Wat je even kwijt wil #63

Niet ik die net dr gezicht ging dermaplanen en nu een snee in haar wang heeft :woozy_face:

1 like

Ik ga morgen naar vrienden toe waar ik ben uitgenodigd, maaar ik ken alleen diegene waaar het is en verder niemand. En iedereen daar kent elkaar wel allemaal zeg maar. Nu ben ik zenuwachtig (+ voel me kut gewoon ff alles bij elkaar)

11 likes

Oh dat heb ik al zo vaak gehad, krijg altijd rare blikken als ik zeg dat ik m’n gezicht heb geschoren :joy:

1 like

Ik heb morgen in tijden weer eens een feestje dus ik besloot deze avond dat het tijd was om mijn wintervacht eraf te halen. Wat een werk is ontharen als je het niet bijhoud en mijn putje zit wss ook verstopt. De volgende keer wordt weer in Maart :laughing:

24 likes

Haha die zal ik ook wel krijgen ja. Lekker typisch ook weer, want ik moest van de week nog lachen om een kennis die ruzie had gehad met zijn scheermes en zich niet 1 maar gewoon 5x had gesneden. Zal wel karma zijn

4 likes

Of gewoon nooit meer doen. Embrace the fur!

5 likes

Naast die verkoudheid had het niet gehoeven om de hele tijd af/aan misselijk te zijn. :roll_eyes: Morgen vast en zeker ziek :sweat_smile:

1 like

Ik ben aan het werk en voel me sinds aanvang dienst zoooooo grieperig en beroerd :face_with_thermometer:

Dit wordt een lange nacht…

1 like

Ik zit live dat vreugdevuur te kijken en dit is voor het eerst dat ik het van begin tot einde zie! Haha. Ik vier het zelf altijd bij oma in scheveningen en kon de vonkenregen in 2019 vanuit haar tuin aanschouwen. Deze 10 meter is veel veiliger joh.

Ik ging zelf altijd maar 2 minuten kijken trouwens, het was daar altijd veel te schimmig.

2 likes

Bloeit er weer wat buiten. Eczeem ogen en niezen ondanks die cetrizine pilletjes hele jaar door.

2 likes

De laatste 24 uur van 2022.

En ik kijk ook echt al uit naar volgend jaar!

3 likes

Ik krijg ineens een melding dat pinnen buiten Europa op mijn bankpas is uitgezet. Ik heb dat zelf niet gedaan en aangezien het nu weekend is kan ik natuurlijk niet de klantenservice bellen. Weet iemand of dat automatisch uit gaat?

1 like

Heb je dat ook niet ooit ingesteld misschien? Aangezet toen je op vakantie ging bijv en op een random datum in de toekomst geklikt?

Ik denk geen reden om je zorgen te maken, wel als ze pinnen buiten Europa hadden aangezet haha

Edit: weet overigens niet bij welke bank je zit maar ik kan bij ABN dit gewoon zelf uit- en aanzetten via ā€˜zelf regelen’ in de app

2 likes

Ja ben een maand geleden in Engeland geweest. Maar ik vind het zo raar want ik heb het niet uitgezet dus waarom en door wie is het dan wel uitgezet? Maar misschien gaat dat automatisch omdat het de laatste dag van het jaar is ofzo?

3 likes

Ik heb het dit jaar voor het eerst gezien en vond het eigenlijk heel tof en gemoedelijk juist. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo druk zou zijn en dat er een hele vuurwerkshow aan vooraf zou gaan.

Het zou wel leuker zijn als er ook wat muziek was en een bar of zo

3 likes

Is de melding zelf geen scam / via waar kreeg je de melding?

4 likes

Als je je wel zorgen maakt om fraude kun je ook in het weekend naar de klantenservice bellen!

2 likes

Je kan even in je app kijken of je nog iets ziet. Mijn bank is op zaterdag gewoon bereikbaar, op zondag ook maar zaterdag hebben wij in ieder geval gewone openingstijden voor de klantenservice. Mocht je vroeg wakker zijn, sochtends is t altijd minder druk.

1 like

Elke dag valt mijn aardlek uit en ik kan steeds niet vinden waardoor het komt.

3 likes

Wat heb je op de tijdstip aanstaan?

1 like