Wat je even kwijt wil #63

Wow dat is meer dan het aantal kinderen van Nick Cannon

30 likes

Ga maar snel weer terug naar bed. Het wordt niks vandaag

3 likes

Ik voel me bedrogen. Vroeger was een boterham voor slapen genoeg om geen kater te hebben. Nu ben ik gewoon nog steeds dronken.

8 likes

Heeft hij er ondertussen niet nog een paar gekregen/onderweg?

Mijn chauffeur aka moeder wou op tijd naar het ziekenhuis vertrekken voor mijn afspraak. Resultaat: een halfuur te vroeg en nu lopen de consultaties ook nog uit.

MET ZAKKEN?? Dat mis ik wel in mijn favoriete pyjamabroeken, eigenlijk moeten alle broeken verplicht zakken hebben.

8 likes

Het collectieve kill Bill Siren dat nu afgaat bij fabrikanten van Damesbroeken haha

3 likes

Ik wil deze zo graag maar kan echt geen 40eu uitgeven aan een pyjama :weary:

Heb 4ever in mn hoofd dat dat alleen oude sponsorloopshirts en uitgelebberde joggingbroeken kunnen zijn ugh

1 like

De pyjamabroeken van C&A hebben meestal ook zakken!

3 likes

Iemand heeft hier aandelen in Uniqlo.

6 likes

Wat een droom

3 likes

Ik wil mijn kerstboom opruimen maar ik vind het ook wel zielig om hem al weg te halen. Tegelijkertijd heb ik zin in de ruimte en ik wil het niet volgend weekend doen.

4 likes

Ik heb al vijf pyjamabroeken dus niet nodig, maar bedankt voor de tip!

OMG mijn collega heeft dr hond mee genomen naar werk en dit maakt alles beter. Net op kosten van de baas Mcdonalds gegeten en nu mag ik lekker met mijn oordopjes in werken, helemaal top dit!

58 likes

:sparkles: ORS :sparkles:

3 likes

Ik heb echt altijd in mijn leven, op één keer na, oud en nieuw bij mijn ouders gevierd. Ik ben doodsbang voor vuurwerk, dus meer dan gewoon binnen zitten en vreten hoeft niet van mij. Maar ik ga nu voor het eerst met mijn vriend vieren (in een welness hotel). Zegt mijn vader: ja ik heb toch maar extra oliebollen besteld, voor als je toch komt (ik was ziek vorige week, dus voor het geval mijn vriend ook ziek zou worden en het niet doorging). :cry:

En nu voel ik me heel schuldig dat ik mijn lieve ouders zo ‘alleen’ (mijn broertje en zijn vriendin zijn er gewoon) laat met oud en nieuw. Dat mijn vader dan extra oliebollen haalt en dat ik er dan toch niet ben. Heb al wel afgesproken dat ik komende week langskom voor de overgebleven oliebollen!

31 likes

:sparkles: MCDONALDS :sparkles:

8 likes

Ja die zit bij ons een beetje buitenaf helaas

1 like

Dit klinkt echt als een perfecte werkdag

2 likes

Ik moet eigenlijk nog van alles doen qua werk maar geen zin in, dus heb ik net een vriendin gebeld en we gaan de kroeg in om wijn te drinken :partying_face:

27 likes