Wat je even kwijt wil #63

Etagères, dekbedden die Willem-Alexander en Máxima ook hebben.

36 likes

Zijden bloemen ter waarde van 2000 euro.

32 likes

Kaasschaven, kerstballen. Echt alles.

33 likes

tijd om lid te worden van de Jan Smit fanclub

4 likes

Ik ga volgend jaar proberen om het toch iets beter voor mezelf te regelen en vrij te nemen tussen kerst en oud&nieuw… zie wel op tegen werken morgen na zo’n weekend in een bubbel waarbij je nergens over hoeft na te denken :smiling_face_with_tear:

3 likes

@Luzarl door jou wil ik nu ook ergens een hotel met bubbelbad boeken voor nieuwjaar :clown_face:

4 likes

gezellig zullen we samen? Ik neem brabantse worstenbroodjes mee en jij boulets

4 likes

Willen jullie even naar het andere topic pls

1 like

Sextopic?

7 likes

Kinktopic

11 likes

maar dan niet bij die van adela

2 likes

die zien er te teleurstellend uit, sorry, het ligt niet aan jou, het ligt aan de worstenboodjes

Ik heb een terugkerende droom waarin ik steeds droom dat er mensen in m’n huis zijn en dan ga ik vaak in m’n slaap allerlei compromitterend materiaal verstoppen, zoals m’n satisfyer. En dan vind ik die de volgende dag op een random plek, in m’n sokkenla of makeuptas of zo. Ik heb dat laatst denk ik weer gedaan, alleen ik kan dat ding deze keer nérgens meer vinden :angry: Ben echt benieuwd waar die tevoorschijn gaat komen.

17 likes

Ik ga zo naar werk vertrekken, ben benieuwd of er veel volk op kantoor is. Voelt als zondag ook.

2 likes

Mijn nichtje van anderhalf noemt iedere man die ze tegenkomt papa. Ik vraag mij af hoe veel mannen zich de peentjes hebben gezweet hierdoor.

25 likes

Vandaag een halve dag werken na 11 dagen vrij. :sob: Zit nog zo in de vakantiemodus.

7 likes

Iedereen zou vrij moeten zijn tussen kerst en oud en nieuw. Gelukkig hoef ik maar drie uurtjes. Maar eerst mn bed maar eens uit zien te komen.

21 likes

Ik durf te wedden dat de ijstaart versie wel makkelijker te snijden was. :rofl:
Bij ons bleef er niks over waren echt kruimels.
Ben er nog boos over haha

4 likes

Ik heb me verslapen, heb me letterlijk in 5 min klaargemaakt. Ik ga de trein nog gewoon halen ook :sunglasses: loop er wel een beetje veemd bij maar goed

18 likes

De wekker ging en ik had echt zo geen zin om op te staan. Lekker weer uitgezet en ik neem in ieder geval de ochtend vrij. En anders is morgen weer een dag :grin:

6 likes