Ik nu ook de hele tijd
Zo ik krijg echt hélemaal niks uit m’n klauwen. Morgen dus lekker vrij gepakt en dus 4 dagen weekeeeeend
Ik heb dit jaar echt nog 0 oliebollen op van mijn favoriete kraam bedenk ik me net, en het is natuurlijk al bijna oud en nieuw . Vandaag blijft het studie in pyjamadag, maar het lijkt me een goed lunchdoel voor morgen
Heerlijk, geniet ervan.
Zou ook wel willen, maar bij ons is het nu spits tijd haha😓
Update: operatie is goed gegaan. Ben moe en lig lekker veel te slapen.
Je mag trots op jezelf zijn, wat fijn dat het goed gegaan is, lekker uitrusten!
Elke keer als ik over de Teletubbies lees, denk ik aan mijn debiele pubergedrag. Het COC kwam langs op mijn Christelijke middelbare school. Je moest in het openingsrondje zeggen waaraan je dacht bij het woord ‘homo’ en iedereen zei iets normaals en ik: ‘HAHHAHAHA TINKEY WINKEY’ - niemand lachen.
Ik ben slecht in users onthouden maar is het een 6 jarige studie die je in Nederland alleen in Utrecht kan doen?
Zo ja, ik werk al 12 jaar in het werkveld (1e lijns en 2e lijns) mocht je behoeft hebben om met iemand te ‘praten’ die het werkveld kent, mag je me altijd een PB sturen
Nou nooit gekomen en ook geen berichtje 🥹
Omg hartpijn
Ga morgen weer eens balayage doen maar gaat me gewoon €370 kosten inclusief knippen schrok me dood aan de telefoon
Ik denk dat ik dit zaterdag ga doen. Werk in de ochtend plus begin middag thuis.
Plekken waar ik daarna naar toe gaan vrees ik dat er geen oliebollen zijn haha.
al dat geld en hij moet zelf nog tanken? triestig
Gebruiken ze bladgoud ervoor? Wat een bedrag!
Balayage is altijd heel duur, omdat het behoorlijk arbeidsintensief is met al die plukjes los verven toch? En kost ook veel tijd, na het blonderen nog een toner eroverheen die weer moet intrekken. Toen ik dit nog liet doen met mijn haar zat ik vaak wel een uur of 5/6 bij de kapper, als je dan naar een goeie kapper gaat (en even alle inflatie erbij optelt) snap ik wel dat je hierop uit komt. En als het goed gebeurt (wat ik wel mag aannemen voor deze prijs) hoef je voorlopig niet opnieuw om het te laten verven.
Klopt! En het is ook altijd mooi daar en ga altijd tevreden weg na het knippen, wat ik bij andere kapsalons niet heb gehad. En een handmassage, hot stond massage tijdens haren wassen etc. Is wel fancy pancy kappertje ook. Maar wel duuuur.
Niet altijd, ik was vorige keer bij mijn kapper € 110 kwijt, inclusief knippen! Duurde wel lang, 3,5 uur ofzo zat ik er in totaal
Teringgg ik ben ooit voor 270 naar Salon B geweest (want influencer hip) en toen ging ik al bijna van mijn stokje door die prijs
Persoonlijk vind ik salon B echt niet het geld waard
Salon B is failliet toch?