Ik vind dit een prima idee. Denk alleen dat veel mensen niet blij worden als ze een week geen post en pakketjes krijgen
Ahh echt heel fijn
Dat en de oliebollenkraam kan op dit moment ook niet dicht. Dan komen de mensen echt in opstand.
Ik was in slaap gevallen op de bank en weet nu helemaal niet meer in welk jaar we leven
Wanneer ben je in slaap gevallen? Als dat december 2019 was heb ik veel slecht nieuws
Ik moet vanavond heel kort (half uurtje) oppassen op de kindjes van mān schoonzus maar ik hoop zo dat ze gewoon doorslapen want ik weet anders niet echt wat ik met ze aan moet en ze kennen mij ook niet goed. Dus zie er echt tegen op.
Ik heb per ongeluk anderhalve week vakantie en ik was al vrij onrustig en nu ik heel veel lege tijd heb en nul plannen wordt dat natuurlijk alleen maar erger. Zou het liefst vandaag mān huur opzeggen en morgen in de auto stappen om te verhuizen naar een hutje in Schotland of ScandinaviĆ« en daar schapen gaan hoeden en hout gaan hakken maar dat kan natuurlijk niet
Juist niet gewoon door corona heen geslapen!
Gewoon voor de tv zetten als ze wakker worden. Regelt je schoonzus daarna wel weer dat ze gaan slapen. Komt vast goed!
Same
Ik ga nooit meer kijken voor een nieuwe broek een dag na kerst. Zoveel leuke broeken die nu net niet paste.
Vandaag was mijn laatste stagedag en nu neem ik eindelijk vakantie na 1 jaar non stop school (masterdiploma) en werk.
Ookal weet ik dat ik die vakantie echt verdien en nodig heb, ik vind het toch eng dat ik nog geen concreet plan voor erna heb (ben aan het solliciteren voor iets vanaf februari, en er zijn wel vage opties dus het komt wel goed, maar gewoon niks concreets)
Ik ben jarig in januari en het is echt een stomme maand om jarig te zijn. Goor regenachtig weer en iedereen is in kater- of gezondheidsmodus, waardoor niemand nog taart wilt.
Heb echt de heeeele tijd āi wish i was a little bit taller, i wish i was a ballerā in mijn hoofd, vreselijk irritant.
Kreeg chocola van mn werk. Wtf is dit voor elitaire shit, rodewijntemperatuur??
Kamertemperatuur is voor plebs natuurlijk
Kamertemperatuur is veranderlijk met de gasprijzen denk ik
Ik heb besloten dat ik all out ga met oudejaarsdag. Zo leuk om voorbereidingen te treffen.
Jeetje, wel heftig dat door de gasprijzen straks Ʃn de dure chocolaatjes Ʃn de rode wijn niet meer goed op temperatuur zijn dat is toch wel echt armoede
Juist wel toch. Kamertemperatuur is tegenwoordig niet hoger dan 18 graden, perfect voor de rode wijn en chocolaatjesā¦
Echt een top idee dat ik vrij heb gevraagd deze week, ze hingen met de benen buiten op mijn werk vandaag. En de komende dagen zal dat niet anders zijn dus echt blij met mezelf op dit moment