Vandaag was mijn laatste stagedag en nu neem ik eindelijk vakantie na 1 jaar non stop school (masterdiploma) en werk.
Ookal weet ik dat ik die vakantie echt verdien en nodig heb, ik vind het toch eng dat ik nog geen concreet plan voor erna heb (ben aan het solliciteren voor iets vanaf februari, en er zijn wel vage opties dus het komt wel goed, maar gewoon niks concreets)
Ik ben jarig in januari en het is echt een stomme maand om jarig te zijn. Goor regenachtig weer en iedereen is in kater- of gezondheidsmodus, waardoor niemand nog taart wilt.
Heb echt de heeeele tijd âi wish i was a little bit taller, i wish i was a ballerâ in mijn hoofd, vreselijk irritant.
Kreeg chocola van mn werk. Wtf is dit voor elitaire shit, rodewijntemperatuur??
Kamertemperatuur is voor plebs natuurlijk
Kamertemperatuur is veranderlijk met de gasprijzen denk ik
Ik heb besloten dat ik all out ga met oudejaarsdag. Zo leuk om voorbereidingen te treffen.
Jeetje, wel heftig dat door de gasprijzen straks én de dure chocolaatjes én de rode wijn niet meer goed op temperatuur zijn dat is toch wel echt armoede
Juist wel toch. Kamertemperatuur is tegenwoordig niet hoger dan 18 graden, perfect voor de rode wijn en chocolaatjesâŠ
Echt een top idee dat ik vrij heb gevraagd deze week, ze hingen met de benen buiten op mijn werk vandaag. En de komende dagen zal dat niet anders zijn dus echt blij met mezelf op dit moment
Ja de elite in Den Haag krijgt hun kamertemperatuur nog wel op 18 graden, maar de normale Nederlander niet meer hoor
Haha dat is een uitspraak inderdaad, betekent dat het heel erg druk is. Is dat geen bekend gezegde dan? Heb geen flauw idee haha
Ja zeggen we hier ook âze hingen er met de benen uitâ = het was druk
Edit: Gelderland
In september begonnen met de job waar ik jaren voor gestudeerd heb en vorige week ontslag genomen. Ik ben even helemaal de weg kwijt in mijn leven maar ik kijk wel uit naar een jaar met nieuwe opportuniteiten en weg van deze toxische werkplek. Het heeft me helaas mijn zelfvertrouwen gekost dus ik ga even een random job tussendoor doen, want ik weet niet of ik zo snel terug in mijn vakgebied wil terug starten.
Je twintigerjaren zijn zooooân vreemde jaren, echt.
In Brabant zeggen we het ook
Ik word morgenochtend om 8 uur geopereerd en ik ben echt teringzenuwachtig.
Moet waarschijnlijk 2 nachten blijven, dus ik hoop dat dat niet verlengd wordt en ik wel met oud en nieuw thuis ben. Mag daarna 3 maanden lang mân dochter van 1,5 niet optillen. En ik vind het gewoon spannend ook allemaal ofzo.
Geen idee hoe ik een oog dicht moet gaan doen nu, maar ik moet om 6 uur gedoucht de deur uit, dus ik ga maar een poging doenâŠ
Heel veel succes morgen! Komt vast goed
Heel veel succes. En beterschap gewenst. Hoop dat je een spoedig herstel hebt!
Hopelijk slaap je nu al en lees je dit pas als je weer wakker bent: zet 'm op, you got this
De teletubbies zijn tussen de 2 en 4 meter langâŠ