leggen, was ik er 24u te vroeg. Dacht echt dat we vandaag woensdag waren.

11 likes

Mijn moeder is kankervrij :heart_eyes::heart_eyes:

313 likes

Wauw! Wat een fijn nieuws :heart:

7 likes

Gisteren toch een beetje een dipje maar vandaag een leukere dag! Wat een goede nachtrust met een mens kan doen.

2 likes