En kon hij nu wat meer uitleg geven over jou en zijn gevoelens. Waarom heeft hij het uitgemaakt?
Ik kan niet zo goed tegen huilen als je mij bewust kwetst zonder reden of zo.
Klinkt tbh als een goede deal, zeker als je aan het huis gehecht bent. Zorg inderdaad dat je het zwart op wit hebt t.z.t.
Goed onderhandeld!
Ik ben sinds vrijdag thuis en ik bedenk met net dat ik nog geen slok water heb gedronken. Alleen maar paar koffie en een glas cola. Whoooops
Ik heb aan hem gevraagd of hij voor mij zijn gevoel op papier kan zetten wat er in hem om gaat en wat de reden is. Mijn hoofd is momenteel echt een vergiet en ik onthoud niks.
Samenvatting
Het voelt zo vertrouwd nu we weer samen in huis zijn, net alsof de tijd even stil staat en er niks aan de hand is. We praten thanks god op een normale manier tegen elkaar. Ik heb tegen hem gezegd dat ik boos ben, hem letterlijk haat voor hoe hij dit heeft gedaan.
Vind dit zo naar en kut van hem. Jou met zoân gevoel opzadelen en dan proberen om gewoon te doen alsof er niets is gebeurd. Wat met jou en jouw gevoelens, jouw gedachten?
Want wat wil hij nu eigenlijk dat jullie buddy buddy blijven of hij dan toch van de kans gebruik maakt om de hele situatie anders aan te pakken in zijn voordeel met huis.
Haha ja echt he? En ik dacht dat het een ijstaart was (want het zat in de vriezer) blijkt dat dat je dat ding 4 uur van te voren uit de vriezer moest halen. Wij hebben dus de ijstaart versie gegeten!
Ik snap het allemaal niet. Hij zegt dat ie alles heeft gegeven en dat nu veel pijn om mij zo uit mân leven te scheuren want ik ben nog steeds de belangrijkste persoon erin. En dat ie onwijs veel om mij geeft en dat ie dat niet kan geven voor altijd en DAT is het gevoel aka de twijfel. Denk dat ik me er maar bij neer moet leggen ofzo. Ik heb echt geen flauw idee, kan ook niet meer denken momenteel.
Blabla chocoladevla. Gelukkig ligt er nog een Dyson Airwrap onder de kerstboom voor mij (jaja je twijfelt maar koopt wel een cadeau van âŹ500).
Hahaha hoe kom je hier nu weer aan
En zoân heerlijke Jambers-stem
âMaarten volhardtâ
Goed gedaan
Voel me net de vriend van @Karl_Lagerfeld. Zit morgenochtend om 7 uur in de trein voor een stedentrip en heb net het hotel geboekt
Hahahahah die zou dat in de trein pas doen zegt ie
Damn baas boven baas, heb nu al stress hiervan
nou dit is echt vlaamse cultuur hoor, een beetje zoals natalia die regelmatig eens kom zingen brullen op tv
Wij zitten na het kerstdiner nu met onze baby in de McDonaldâs. Ze was niet in slaap gevallen bij het naar huis lopen en ik heb door alle posts hier al de hele dag trek in McDonaldâs. Dus slapen is a future problem.
Mijn man heeft 3 stukken chocoladetaart als dessert op en nu nog een chocolademilkshake besteld .
Schuldgevoel afkopen.
Kracht en wijsheid toegewenst mijt
Wat naar allemaal, al klinkt het wel goed wbt het huis. Misschien nog iets om bij stil te staan, de meubels enzo. Ik hoorde laatst nog iemand bij wie de ex alles mee had genomen en diegene in een leeg huis terecht kwam. Geen idee hoor hoe groot die kans is, maar als je het kan voorkomen. Veel sterkte
Het is Jan Smit overkomen een paar jaar terug.
Oh echt met Yolanthe toen?
Ja, alles was weg.
De kandelaren, de gastendoekjes