Wat je even kwijt wil #63

De eerste verse oliebol van de dag zit er in :heavy_check_mark:

28 likes

Heb je ergens buitenverlichting!? Bij ons bleek dat na lang zoeken de oorzaak. Als het hard regende werd er op den duur iets nat wat niet nat mocht worden.

1 like

Oliebollen voor vanavond zijn al binnen! Wanneer ik uit het raam kijk zie ik de kraam staan en vorig jaar stonden er zulke lange rijen. Nu ik wakker werd en zag dat er nog niemand stond snel mijn slag geslagen haha ideaal!

7 likes

Mijn man is vanochtend ook oliebollen gaan halen en er was ook geen rij. Misschien door het slechte weer ofzo?

1 like

Ja geen idee eigenlijk! Ik kijk er letterlijk op wanneer ik het raam uit kijk dus zal het eens in de gaten houden haha.

1 like

Er gaan de afgelopen week/twee weken zoveel bekende mensen dood. En toen dacht ik dat dat vaak was aan t einde van t jaar, maar weet niet of t nou echt zo is.

3 likes

Misschien omdat het amper 9 u is geweest? :woozy_face:

49 likes

Nou dit viel mij ook op, misschien is er weinig nieuws en publiceren ze daarom maar de overlijdensberichten. Of ook de nieuwsredacties zijn sentimenteler aan het eind van het jaar. :sob:

1 like

Was dat maar zo…

Toen ik nog de bakker werkte stonden ze vaak om 6.30 al voor de deur

5 likes

Nee gewoon in de app zegmaar zo’n regeltje tussen je afschrijvingen

Ugh ik heb beloofd om de oliebollen te halen voor vanavond maar ik heb er spijt van. Ik hou niet eens zo van oliebollen. Het regende en waaide hier net ZO hard. En moet ook nog andere boodschappen en eigenlijk nog hardlopen.

5 likes

Even een boodschap van algemeen nut voor iedereen meer een Hema kaart: je spaarpunten verlopen (edit:) volgende maand!
Mocht je er niets meer mee doen, dan kun je ze ook doneren aan Stichting Kinderhulp. Kan vanaf 50 punten.
Bedankt voor uw aandacht.

19 likes

Huh wat is dat voor iets stoms. Is dat elk jaar

1 like

Klopt niet, is eind januari. Was altijd zo dus meteen opgezocht. Dit jaar is het 29 januari. Waardeloos systeem.

Ze hebben gelukkig sinds kort ook vouchers dat je korting krijgt zonder minimale besteding, echt top.

7 likes

Ugh, ik heb totaal geen zin in Oud en Nieuw feestje vanavond (dit was dat feest waarin de vrouwen werden verzocht het eten mee te nemen, maar dat ik geen zin heb hangt daar niet zo mee samen denk ik) en denk eraan het af te zeggen, maar dan ben ik dus alleen thuis vanavond. Vind ik nu niet zo erg, maar ben bang dat ik dan om middernacht een soort emo zelfmedelijden kijk mij eens alleen zijn meltdown krijg :sob: hier ervaren alleenvierders met betere ervaringen?

7 likes

Er bestaan mafketels die vuurwerk afsteken terwijl het keihard regent. Ik hoop dat het zo hagelt :smiling_imp:

1 like

Gelukkig lag het toch aan een groep! Het was van de rolluik buiten. Gelukkig heeft de buurman mij geholpen en geleerd hoe ik dot het beste kan aanpakken.
Zo blij dat dit opgelost is zonder kosten.

25 likes

Hier regent het op het moment niet maar het waait wel keihard en dan nog zijn er sukkels die vanalles afsteken. Je ziet de rotjes gewoon alle kanten opwaaien. Hoe dom kun je zijn?

1 like

“Ja maar is traditie!!!”

2 likes

Een paar jaar geleden was ik alleen met oud&nieuw en ik dacht van tevoren ook dat ik me emo en eenzaam zou voelen om 12u. Maar toen het eenmaal zover was, voelde ik me alleen maar heel tevreden dat ik precies daar was waar ik wilde zijn en precies datgene aan het doen was wat ik wilde.

Het beviel destijds zó goed dat ik het vanavond weer alleen ‘vier’. Heb al oliebollen in huis en ga straks ook opruimen en iets lekkers koken voor mezelf enzo.

Wat je ook besluit: hopelijk heb je een fijne jaarwisseling vanavond!

51 likes