Wat je even kwijt wil #63

B academy is niet voor niets failliet gegaan en door iemand anders overgenomen 🫠

3 likes

Vriendin van mij had de academy gedaan maar kreeg een burn-out en is toen gestopt als kapster en toen moest ze echt 20k ofzo aan salon b betalen

3 likes

Zet hem op, weet niet of het je helpt maar niet wakker worden gaat echt niet gebeuren. Narcose is superveilig, personeel is goed geschoold en weet precies wat ze doen, ze houden continue je waarden (hartritme, bloeddruk, saturatie ed) in de gaten dus kunnen direct ingrijpen mocht dat al nodig zijn. Dit doen ze dag in dag uit, tientallen mensen per dag. Zeker als jong persoon, die verder gezond is, is het risico op complicaties van de narcose heel erg klein.

Geef ook vooral aan dat je het superspannend vind, daar ben je ook echt niet de enige in dus ze weten heel goed hoe daar mee om te gaan. Vind zelf dat er vaak juist een heel relaxt sfeertje hangt op de verkoever. Ik ken een anesthesioloog die zo’n klein boxje meeneemt en aan elke patiënt vraagt welk nummer ze willen horen en die dan afspeelt tijdens het starten, vind ik ook wel een leuke.

Nja, lang verhaal maar conclusie: komt goed!

20 likes

Dankjewel! :heart:

4 likes

ik net een reel bekeken met de slechtste remix van back to black ooit, ik denk dat het bedtijd is

1 like

Thuis komen van een super fijne dag en dan gelijk ruzie krijgen met je moeder :-1:t3: Snel maar gaan slapen

5 likes

ik heb mijn computer volledig gereset, dit wil ik niet meer op mijn feed hebben

@Hectometer godverdomme kut, miljaar kon ik het toch niet laten en nu heb ik het volledige gevonden

3 likes

echt een gruwel van jewelste, heb maar snel tears dry on their own opgezet om mezelf te cleansen

6 likes

Toch niet zo slecht in onthouden dan! Alleen dan dat ik het in België heb gedaan omdat ik Vlaams ben :wink: ik stuur je een pb!

1 like

Nog een tip: als je wel eens wagenziek bent, geef dat dan aan. Ik was de eerste keer na m’n narcose heel misselijk toen ik wakker werd, maar krijg sindsdien altijd iets tegen de misselijkheid en dan voel ik me 100x beter.

2 likes

Ik was vandaag naar een museum gegaan waar ze 2 keer per dag gratis rondleidingen geven en ik was de enigste persoon die meeging. Echt leuk om zo’n privé tour te krijgen. Wat we hebben gezien: (sorry als dit saai is)

1 abstract schilderij met een tekst wat over drie panelen is verdeeld. De schilder (Ed Ruscha) is helemaal weg van Californië en maakt veel kunst rondom grappige leuzen en plekken zoals gas stations
1 prachtig mahoniehouten beeld van een vrouw gemaakt door Afro Amerikaanse kunstenaar Elizabeth Catlett
1 bronzen beeld van een man die een paard probeert te temmen, heel Wild Wild West. Er is zelfs een versie ervan in het Witte Huis (Frederic Remington)
1 landschapschilderij van een schilder die Bierstadt heet en een soort bilboard was van: Kom Wonen In Californië!!

34 likes

Kan die belachelijk harde wind ff stoppen. Doe geen oog dicht en moet vandaag er ook nog eens doorheen op mn fietsie :sob:

5 likes

Partij geen zin om te werken, zit in de trein. Hoop dat de kantoorhond op werk is.

21 likes

Deze week verloopt tot nu toe echt vlotjes. Ben blij dat kerst voorbij is, ik kijk ergens uit naar oud-en nieuw meer om het ‘new year, new me’ idee. Sorry ik ga daar gewoon even goed op.
Werk is ook rustig, dus dat geeft ook adem ruimte en het voelt gek maar ik zit denk ik gewoon lekker in mijn vel?

7 likes

Zo net is m’n botoxmevrouw langs geweest voor mijn frons. En ze nam ook even m’n kleine lachrimpeltjes mee, zijkant mond, bovenkant lip en wat in mijn kin. Fris het nieuwe jaar in, heerlijk.

Straks een uurtje wandelen en dan rijles en daarna ga ik 2 uur in bed liggen :partying_face: en dan m’n meisje weer ophalen van de BSO.

@Barbamama Wat fijn! Ik heb ook wel zin in het new year new me. De kerstboom enzo heb ik gister ook al weggehaald.

33 likes

Pyscholoog afgerond :tada:

103 likes

We zijn mijn appartement aan het leegruimen en mijn hoofd loopt echt over…

1 like

Net hele lekkere oliebollen gegeten. Precies de goede temperatuur, krokant en zacht en vetheid.

Was het wachten wel waard.

24 likes

Ik ben op vakantie met familie en we hebben nu vier dagen achter elkaar een soort kerstdiner gehad, met bijpassende wijnen elke avond. Echt, love it.

16 likes