Wat je even kwijt wil #63

Ja de tijd gaat ook echt heel snel. Hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd lijkt te gaan evenals het bewust zijn er van mehhh.

Ik heb vanmorgen 10 km gelopen door de stad en nu.lekker op de bank de film Elvis kijken. Zo lekker de vrije dagen tussen Kerst en O&N

2 likes

Same haha. Terwijl ik er geen fuck om geef maar standaard om 12 uur ben ik een beetje verdrietig.

7 likes

Nieuwsgierig; frons en lachrimpeltjes snap ik maar wat doet Botox op die andere plekken?

1 like

Zal ik jou eens vertellen dat ik geen idee heb wat ze bij m’n kin zouden doen :sweat_smile:

In de zijkant van m’n mond zit een rimpeltje. En een beetje in mijn lip zodat die iets omhoog gaat staan. Een zogenaamde lipflip.

6 likes

Verschil moet er wezen. Heb misschien 5 woorden gewisseld met mijn kapster terwijl de vrouw voor mij honderduit vertelde welke servetjes van de primark ze had gekocht voor kerst & wie van haar schoonfamilie allemaal vegetarisch at en wie niet.
Ik ben echt heeel slecht in small talk bij de kapper :weary:

9 likes

ik klaagde laatst nog over de tandartsmaffia maar kon zonder ingeschreven te staan binnen 24 uur terecht bij een tandarts hier voor mijn kapotte spalkje

en ik hoefde maar 23 euro af te rekenen???

:pray: bless

32 likes

Als er ooit een kapsalon komt waar je met niemand hoeft te praten en je alleen hoeft aan te geven wat je wilt en het krijgt
 Ik zou extra betalen :joy:

5 likes

mensen afluisteren in de trein is echt mijn #1 hobby

27 likes

Ik heb begin december griep gehad maar ervaar nu een pijnlijk gevoel in mijn huid :face_with_thermometer: echt wtf gewoon

1 like

Er zijn al wat kappers en ketens met een stiltestoel! Misschien ook bij jou in de buurt?

3 likes

Ik heb exact hetzelfde sinds gisteren. Eerst heb ik standaard griep met verkoudheid gehad. Vannacht ineens koorts en alles doet pijn (corona test negatief) baal hier zo van

1 like

Bij Cosmo hebben ze dat! Silent treatments

2 likes

Ga anders naar een dove/slechthorende kapper . Ik ben zelf doof en een van de voordelen is geen small talks tijdens het knippen :stuck_out_tongue:

15 likes

Nog wat interessants gehoord? :eyes:

En @Coffeedoctor, same hier! Paar weken terug koorts en spierpijn en alles. Week ziek geweest. Nu alweer 1,5 week enorm verkouden, keelontsteking en zo veel hoesten dat mijn ribben inmiddels gekneusd zijn. Beide keren negatieve coronatest. Ik was al boos om mijn immuunsysteem, maar ik ben dus niet de enige.

2 likes

nee behalve dat ik me kapot erger aan een groepje (nederlandse) meiden die allemaal in kaapstad zijn geweest maar het consistent “cape town” noemen

3 likes

Sommige mensen hebben een kinspier die wat te gespannen staat, daardoor kan je bijv hebben dat je actief je lippen op elkaar moet doen om je mond dicht te hebben, kan je een beetje een ‘zuur’ mondje hebben of dat je huid daar een beetje sinaasappelschil-achtig is door de spanning die erop staat

5 likes

Mijn kapster vertelde de vorige x dat dr date haar gedumpt had omdat ze een te hoog libido had. Toen zat ik wel even met m’n mond vol tanden :sweat_smile:

36 likes

Ik voel me verder vooralsnog prima maar dit is vaak wel een teken dat ik ziek wordt. Beter van niet want oud en nieuw haha, doe maar daarna.

2 likes

Ik zie dit helemaal voor me.

3 likes