Wat je even kwijt wil #63

Omg hartpijn
Ga morgen weer eens balayage doen maar gaat me gewoon €370 kosten inclusief knippen schrok me dood aan de telefoon

11 likes

Ik denk dat ik dit zaterdag ga doen. Werk in de ochtend plus begin middag thuis. :grimacing:
Plekken waar ik daarna naar toe gaan vrees ik dat er geen oliebollen zijn haha.

3 likes

al dat geld en hij moet zelf nog tanken? triestig

2 likes

Gebruiken ze bladgoud ervoor? Wat een bedrag!

2 likes

Balayage is altijd heel duur, omdat het behoorlijk arbeidsintensief is met al die plukjes los verven toch? En kost ook veel tijd, na het blonderen nog een toner eroverheen die weer moet intrekken. Toen ik dit nog liet doen met mijn haar zat ik vaak wel een uur of 5/6 bij de kapper, als je dan naar een goeie kapper gaat (en even alle inflatie erbij optelt) snap ik wel dat je hierop uit komt. En als het goed gebeurt (wat ik wel mag aannemen voor deze prijs) hoef je voorlopig niet opnieuw om het te laten verven.

5 likes

Klopt! En het is ook altijd mooi daar en ga altijd tevreden weg na het knippen, wat ik bij andere kapsalons niet heb gehad. En een handmassage, hot stond massage tijdens haren wassen etc. Is wel fancy pancy kappertje ook. Maar wel duuuur.

11 likes

Niet altijd, ik was vorige keer bij mijn kapper € 110 kwijt, inclusief knippen! Duurde wel lang, 3,5 uur ofzo zat ik er in totaal

1 like

Teringgg ik ben ooit voor 270 naar Salon B geweest (want influencer hip) en toen ging ik al bijna van mijn stokje door die prijs

4 likes

Persoonlijk vind ik salon B echt niet het geld waard

4 likes

@TantePollewop hoe was je skiles?

1 like

Salon B is failliet toch?

4 likes

O dat wist ik geeneens vond het altijd al zo overhyped

2 likes

Afgezegd op het laatste moment, had een enorme kookcrisis thuis en stress. Hij staat nu op 1 januari. Nee, niet 's ochtends live op tv te zien :wink:

4 likes

Ik ook zeker niet achteraf! Ik had toen ook balayage gedaan maar je zag het amper, zo zonde van mijn geld :smiling_face_with_tear:

Ik heb daar precies dezelfde ervaring, je ziet weinig verschil en je betaalt zoveel geld

1 like

Al twee dagen schaatsen aan, meest favoriete achtergrondgeluid :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Om deze reden heb ik er een tweede rekening naast! Ik laat precies het bedrag van mijn vaste lasten staan op de ene en de rest maak ik over naar de ander. Dan “klopt” het altijd en hoef je ook niet meer te rekenen met wat er nog vanaf gaat.

8 likes

Meh ik wil graag erwtensoep eten maar die is nog helemaal bevroren want komt uit de diepvries. En dat ontdooien duurt heel lang, en ik heb het gevoel dat het goor is als ik dat ontdooi in de magnetron :thinking:

kan prima, en zodra er een beetje is ontdooit kun je het ook in een pan doen en zachtjes op het vuur zetten. Dan smelt het ook sneller.

8 likes

Ja die rekening heb ik ook maar daar staat het nu dan ookal een dikke week op