Wat je even kwijt wil #63

Toch niet zo slecht in onthouden dan! Alleen dan dat ik het in België heb gedaan omdat ik Vlaams ben :wink: ik stuur je een pb!

1 like

Nog een tip: als je wel eens wagenziek bent, geef dat dan aan. Ik was de eerste keer na m’n narcose heel misselijk toen ik wakker werd, maar krijg sindsdien altijd iets tegen de misselijkheid en dan voel ik me 100x beter.

2 likes

Ik was vandaag naar een museum gegaan waar ze 2 keer per dag gratis rondleidingen geven en ik was de enigste persoon die meeging. Echt leuk om zo’n privé tour te krijgen. Wat we hebben gezien: (sorry als dit saai is)

1 abstract schilderij met een tekst wat over drie panelen is verdeeld. De schilder (Ed Ruscha) is helemaal weg van Californië en maakt veel kunst rondom grappige leuzen en plekken zoals gas stations
1 prachtig mahoniehouten beeld van een vrouw gemaakt door Afro Amerikaanse kunstenaar Elizabeth Catlett
1 bronzen beeld van een man die een paard probeert te temmen, heel Wild Wild West. Er is zelfs een versie ervan in het Witte Huis (Frederic Remington)
1 landschapschilderij van een schilder die Bierstadt heet en een soort bilboard was van: Kom Wonen In Californië!!

34 likes

Kan die belachelijk harde wind ff stoppen. Doe geen oog dicht en moet vandaag er ook nog eens doorheen op mn fietsie :sob:

5 likes

Partij geen zin om te werken, zit in de trein. Hoop dat de kantoorhond op werk is.

21 likes

Deze week verloopt tot nu toe echt vlotjes. Ben blij dat kerst voorbij is, ik kijk ergens uit naar oud-en nieuw meer om het ‘new year, new me’ idee. Sorry ik ga daar gewoon even goed op.
Werk is ook rustig, dus dat geeft ook adem ruimte en het voelt gek maar ik zit denk ik gewoon lekker in mijn vel?

7 likes

Zo net is m’n botoxmevrouw langs geweest voor mijn frons. En ze nam ook even m’n kleine lachrimpeltjes mee, zijkant mond, bovenkant lip en wat in mijn kin. Fris het nieuwe jaar in, heerlijk.

Straks een uurtje wandelen en dan rijles en daarna ga ik 2 uur in bed liggen :partying_face: en dan m’n meisje weer ophalen van de BSO.

@Barbamama Wat fijn! Ik heb ook wel zin in het new year new me. De kerstboom enzo heb ik gister ook al weggehaald.

33 likes

Pyscholoog afgerond :tada:

103 likes

We zijn mijn appartement aan het leegruimen en mijn hoofd loopt echt over…

1 like

Net hele lekkere oliebollen gegeten. Precies de goede temperatuur, krokant en zacht en vetheid.

Was het wachten wel waard.

24 likes

Ik ben op vakantie met familie en we hebben nu vier dagen achter elkaar een soort kerstdiner gehad, met bijpassende wijnen elke avond. Echt, love it.

16 likes

Mijn hond vond het nodig om mij vroeg wakker te maken. Eerst krabbelen aan mijn deur, om vervolgens in mijn gezicht te meppen. Altijd leuk die beestjes :upside_down_face:

2 likes

Als je je koopzegels uit laat betalen en daarna nog maar een paar euro gespaard hebt ziet t er altijd zo zielig uit.

1 like

Het voordeel van die graftakke wind is wel dat er minder vuurwerk word afgestoken. Liever wind dan vuurwerk.

16 likes

Ja de tijd gaat ook echt heel snel. Hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd lijkt te gaan evenals het bewust zijn er van mehhh.

Ik heb vanmorgen 10 km gelopen door de stad en nu.lekker op de bank de film Elvis kijken. Zo lekker de vrije dagen tussen Kerst en O&N

2 likes

Same haha. Terwijl ik er geen fuck om geef maar standaard om 12 uur ben ik een beetje verdrietig.

7 likes

Nieuwsgierig; frons en lachrimpeltjes snap ik maar wat doet Botox op die andere plekken?

1 like

Zal ik jou eens vertellen dat ik geen idee heb wat ze bij m’n kin zouden doen :sweat_smile:

In de zijkant van m’n mond zit een rimpeltje. En een beetje in mijn lip zodat die iets omhoog gaat staan. Een zogenaamde lipflip.

6 likes

Verschil moet er wezen. Heb misschien 5 woorden gewisseld met mijn kapster terwijl de vrouw voor mij honderduit vertelde welke servetjes van de primark ze had gekocht voor kerst & wie van haar schoonfamilie allemaal vegetarisch at en wie niet.
Ik ben echt heeel slecht in small talk bij de kapper :weary:

9 likes

ik klaagde laatst nog over de tandartsmaffia maar kon zonder ingeschreven te staan binnen 24 uur terecht bij een tandarts hier voor mijn kapotte spalkje

en ik hoefde maar 23 euro af te rekenen???

:pray: bless

32 likes