Wat je even kwijt wil #63

Ja mijn bakker bakt niet meer op zondag vanwege de energiekosten, kwam ik laatst achter. Snap ik helemaal overigens! (En beter deze oplossing dan de prijs omhoog gooien want die broden (zuurdesem) zijn toch al achterlijk duur.)

1 like

Spotify wrapped dag is echt mijn minst favoriete dag van het jaar

22 likes

Emmeloord.
O, het was zeker niet de bedoeling om de zin af te maken. Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen flauw idee heb in welke provincie Emmeloord ligt.

1 like

Hahah dat is echt een wens van mij :biggrin:

3 likes

Kut, deze verjaardag duurt zo lang :sob:

2 likes

Als je zoekt naar leuke winkels in emmeloord kun je lang zoeken :joy:

maar voor de mensen die er toch heen gaan: Bloos is wel vaak leuk!

4 likes

Ik slaap in een hostel maar het is echt verschrikkelijk. Ik ben in veel hostels geweest en echt niet moeilijk maar alles hieraan is gewoon kut.

3 likes

Ik ben echt helemaal kapot van een paar hectische weken. Wil gewoon even uitslapen haha. Maar moet nog 2 dagen werken pff

3 likes

Uuugh ik haat de fucking JP Heijestraat in Amsterdam zo erg. Minstens een keer per week word ik daar bijna aangereden omdat zo’n idioot uit een zijstraat komt en niet kijkt en gewoon het fietspad op rijdt. Vandaag was het twee keer bijna raak. En fucking idioten die gewoon afslaan en daarbij zonder te kijken direct het fietspad op rijden. En dan in discussie gaan. Wou dat ik gewoon eens tegen zo’n auto aan kon knallen zonder mezelf pijn te doen daarbij.

5 likes

Halsband van mijn hond kwijt (die draagt ze zelden. Dat beestje heeft de voorkeur voor een jachtriem) en al vier keer vergeten waar ik mijn koffiekop heb neergezet.
Dit belooft niet veel goeds.

6 likes

Vapes met een smaakje worden verboden :clap:
Kon me zo ergeren aan die mierzoete walmen overal

26 likes

Bijna een jaar later heeft mijn moeder eindelijk het bericht dat in maart de plaat uit haar pols mag :raised_hands: (ze had hem gebroken door te vallen)

9 likes

Ik douche nu een maand koud (behalve als ik m’n haren was, dat duurt te lang en ben ik half onderkoeld). Een van de grote voordelen vind ik dat je 3 minuten lang alleen maar kan denken aan hoe koud het is. Een soort ‘in het moment leven’ 2.0

20 likes

Is het al 1 juno?

3 likes

Als je vanavond naar de persco kijkt weet je het

8 likes

Ah ik haat dat mn huid niet tegen mn eigen zweet kan. Sta ik weer met een prikkelende kop en rood hoofd waardoor iedereen denkt dat ik nog steeds oververhit ben.

Met zichzelf te spelen? Ooooooh, mastruberen!

Ik heb 2 dagen lang verschrikkelijke buikkrampen gehad inclusief diarree en overgeven. En nu heb ik voor het eerst weer eetlust maar ik weet niet zo goed waar ik goed aan doe. Beetje rustig beginnen of gewoon eten waar ik zin in heb. En eigenlijk weet ik ook helemaal niet waar ik zin in heb. Behalve chocoladekruidnoten dan.

1 like

Ja ik denk niet dat hij een speelgoed vrachtwagen en een hotwheels bij zich heeft. Alhoewel…

2 likes

Is het een hotwheels in je broek of ben je blij mij te zien? :nauseated_face:

3 likes