Wat je even kwijt wil #63

Zoveel vuurwerk :triumph: voor mezelf boeit het me niet maar voor onze hond (en alle andere diertjes) vind ik het zo zielig. Vanochtend is ie gewoon naar huis gerend omdat een of andere idioot vlakbij een halve vuurwerkbom afstak. Afschaffen die hap

7 likes

Ik ga volgend jaar op vakantie en zat gisteravond op Google maps te kijken wat er in de straat nog meer is. 3 spa’s en een kattencafe, ik weet wel waar ik de hele vakantie te vinden ben. :heart_eyes:

22 likes

Zojuist het winnende lot gekocht. Echt zin in die 15 milliee :heart::four_leaf_clover::joy:

21 likes

Oh, heb je mijn andere helft ja? Nice!

4 likes

Het fijne aan regen is, dat er dan even geen vuurwerk wordt afgestoken. Ik hoop echt dat zaterdagavond en -nacht het met bakken uit de hemel valt.

9 likes

Zou leuk zijn he!

1 like

Toen ik digitaal een staatslot wilde kopen, bleek ik nog €10 in m’n digitale portemonnee van de Staatsloterij te hebben van vorig jaar. Jammer dat het niet meer was maar hopelijk draagt dat tientje dan nu bij aan een grotere prijs :thumbsup:

9 likes

Ik heb begin december een vervelende treinreis meegemaakt waarbij ik in mijn eentje (+machinist) opgesloten zat in een trein die naar het rangeerstation ging. Door nalatigheid van NS-medewerkers (geen controle en onjuiste info op het scherm). Dit was al een pechdag want ik was die dag mijn OV businesscard vergeten en ik moest na driekwart van mijn reis omdraaien en naar huis vanwege een aanrijding met een persoon. Nu heb ik een claim ingediend om mijn geld terug te krijgen (waar ik gewoon recht op heb, want je mag x keer per jaar je OV business card vergeten). Maar ik heb, op een automatische ontvangstbevestiging na, niets meer vernomen. Nu heb ik contact opgenomen met de klantenservice en kreeg ik te horen dat ze nog bezig zijn met het verwerken van claims van augustus (!!!) en dat het dus nog wel ff kon duren. Ze konden voor de rest ook niets voor me doen. Ik vind dit echt slecht, zeker gezien ik in een vrij angstige situatie heb gezeten door hun toedoen. Ik had voor het eerst moeite om niet boos te worden op de klantenservicemedewerker.

9 likes

Echt al weken geen sociaal ding gedaan met vrienden en nu gaat het niet door omdat ik ziek ben. Baal zo! En voor morgen durf ik ook nog geen uitspraken te doen of ik mijn huis uit kan/of er bezoek kan komen dus meer mensen weten nu nog niet wat ze morgenavond doen. Heel vervelend dit.

10 likes

Ik had een tijd geleden een labermaker gekocht. Vandaag was de dag om wat kasten leeg te halen, dingen weg te gooien en opnieuw te ordenen. Iedere plank gelabeld met waar wat ligt :sweat_smile: structuur en orde in 2023. Op de achtergrond de top2000, heerlijk.

37 likes

Stom dat je zo’n vervelende treinreis hebt meegemaakt. Ik vraag me wel af wat je naast het terugkrijgen van je geld nog meer van ze had verwacht? Ik ben zelf ook een keer in mijn eentje op een rangeerstation terechtgekomen en natuurlijk schrik je dan, maar zulke fouten komen toch ook gewoon eens voor?

11 likes

Persoonlijk vind ik het echt wel een grove fout. Ik had het netjes gevonden als ik vanuit de organisatie nog een excuus had ontvangen. Als ik mijn terugbetaling netjes had gekregen (of op z’n minst bericht zou krijgen wanneer ze verwachten mijn claim in behandeling te nemen), was het voor mij wel oké geweest, maar ik merk dat het feit dat er gewoon 0 communicatie is over mijn claim en er ook geen indicatie gegeven kan worden over wanneer ik geld terug kan verwachten, mij boos maakt. Misschien niet helemaal rationeel, maar toch.

3 likes

Ah balen. Maar in het ergste geval met je vriend vieren toch. Heb je in ieder geval wat gezelligheid.

2 likes

Ja in augustus waren die stakingen dus toen is er veel geclaimd bij de NS!

Oh en thanks voor reminder ik had laatst forse vertraging :smile:

2 likes

Ik heb onlangs 5 maanden gewacht op m’n geld terug :+1: dus bereid je maar alvast voor

1 like

Die medewerker kan er echt niets aan doen maar ik snap je boosheid richting NS echt heel goed.

3 likes

Oeeeh welke heb je?

2 likes

Deze

4 likes

Wat kut, heel veel sterkte :frowning:

4 likes

Ik voel me weer wat opgeknapt gelukkig. Corona testen gisteren en vandaag waren negatief dus als die van morgen ook negatief is gaan mijn plannen gewoon door.

Moet hier overigens wel iets mee want heb in juli rona gehad en begin deze maand griep. 🥹