Wat je even kwijt wil #63

Vandaag was mijn laatste stagedag en nu neem ik eindelijk vakantie na 1 jaar non stop school (masterdiploma) en werk.
Ookal weet ik dat ik die vakantie echt verdien en nodig heb, ik vind het toch eng dat ik nog geen concreet plan voor erna heb (ben aan het solliciteren voor iets vanaf februari, en er zijn wel vage opties dus het komt wel goed, maar gewoon niks concreets)

30 likes

Ik ben jarig in januari en het is echt een stomme maand om jarig te zijn. Goor regenachtig weer en iedereen is in kater- of gezondheidsmodus, waardoor niemand nog taart wilt.

11 likes

Heb echt de heeeele tijd ‘i wish i was a little bit taller, i wish i was a baller’ in mijn hoofd, vreselijk irritant.

9 likes

Kreeg chocola van mn werk. Wtf is dit voor elitaire shit, rodewijntemperatuur??

Kamertemperatuur is voor plebs natuurlijk

53 likes

Kamertemperatuur is veranderlijk met de gasprijzen denk ik :rofl:

10 likes

Ik heb besloten dat ik all out ga met oudejaarsdag. Zo leuk om voorbereidingen te treffen. :champagne:

4 likes

Jeetje, wel heftig dat door de gasprijzen straks én de dure chocolaatjes én de rode wijn niet meer goed op temperatuur zijn :cry: dat is toch wel echt armoede

6 likes

Juist wel toch. Kamertemperatuur is tegenwoordig niet hoger dan 18 graden, perfect voor de rode wijn en chocolaatjes

Echt een top idee dat ik vrij heb gevraagd deze week, ze hingen met de benen buiten op mijn werk vandaag. En de komende dagen zal dat niet anders zijn dus echt blij met mezelf op dit moment :sunglasses:

3 likes

Ja de elite in Den Haag krijgt hun kamertemperatuur nog wel op 18 graden, maar de normale Nederlander niet meer hoor :angry:

5 likes

Haha dat is een uitspraak inderdaad, betekent dat het heel erg druk is. Is dat geen bekend gezegde dan? Heb geen flauw idee haha

9 likes

Ja zeggen we hier ook “ze hingen er met de benen uit” = het was druk
Edit: Gelderland

7 likes

Haha net zoals @Alchemy kom ik uit Gelderland, dus denk echt een regionaal iets haha

3 likes

In september begonnen met de job waar ik jaren voor gestudeerd heb en vorige week ontslag genomen. Ik ben even helemaal de weg kwijt in mijn leven maar ik kijk wel uit naar een jaar met nieuwe opportuniteiten en weg van deze toxische werkplek. Het heeft me helaas mijn zelfvertrouwen gekost dus ik ga even een random job tussendoor doen, want ik weet niet of ik zo snel terug in mijn vakgebied wil terug starten.

Je twintigerjaren zijn zoooo’n vreemde jaren, echt.

52 likes

In Brabant zeggen we het ook

15 likes

Ik word morgenochtend om 8 uur geopereerd en ik ben echt teringzenuwachtig.
Moet waarschijnlijk 2 nachten blijven, dus ik hoop dat dat niet verlengd wordt en ik wel met oud en nieuw thuis ben. Mag daarna 3 maanden lang m’n dochter van 1,5 niet optillen. En ik vind het gewoon spannend ook allemaal ofzo.
Geen idee hoe ik een oog dicht moet gaan doen nu, maar ik moet om 6 uur gedoucht de deur uit, dus ik ga maar een poging doen

58 likes

Heel veel succes morgen! Komt vast goed :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Heel veel succes. En beterschap gewenst. Hoop dat je een spoedig herstel hebt! :four_leaf_clover:

3 likes

Hopelijk slaap je nu al en lees je dit pas als je weer wakker bent: zet 'm op, you got this :four_leaf_clover:

4 likes

De teletubbies zijn tussen de 2 en 4 meter lang

6 likes