Wat je even kwijt wil #63

“ik heb nog wel een ramp waar je op kunt driften”

4 likes

lijkt me een prima begin

1 like

Mijn buik gaat dan weer helemaal loco als ik als eerst iets vets of ander moeilijk verteerbaars eet. Dan heb ik er meteen weer spijt van.

1 like

Ja daar ben ik ook bang voor inderdaad! Ga denk zo maar beginnen met iets van warme havermout en thee. En dan bewaar ik m’n chocoladekruidnoten wel voor vanmiddag of morgen als het goed blijft gaan.

2 likes

TUR!!!

5 likes

Poh je haalt echt een herinnering omhoog.
Ik ging naar Londen en had een kamer in een hostel geboekt. Pestpokkeduur al, want het was Generator geloof ik. Kom ik aan in de kamer, liggen er jongens in. Ik was er echt van overtuigd een dameskamer te hebben geboekt, maar dat bleek dus niet te kloppen en ze konden niks voor me betekenen.
Nou, die mannen vond ik één ding, het lukte me wel om me eroverheen te zetten. Maar de geeeeeeeeeeeeeeuuur die uit die kamer kwam, echt niet normaal. Die geur zit nu dus weer in mijn neus nu je vertelt over jouw hostelervaring.
Echt kut voor je dat je het zo verschrikkelijk vindt. Hou vol. :cry:

5 likes

Bouillon en droge Melba of andere kaakjes? Havermout lijkt me een behoorlijke aanslag op je maag😂

3 likes

Haha ja ik heb de afgelopen dagen dus alleen bouillon binnengehouden dus dat was ik wel een beetje zat :joy: maar de havermout ging goed gelukkig!

1 like

Heb alle kerst spullen op kantoor weer opgehangen en neer gezet.
Nu alleen nog skyradio aanzetten :christmas_tree::santa::christmas_tree:

3 likes

Die geur had ik in Zagreb ook ja!! Echt om te kotsen. Raam mocht niet open ivm airco… nu is het meer irritante infrastructuur qua kamer

Oh wauw daar heb ik in 1997 ook nog geslapen. Was toen nog nieuw. We hadden een eigen kamer en de bedden lagen zo lekker!
Heel andere ervaring dus :grin:

1 like

Kei leuk. Een klant van ons bedrijf heeft tassen gemaakt van rest stof van ons bedrijf en gevuld met allemaal sinterklaas snoep enzo als bedankje.
Dus ik heb voorlopig geen snacks meer nodig.

46 likes

Vorige week een nieuwe Dyson stofzuiger gekocht. Sinds vannacht, na de stroomstoring, is de accu stuk :smiling_face_with_tear: dat moet toch niet kunnen?
Klantenservice wel 10/10, want ze sturen gratis een nieuwe accu op.

2 likes

Volgens mij kan dit wel. Soms ontstaat er door de stroomstoring een piekspanning (ervoor of erna, kan beide dacht ik). Door die piekspanning kunnen apparaten stuk gaan.

Wel chill van die klantenservice inderdaad.

5 likes

Ik moest net voor m’n werk in het Frans bellen, gewoon spreken vind ik al spannend en bellen dus helemaal. Ik hoorde gewoon dat m’n accent op niks trok maar gelukkig verstond ze me wel :sweat_smile::sweat_smile: (en mocht ik goed nieuws brengen, dat helpt ook)

6 likes

Hmm… vind het wel heel gek dat het dan alleen de nieuwe stofzuiger is en geen enkel ander apparaat :thinking: maar goed, we krijgen een nieuwe dus opzich is er geen probleem…

3 likes

Snap ik haha, hoe dat zit weet ik ook niet precies. Gelukkig krijg je inderdaad een nieuwe.

3 likes

Ik baal echt zoooo hard.

Ik heb om de week op donderdag een dag vrij en soms dan wissel ik met een andere dag als ik een afspraak heb. Nu krijgen mijn vriend en ik volgende week vrijdag de sleutel van ons eerste huis samen en gaan we dus ook tekenen etc.

Dit heb ik zodra deze dag bekend was doorgegeven op het werk (dus al een maand geleden). Dit ook medegedeeld met mijn collega’s en was allemaal goed enzo en nu ineens blijkt het toch niet te kunnen want 1 collega heeft plots vakantie en een ander is altijd vrij op vrijdag. Anders is de laatste helemaal alleen en daarom moet ik alsnog komen werken.

Nu kan ik dus gaan tekenen en daarna moet ik gaan werken terwijl ik het eigenlijk gewoon wil vieren met mijn vriend en familie.

Ben hier best verdrietig om en ook een beetje kwaad merk ik. Blegh

2 likes

Hahah van Belgen (en al helemaal omdat je er woont) geloof ik hier dus niks van;p zie het helemaal voor me dat je in rap Frans die mensen te woord staat

2 likes

Had je nog geen formeel akkoord via een HR dinges of per mail? Weet even niet of een aanvraag binnen X dagen goed- of afgekeurd moet worden en wat je rechten zijn als er niks formeels gedaan wordt. Wel irritant man :expressionless:

2 likes