Ik probeer al dagenlang de kro te bereiken omdat ze mijn moeder betalingsherinneringen blijven mailen maar ik kom gewoon niet door de wachtrij heen. Echt super super super irritant
Jaaaa! Was ook mijn motivatie om ze niet op te nemen hoor. Waarschijnlijk ben ik mezelf dankbaar als ik die dagen heel goed kan gebruiken voor een echte vakantie.
Ergens voelt het gewoon beetje nutteloos ofzo. Normaal stroomt mn mailbox vol en heb ik daardoor veel te doen. Nu heb ik heel de dag nog geen mail gehad.
Maar ik zie het ook wel als een kans op alles bij te werken en het nieuwe jaar met een schone lei en georganiseerd te beginnen
Eigenlijk ben ik die 2e altijd wel.
Ik moest vandaag naar het gemeentehuis om de trouwdag vast te leggen, was ik er 24u te vroeg. Dacht echt dat we vandaag woensdag waren.
Mijn moeder is kankervrij
Wauw! Wat een fijn nieuws
Gisteren toch een beetje een dipje maar vandaag een leukere dag! Wat een goede nachtrust met een mens kan doen.
Ik vind dit een prima idee. Denk alleen dat veel mensen niet blij worden als ze een week geen post en pakketjes krijgen
Ahh echt heel fijn
Dat en de oliebollenkraam kan op dit moment ook niet dicht. Dan komen de mensen echt in opstand.
Ik was in slaap gevallen op de bank en weet nu helemaal niet meer in welk jaar we leven
Wanneer ben je in slaap gevallen? Als dat december 2019 was heb ik veel slecht nieuws
Ik moet vanavond heel kort (half uurtje) oppassen op de kindjes van m’n schoonzus maar ik hoop zo dat ze gewoon doorslapen want ik weet anders niet echt wat ik met ze aan moet en ze kennen mij ook niet goed. Dus zie er echt tegen op.
Ik heb per ongeluk anderhalve week vakantie en ik was al vrij onrustig en nu ik heel veel lege tijd heb en nul plannen wordt dat natuurlijk alleen maar erger. Zou het liefst vandaag m’n huur opzeggen en morgen in de auto stappen om te verhuizen naar een hutje in Schotland of Scandinavië en daar schapen gaan hoeden en hout gaan hakken maar dat kan natuurlijk niet
Juist niet gewoon door corona heen geslapen!
Gewoon voor de tv zetten als ze wakker worden. Regelt je schoonzus daarna wel weer dat ze gaan slapen. Komt vast goed!
Same
Ik ga nooit meer kijken voor een nieuwe broek een dag na kerst. Zoveel leuke broeken die nu net niet paste.