Wat je even kwijt wil #63

Ja de elite in Den Haag krijgt hun kamertemperatuur nog wel op 18 graden, maar de normale Nederlander niet meer hoor :angry:

5 likes

Haha dat is een uitspraak inderdaad, betekent dat het heel erg druk is. Is dat geen bekend gezegde dan? Heb geen flauw idee haha

9 likes

Ja zeggen we hier ook “ze hingen er met de benen uit” = het was druk
Edit: Gelderland

7 likes

Haha net zoals @Alchemy kom ik uit Gelderland, dus denk echt een regionaal iets haha

3 likes

In september begonnen met de job waar ik jaren voor gestudeerd heb en vorige week ontslag genomen. Ik ben even helemaal de weg kwijt in mijn leven maar ik kijk wel uit naar een jaar met nieuwe opportuniteiten en weg van deze toxische werkplek. Het heeft me helaas mijn zelfvertrouwen gekost dus ik ga even een random job tussendoor doen, want ik weet niet of ik zo snel terug in mijn vakgebied wil terug starten.

Je twintigerjaren zijn zoooo’n vreemde jaren, echt.

52 likes

In Brabant zeggen we het ook

15 likes

Ik word morgenochtend om 8 uur geopereerd en ik ben echt teringzenuwachtig.
Moet waarschijnlijk 2 nachten blijven, dus ik hoop dat dat niet verlengd wordt en ik wel met oud en nieuw thuis ben. Mag daarna 3 maanden lang m’n dochter van 1,5 niet optillen. En ik vind het gewoon spannend ook allemaal ofzo.
Geen idee hoe ik een oog dicht moet gaan doen nu, maar ik moet om 6 uur gedoucht de deur uit, dus ik ga maar een poging doen

58 likes

Heel veel succes morgen! Komt vast goed :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Heel veel succes. En beterschap gewenst. Hoop dat je een spoedig herstel hebt! :four_leaf_clover:

3 likes

Hopelijk slaap je nu al en lees je dit pas als je weer wakker bent: zet 'm op, you got this :four_leaf_clover:

4 likes

De teletubbies zijn tussen de 2 en 4 meter lang

6 likes

Echt een spijker-spijkermat of zo’n drukpuntmat? Die laatste heb ik en vind ik echt fijn om te ontspannen! Zet er meestal vogel-bosgeluiden of brown noise bij aan en ik ben even helemaal weg.

4 likes

Zo’n drukpuntmat noemen ze een spijkermat dacht ik? Flowee

Of bedoel je met echte soort van spijkers (?)
Of zoiets, kende dit nog niet:
Bekijk Lyapko Spijkermat - Massage acupressuur mat - 6.2 mm naalden op: Lyapko Spijkermat - Massage acupressuur mat - 6.2 mm naalden | bol.com

3 likes

Ik ben zo gefrusteerd dat ik al een aantal maanden bijna niet meer slaap. Ben echt kapot moe

3 likes

Ik heb me gisteren in 5 minuten klaar gemaakt dus vandaag denk ik dat ik dat ook wel kan. Heb mijn skincare gedaan en ondergoed aan en ben weer in bed gaan zitten :joy:

5 likes

Ik zit in de wachtkamer van de fysio. En iemand heeft echt zo’n vieze gore scheet gelaten dat ik echt bijna moet kokhalzen. :sob:

1 like

Oh ja dan bedoelen we hetzelfde! Ik ga er meteen al lang op eigenlijk. Tot ik een soort wakker word. Kan een half uur zijn tot een uur.

4 likes

En waar is dat dan? Ik kan alleen de badkamer bedenken.

1 like

In je mond/buik :grin::grin:

Nee, weet niet of ze dat ook bedoelt hoor haha

4 likes

Ik oooook, gaat er maar niet uit. Hey, you, what’s that sound? Everybody look what’s going down. Ahhhh, yes, ain’t that freshhhh? :man_dancing: