Wat je even kwijt wil #63

Ik snap echt niet waarom ik dacht dat het een goed idee was om te gaan werken (op locatie zelfs) vandaag? Had wel in de ochtend twee uurtjes vrij genomen maar waarom in godsnaam niet de hele dag. Was echt te gierig met vakantiedagen.

9 likes

Heb genoeg werk te doen maar al m’n teamies hebben vrij :upside_down_face::upside_down_face: kan mezelf niet zo goed motiveren

2 likes

Dit gaat om het feit dat de chocokoepel snel kapot gaat.
Mijne was ook al gebroken maar dat vond ik niet zo erg. Maar het taartje binnenin was echt heel klein en na ontdooien niet snijdbaar vanwege de weinig vulling etc. Dus het werden mega kruimelige stukjes en het was echt treurig.

Was echt zonde.

Ik had niet genoeg dagen meer om vakantie op te nemen maar op 1 collega na is iedereen vrij. Er is ook gewoon niet genoeg te doen om hele werkdagen mee te vullen dus ik geef mezelf gewoon vakantie hoor, bekijk het maar. Ga er volgende maand toch weg.

24 likes

Ik vind deze dagen tussen kerst en oud en nieuw altijd zo vreemd.

17 likes

Té lief❤️

5 likes

Dat is mijn cue om deze weer te posten.

33 likes

Ik heb mezelf vandaag en morgen vrij gegund :grimacing:

1 like

Ik had dat vroeger ook altijd maar ik ga de laatste jaren gewoon werken en dan is alles opgelost

4 likes

Ik heb zondag mijn huis gepoetst maar nu schijnt de zon naar binnen dus ik zie overal stof :angry:.

Ik heb de zonneschermen maar naar beneden gedaan.

18 likes

Als ik op teams kijk ben ik volgens mij echt een van de weinige die aan t werk is deze, een hoop grijze en paarse bolletjes bij namen.
En als mn wifi zo kut blijft doen als nu, dan ga ik ook niet werken vrees ik, haha

3 likes

Heerlijk. Ik ben aan het reintegreren dus in t kader daarvan ga ik toch gewoon maar. Gelukkig inmiddels al wakker en houden de meeste mensen ook nog een beetje vakantie. Tot nu toe simpele vragen of echt gekke dingen. Net wilde iemand ook een transcript van de chat terwijl ik niets had gezegd behalve dat ik m niet verder kon helpen, en dat ie moest bellen.

3 likes

Ontslag ingediend :partying_face: :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

133 likes

Haha bij mij ook, ik zie 1 collega online.

Ugh nu al spijt dat ik morgen en donderdag geen vrij heb genomen.:expressionless: Ben zo’n tatta met vakantiedagen opnemen.

20 likes

Ik had vanmorgen spijt dat ik geen vrij had genomen, dus nu heb ik morgen lekker alsnog vrij genomen. :partying_face:

4 likes

Ja hier ook, lekker rustig dagje vandaag!

2 likes

Same here, deze werkdagen duren gevoelsmatig ook veel langer. :sweat_smile:

2 likes

Ik vind het juist heerlijk om te werken nu. Er is bijna niemand en het werktempo ligt veel lager. Iedereen zit in dezelfde chill modus, echt gezellig vandaag.

19 likes

Volgend jaar doe ik veel nieuwe avonturen. Ik ga in mijn eentje naar een georganiseerde trailrun-vakantie in de Ardennen. :partying_face:

87 likes